Ik ben altijd al wel gecharmeerd geweest van bestelwagensquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:46 schreef Dingest het volgende:
[..]
Wat altijd ten onkosten gaat van het praktisch nutBerlingo is als omgebouwde bestelbus ongeveer zo praktisch als je het kan krijgen als je tot 5 man en/of een hoop zooi mee wilt sjouwen, en de prijzen zijn ook niet al te hoog. Als dat je enige eis is dan boeit het niet zo als het niet zo spectaculair rijdt
niks streepje.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:10 schreef Anne het volgende:
*streepje zet*
er bestaat niet zoiets als voldoende seks.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:33 schreef Anne het volgende:
Zeg Tjabbo, heb je nog wel voldoende sex nu je vader bent?
Of is de fleshlight er weer bij gehaald?
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:24 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
er bestaat niet zoiets als voldoende seks.
dat is een illusie
Die Autoweek weggeeft is de 1.4 benzineversie, daar ga je geen snelheidsrecords mee brekenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:12 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ben altijd al wel gecharmeerd geweest van bestelwagens. En met de 1.6-16v is het ook nog niet zo'n heel slome donder.
M'n linker doet het nog hoor.quote:
Ik weet het, ben wel iets gewend van een 1.1 AX en een 1.6 Astraquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:16 schreef Dingest het volgende:
[..]
Die Autoweek weggeeft is de 1.4 benzineversie, daar ga je geen snelheidsrecords mee breken
voorover tegen de muur leunen als je staat te pissenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar daarmee doe je geen handjes schudden.
Wel jammer dat je dan zo'n nieuw kenteken krijgtquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:27 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb em![]()
[ afbeelding ]
Morgen om half 8 krijg ik mn definitieve kenteken als alles goed gaat.
Ik wel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar daarmee doe je geen handjes schudden.
Let op dat er onder die kleefvoet iets van vilt of rubber zit, anders verkloot je serieus je dak, en kleefvoet = 120 - 130 km/u max, zéker voor de kleinere voetjes.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:42 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik heb misschien morgen nog een aanvulling aan de auto.. Ga met een vriend mogelijk naar een stel 27 mc bakkies kijken met magneetantenne
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |