Commentaar op hun vriend/man, uit angst voor slaag?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:40 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
beter pak je een twents meisje. die slikken tenminste wat in
Sounddragen euh, Ijsmeis euh, Anne!quote:
Geëxporteerdquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Sounddragon euh, Ijsmeis euh, Anne!
Met mij is het eigenlijk erg goed! Woon inmiddels paar maandjes in Utrecht, en werk te veel om hier nog veel te zijn (stiekem lurk ik nog wel)
Met jou!?
Ben je al geemigreerd?!?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Heb je het nu over jezelfquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:45 schreef Barcaconia het volgende:
Liever kwijt dan rijk zegt men dan toch?
Ik weet waar ik over praatquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geëxporteerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tim heeft je aan de Duitsers verkocht?!
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
In ruil voor een oude fiets.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]Tim heeft je aan de Duitsers verkocht?!
quote:
Een oude.... Tss.... Voor een splinternieuwe Gazelle had ik het ook gedaan, maar voor een oude....quote:
Hey gast, wat toevallig, ik zat van 10 tot 15u maar een straat van je verwijderdquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb geen duits adres, en ze geven geen afleverings datum aanteminste dat kan ik nergens op de apple site vinden
Utrecht!? Welke wijk? Keer een biertje pakken ofso?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Een oude.... Tss.... Voor een splinternieuwe Gazelle had ik het ook gedaan, maar voor een oude....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |