Klopt, er staan nu nog maar 4 of 5 topics in waarvan de meesten niet eens boeiend zijnquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Uiteindelijk is je MyAT dood en kom je nergens meer.
JIj liegtquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:38 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Klopt, er staan nu nog maar 4 of 5 topics in waarvan de meesten niet eens boeiend zijnIk moet weer eens wat actiever gaan posten denk ik.
Ik ben op dit moment mijn leven aan het beteren. Zie de recente posters in PTAquote:
Dat heb ik de 2e wedstrijd ook gedaan. Roemloos verlorenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Als je nou gewoon die persoon laat winnen is het toch zo voorbij?.
Mag je niet een biertje drinken op je eigen grond?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:46 schreef Barcaconia het volgende:
Oh, en nu ik toch op dreef ben met posten: Ik zou nu naar buiten kunnen gaan om aan mijn autoverlichting te prutsen, ik moet de constant brandende zijverlichting (Amerikaans) veranderen in knippers. Maar ik heb er geen zin in
Dilemma's. Het politiebureau zit tegenover mij en het is hier ook illegaal om alcohol in het openbaar te drinken. Pilsje erbij is dus ook geen optie
No alcohol in public... Ook niet op eigen grond. Maar dat maakt niet uit, mijn auto staat aan de straat.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mag je niet een biertje drinken op je eigen grond?
Je mag mensen van je erg schieten, maar als er alcohol gedronkend wordtquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:52 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
No alcohol in public... Ook niet op eigen grond. Maar dat maakt niet uit, mijn auto staat aan de straat.
Erg kut op het strand bijvoorbeeld![]()
Je mag met je 13e een vliegtuig besturen, maar voor een biertje moet je nog 8 jaar wachtenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je mag mensen van je erg schieten, maar als er alcohol gedronkend wordtdat kan niet
![]()
Echt... mooi land, maar de regels zijn zo fucking bizar
Ik ben zelf een keer in de US geweest en bij een gezin op bezoek geweest.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:55 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je mag met je 13e een vliegtuig besturen, maar voor een biertje moet je nog 8 jaar wachten
Inderdaad, mooi land maar rare regels.
Je mag ook als 16-jarig breezerkutje in een Chevy 3500 pickup rijden en smsjes sturen naar je vriendinnen. Maar op het strand een blikje bier drinken![]()
![]()
Dat is zo normaal. Je ziet gewoon 45 jarige huisvrouwen of 70 jarige gepensioneerde vrouwen in een Silverado 3500 pickup rijden. Dat is hetzelfde als in NL een sedan rijden. Net wat groter dan de standaard hatchbackquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ben zelf een keer in de US geweest en bij een gezin op bezoek geweest.
Daar had een kind van 9 zijn 1e geweer gekregen voor de dearhuntWaren absoluut aardige mensen, maar wel typisch pickup truck volk
![]()
Die mensen zul je ook nooit, maar ook nooit in een auto zonder slurpende V8 zien
Done, and workingquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:46 schreef Barcaconia het volgende:
Oh, en nu ik toch op dreef ben met posten: Ik zou nu naar buiten kunnen gaan om aan mijn autoverlichting te prutsen, ik moet de constant brandende zijverlichting (Amerikaans) veranderen in knippers. Maar ik heb er geen zin in
Dilemma's. Het politiebureau zit tegenover mij en het is hier ook illegaal om alcohol in het openbaar te drinken. Pilsje erbij is dus ook geen optie
Stage en werk. Nog maar een paar maandjes thoughquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:20 schreef Paladijn het volgende:
Waarom zit je eigenlijk in de US of A Barca?
Ik zie altijd wel toekomst in mezelfquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:29 schreef Paladijn het volgende:
Ah, dacht al even dat je er voltijd voor werk zat. Was wel benieuwd of je daar een toekomst zag ivm. de economische fallout die er nog aan zit te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |