Nummer 101quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:44 schreef eucalyptus het volgende:
Tsja, je beseft je wel dat hier ook snel een slotje op zal komen he..
Er stond er ook eentje van mij tussen.quote:
Ik vind hem nog wel aardig, maar hij is niet meer 'de' o.us.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:45 schreef henrydg het volgende:
Sinds o.us mod is mag ik 'm niet meer, hij is nu arrogant geworden
Ja, dit dus.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:45 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik vind hem nog wel aardig, maar hij is niet meer 'de' o.us.
Die modt vrij rustig de laatste tijdquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:45 schreef BigRedKane het volgende:
Dan liever Ludo
Da's idd irritant.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:45 schreef Socios het volgende:
Heb vandaag al vier keer ofzo gehad dat ik in een topic een post aan het typen was dat op het moment van ´invoeren´ ineens gesloten was.
Derhalve terechte klacht.
Ja maar eerst was je niet zo, dat je zo KLB schoonmaakt vind ik top. Maar je bent binnen een paar uur gewoon helemaal niet meer dé o.usquote:
Ik ben juist ingehuurd om hier te gaan schoonmaken. Wat dacht je anders van een Marokkaanse mod?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:47 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ja maar eerst was je niet zo, dat je zo KLB schoonmaakt vind ik top. Maar je bent binnen een paar uur gewoon helemaal niet meer dé o.us
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:48 schreef AdvancedPower het volgende:
LET OP:
ALS REMSPOOR REMLOF STRAKS WEER TERUG IS VAN VAKANTIE WORDT O.US NET ALS ALTIJD WEER GEWOON ZWART!
Dus KLB is maar even? Daarna ga je naar UVT en TRU triggershots plaats innemen? mooi!quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:48 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ben juist ingehuurd om hier te gaan schoonmaken. Wat dacht je anders van een Marokkaanse mod?
Dat zakt wel weer als ie een week bezig isquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:47 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ja maar eerst was je niet zo, dat je zo KLB schoonmaakt vind ik top. Maar je bent binnen een paar uur gewoon helemaal niet meer dé o.us
Blijf bij jezelfquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:48 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ben juist ingehuurd om hier te gaan schoonmaken. Wat dacht je anders van een Marokkaanse mod?
Ja, schoonmaken is prima. Maar je gedraagt je nu zo lomp en je maakt wel iets te veel schoon, onterecht.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:48 schreef o.us het volgende:
[..]
KLB is voor het leven.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:48 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Dus KLB is maar even? Daarna ga je naar UVT en TRU triggershots plaats innemen? mooi!
Je blijft trouwens toch wel gewoon meebaggeren he?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:48 schreef o.us het volgende:
[..]
FOK! doet multicultureelquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:49 schreef o.us het volgende:
[..]
KLB is voor het leven.![]()
Triggershot is allang weg, ze hadden een nieuwe mocro in de crew nodig.
Die woorden zocht ik..quote:
Meen je dat?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:50 schreef o.us het volgende:
[..]
1,50 per slotje en 1 euro bonus voor gast, hoezo?
Vandaar die hele waslijst onderin KLBquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:50 schreef o.us het volgende:
[..]
1,50 per slotje en 1 euro bonus voor gast, hoezo?
Don't worry, eerste werkdag meteen verzuurd raken is normaal in KLBquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je blijft trouwens toch wel gewoon meebaggeren he?
Niet de schijnheilige moraalridder uit gaan hangen omdat je nu ineens blauw bent
Gelukkigquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:51 schreef o.us het volgende:
[..]
Don't worry, eerste werkdag meteen verzuurd raken is normaal in KLBStraks ben ik het wel gewend.
1,50 per slotje?quote:
Idd, die zag ik later pas.quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:52 schreef Lakitu het volgende:
Wat is dit. ous mod?![]()
![]()
En ik vond 'm nog wel een redelijke user
![]()
Ging om half 4 naar bed, zes uur op.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gelukkig
Hoe lang ben je vannacht wakker gebleven om KLB 'op te schonen'?
Of heb je gewoon de nacht doorgehaald?
Ik dus ook.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:52 schreef Lakitu het volgende:
Ik kom hier net achter en geef helaas geen zegen.![]()
[..]
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er stond er ook eentje van mij tussen.
En toen dacht ik "wtf, fipo door o.us en gelijk dicht zonder slotpost?"
Was dát de slotpost
Wist ik veel dat o.us modje was gewurrden
Letterlijk of figuurlijk?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ga je nou je leven wijden aan deze onmogelijke taak?
swj.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Idd, die zag ik later pas.
Anders was het SWJ geweest (wilde ik de hele screen vol met o.us hebben) maar die naam viel meer op
Nee, lees policy maar, staat het volgens mij wel in.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:55 schreef henrydg het volgende:
Mensen even serieus, krijgt o.us echt betaald?
Ik wist niet dat je een newbie was.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:55 schreef henrydg het volgende:
Natuurlijk, waarom zouden ze hem niet betalen terwijl alle andere mods ook geld krijgen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:55 schreef henrydg het volgende:
Nou ik dacht dus dat mods vrijwilligers warenquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:57 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Natuurlijk, waarom zouden ze hem niet betalen terwijl alle andere mods ook geld krijgen?
Slotje, volgens jouw omschrijving verdienen ze niet eens te bestaanquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:57 schreef Lakitu het volgende:
Toch nog kort, ook al heeft het zin aangezien ik weet hoe mods worden na een tijdje: hoe ga je om met topics die boven de kanker van de afgelopen maanden uitstijgen? Gelijk een slotje of naar ONZ?
Ik mag jou niet, gastje van randdebiel.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:58 schreef CWC het volgende:
ik mocht o.us nooit echt zon gastje van tijd teveel
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:57 schreef o.us het volgende:
[..]
Figuurlijk wel, letterlijk ook. Vrees ik.
Topics die boven de kanker uitstijgen zei ik he. Ik noem een Ricko topic. Een Lakitu topic. Etc.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:58 schreef o.us het volgende:
[..]
Slotje, volgens jouw omschrijving verdienen ze niet eens te bestaan
Ik weet het! Mag ik het zeggen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:57 schreef Moira. het volgende:
o.us, waar staat je username eigenlijk voor?
Dat is ook zo.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:58 schreef henrydg het volgende:
[..]
Nou ik dacht dus dat mods vrijwilligers waren![]()
Lakituquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Topics die boven de kanker uitstijgen zei ik he. Ik noem een Ricko topic. Een Lakitu topic.
Ja en vrijwilligerswerk is toch onbetaald?quote:
Eerst je vinger opstekenquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:59 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik weet het! Mag ik het zeggen?![]()
Ja.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:59 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ja en vrijwilligerswerk is toch onbetaald?
Dus krijgen mods niet betaald?quote:
Je beseft dat mijn laatste topic van voor m'n ban was, en dus voor jij je überhaupt registreerde hier? En dat je m'n werk dus niet kent?quote:
vertel ik ben benieuwdquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:59 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik weet het! Mag ik het zeggen?![]()
Nou, aan je getroll in een topic van gisteren ofzo kan ik wel zien dat je een troll bentquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je beseft dat mijn laatste topic van voor m'n ban was, en dus voor jij je überhaupt registreerde hier? En dat je m'n werk dus niet kent?
Officieel wel, maar natuurlijk doet niemand al dat werk gratis. Mods krijgen gewoon netjes geld hoor, waar denk je anders dat al die advertenties voor nodig zijn?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:58 schreef henrydg het volgende:
[..]
Nou ik dacht dus dat mods vrijwilligers waren![]()
Dat hij Penisbaard serieus neemt en denkt dat mods betaald krijgen moet genoeg zeggen, toch?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je beseft dat mijn laatste topic van voor m'n ban was, en dus voor jij je überhaupt registreerde hier? En dat je m'n werk dus niet kent?
Schatje, plaag hem toch niet zoquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:03 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Officieel wel, maar natuurlijk doet niemand al dat werk gratis. Mods krijgen gewoon netjes geld hoor, waar denk je anders dat al die advertenties voor nodig zijn?
Hij is van de AP-generatie. Meer woorden ga ik er niet aan vuil maken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat hij Penisbaard serieus neemt en denkt dat mods betaald krijgen moet genoeg zeggen, toch?
Nou soms is Penisbaard toch redelijk betrouwbaar ?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat hij Penisbaard serieus neemt en denkt dat mods betaald krijgen moet genoeg zeggen, toch?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:04 schreef henrydg het volgende:
[..]
Nou soms is Penisbaard toch redelijk betrouwbaar ?![]()
Klopt, krijgen ze ook gewoon hoor. Je moet dat getroll van hun niet zo serieus nemen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:04 schreef henrydg het volgende:
[..]
Maar ik kan me niet voorstellen dat al die mods dit gratis doen, dus volgens mij krijgt o.us betaald
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:04 schreef henrydg het volgende:
[..]
Maar ik kan me niet voorstellen dat al die mods dit gratis doen, dus volgens mij krijgt o.us betaald
Die was gratisquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:05 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Klopt, krijgen ze ook gewoon hoor. Je moet dat getroll van hunhen niet zo serieus nemen.
___________________________________quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:05 schreef henrydg het volgende:
Nou ik kan dus echt niet kiezen tussen Moira en Penisbaard hoor
Ik weet het, dat is ook een erg moeilijke keus.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:05 schreef henrydg het volgende:
Hé Mod, krijg je betaald of nietquote:
Ga jij trouwens nog een keer een filmpje maken?quote:
Ik zeur nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:08 schreef Koko_Banana het volgende:
Klaagbaak is nu veel cooler geworden jongen! Niet zo zeuren!!!
Moira. is gewoon een vuige trollquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:05 schreef henrydg het volgende:
Nee serieus niet, ik denk dat ie wel betaald krijgt maar ik kan niet kiezen tussen jou en Penisbaard.quote:
Ja hè ik weet toch niet of jij betaald krijgt, daarom vraag ik het tochquote:
Doe 's liefquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:08 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Moira. is gewoon een vuige trollGeen aandacht aan schenken
Mijn god, LEES de fucking policy eens een keer:quote:
quote:Wat bieden wij?
Als moderator kom je te werken bij een dynamisch en jong bedrijf. FoK! behaalt miljoenen pageviews per jaar en jij maakt als moderator onderdeel van die community. Hier staat natuurlijk een vergoeding tegenover. Voor mods van:
16-18 jaar 4,01 euro bruto
18-21 jaar 5,81 euro bruto
21 jaar e.o. 7,32 euro bruto
Hmm, vast wel denk ik. Ik kom ook uit Rotterdam. Misschien dat hij daarom voor me koos.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ga jij trouwens nog een keer een filmpje maken?
Ik vind 't zo tof om te horen dat er Marokkanen bestaan die zonder accent spreken
Net als die burgemeester van Rotterdam, daar hoor je 't ook bijna niet bij
Our.UnitedStatesquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:08 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Mag ik vast niet zeggen, prive enz.
Zoals ik al zei; dat is ook een moeilijke keusquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:08 schreef henrydg het volgende:
[..]
Nee serieus niet, ik denk dat ie wel betaald krijgt maar ik kan niet kiezen tussen jou en Penisbaard.
Mijn god, FoK! bestaat niet en het is FOK!.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mijn god, LEES de fucking policy eens een keer:
[
Wat bieden wij?
Als moderator kom je te werken bij een dynamisch en jong bedrijf. FoK! behaalt miljoenen pageviews per jaar en jij maakt als moderator onderdeel van die community. Hier staat natuurlijk een vergoeding tegenover. Voor mods van:
16-18 jaar 4,01 euro bruto
18-21 jaar 5,81 euro bruto
21 jaar e.o. 7,32 euro bruto
Koos de burgemeester van Rotterdam jou als mod op FOK!?!?!?!?!11!1.1!quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:09 schreef o.us het volgende:
[..]
Hmm, vast wel denk ik. Ik kom ook uit Rotterdam. Misschien dat hij daarom voor me koos.
Denk gewoon eens logisch na man, waar hebben ze anders al die advertenties voor? Ze moeten het geld voor al die mods ergens vandaan halen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:09 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ja hè ik weet toch niet of jij betaald krijgt, daarom vraag ik het toch![]()
Kerelquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mijn god, LEES de fucking policy eens een keer:
[..]
quote:
De maker van het MEDje koos mij. Hij is ook een Rotterdamliefhebber, toevallig.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Koos de burgemeester van Rotterdam jou als mod op FOK!?!?!?!?!11!1.1!![]()
Kansloos!quote:
Bioquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:11 schreef o.us het volgende:
[..]
De maker van het MEDje koos mij. Hij is ook een Rotterdamliefhebber, toevallig.
Vertelquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:12 schreef o.us het volgende:
[..]
Hmm, ik heb een goed idee voor dit topic.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:12 schreef o.us het volgende:
[..]
Je weet dat delen van de policy ontkennen banbaar is? Je kan maar beter je post snel editten. Slim om zoiets te doen in een topic vol mods.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:12 schreef henrydg het volgende:
Volgens mij trollt Lakitu gewoon en staat het helemaal niet in de policy
Volgensmij troll jij gewoon, of je bent achterlijk.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:12 schreef henrydg het volgende:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:13 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je weet dat delen van de policy ontkennen banbaar is? Je kan maar beter je post snel editten. Slim om zoiets te doen in een topic vol mods.
Oh. Geef het door aan je collega's, dan moeten ze de policy veranderen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:10 schreef o.us het volgende:
[..]
Mijn god, FoK! bestaat niet en het is FOK!.
Gast dit is serieus banbaar.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:12 schreef henrydg het volgende:
Dan moet je het zelf weten, mij maakt het niet uit hoor.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:13 schreef henrydg het volgende:
[..]
Nou is je geloofwaardigheid weer verdwenen, ik geloof nu in moira
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gast dit is serieus banbaar.Edit nu of ik doe een TR.
Waar vind ik de policy, is dat hetzelfde als de gebruikersovereenkomst?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gast dit is serieus banbaar.Edit nu of ik doe een TR.
Oh, hier:quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:15 schreef henrydg het volgende:
[..]
Waar vind ik de policy, is dat hetzelfde als de gebruikersovereenkomst?
Ik zie niks over loonquote:Policy
De algemene voorwaarden waar je mee accoord dient te gaan vind je hier
Om FOK! zo leuk mogelijk te houden, word je geacht je aan de volgende regels te houden. Een aantal spreekt voor zich, maar voor de duidelijkheid noemen we ze toch even:
Wat verwachten we van jou als user ?
Het voornaamste is dat we verwachten dat je je op fatsoenlijke wijze gedraagt tegenover je medeposters, dat je je aan de Nederlandse wetgeving houdt en dat je de instructies van moderators en (forum)admins opvolgt.
Verder reageer je natuurlijk ontopic, probeer je niet ongepast lollig te doen in serieuze forums en topics en laat je de modjes en (forum)admins bepalen wat wel en geen slotje verdient en wie wel of geen ban moet krijgen. Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont of dergelijke plaatjes post.
En natuurlijk verwachten we dat je FAQ\'s leest. Bijna elk subforum heeft ze en het is aan te raden deze door te lezen voordat je in het specifieke subforum post. Sommige regels kunnen afwijken van deze policy.
Wat kan en mag je van de moderators en (forum)admins verwachten ?
Je mag verwachten dat we proberen je zoveel mogelijk te helpen bij problemen met de site en dat we ons best doen de boel over het geheel genomen leuk te houden.
Wat moet je NIET van ons verwachten ?
Je moet vooral niet verwachten dat wij scheidsrechtertje gaan spelen bij onderlinge conflicten. Daar hebben we de zin niet in, noch de tijd voor. Dop je eigen boontjes, gedraag je fatsoenlijk en negeer de mensen waar je niet goed mee op kan schieten. FOK! heeft een heleboel gebruikers en er zullen altijd mensen zijn waarmee je botst. Ga dat gewoon uit de weg.
Wat we ook niet doen is op verzoek posts verwijderen, usernames verwijderen of wijzigen (om welke reden dan ook !), topics sluiten of users bannen.
Wat moet je vooral niet vergeten ?
Vergeet vooral niet dat de moderators in de eerste plaats users zijn die zijn uitgekozen om de boel een beetje in de gaten te houden en in goede banen te leiden. Hun instructies dienen dan ook opgevolgd te worden. FOK! is geen democratie.
Ook kunnen mods topics sluiten of verwijderen en berichten wijzigen of verwijderen als dit nodig wordt geacht.
Vergeet verder niet om na te denken voordat je iets post. Iedereen kan meelezen en je posts, foto\'s, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had. Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto\'s, usericons, signatures e.d. bijvoorbeeld) gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en zullen ons daar doorgaans ook verder niet mee bemoeien en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto\'s, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken. Met het plaatsen van berichten verleen je FOK! een onbeperkt en onvoorwaardelijk gebruiksrecht op alles wat je plaatst. Disclaimers in je teksten of signatures hebben geen invloed op deze policy en deze policy blijft ondanks expliciete meldingen van de user onverkort en onverminderd van kracht. Wil je alleenrecht op je berichten, foto\'s, plaatjes of andere werken, plaats ze dan niet op FOK!
Wat is bannen en hoe moet het dan verder ?
Als de crew vindt dat je je niet naar wens gedraagt dan kan worden besloten je de toegang tot de site te ontzeggen. De crew bepaalt in alle gevallen hoe lang je ban duurt. Dit wordt op gevoel en specifieke omstandigheden bepaald en kan dus voor iedereen anders zijn. De ban wordt bekend gemaakt in het banmeldtopic in het FOK! mededelingen subforum. Na de duur van de ban moet je zelf mailen met een verzoek voor een unban, vergezeld door een verklaring dat je je gedrag aan zult passen.
Over bans wordt niet gecorrespondeerd noch gediscussieerd. Je kunt wel besluiten je gedrag middels een mail toe te lichten, maar er is geen enkele garantie dat dat een kortere ban oplevert.
Tijdens de duur van de ban mag je niet posten. OOK niet met een andere nickname. Doe je dat wel dan zal dat account eveneens gebanned worden en zal je banduur verlengd worden. Indien je zelf niet gebanned bent maar post uit naam van de gebande zal ook jij gebanned worden. Common sense.
En als een ban onterecht is ?
Bans worden niet zomaar gezet. Daar is altijd een reden voor. Dat kan een specifiek voorval zijn, een opeenstapeling van voorvallen of gewoon een algemene indruk van storend gedrag. Als je tegen een ban aanloopt zul je deze dus gewoon moeten uitzitten.
Wat doen we liever niet op FOK! wat wettelijk (wellicht) wel mag?
- Het plaatsen van (linkjes naar) mp3\'s, films, warez , modchips, gruwelijk materiaal, porno, persoonlijke gegevens en dergelijke
- Spammen, enquetes houden zonder expliciete toestemming en linken naar geldverdienzaken met je refererid erin
Privacy statement
FOK! zal geen mailadressen, telefoonnummers of andere niet door jezelf publiekelijk gemaakte informatie doorgeven aan derden, tenzij dit door een rechter wordt geëist. Wel kunnen we besluiten je provider op de hoogte te stellen als je je grof misdraagt. Lees ook de disclaimer met betrekking tot statistieken en advertising.
Aansprakelijkheid
FOK! aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade geleden door het gebruik van deze site of de inhoud van berichten van users. Users zijn ZELF verantwoordelijk voor hetgeen ze posten.
FOK! behoudt zich het recht voor berichten te verwijderen, verplaatsen of wijzigen en gebruikers de toegang geheel of gedeeltelijk te ontzeggen.
En?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:12 schreef o.us het volgende:
[..]
Behalve door mijquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:16 schreef henrydg het volgende:
Het voelt een beetje alsof ik nu door iedereen in de zeik word genomen
Overlegd en het gaat niet door. Vergeet het maarquote:
JA MAAR WIE HEEFT NOU GELIJK?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ga hier niet eens meer op in
PB, jij wint![]()
Mooi, je heeft het trollen op?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ga hier niet eens meer op in
PB, jij wint![]()
Chapeauquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mooi, je heeft het trollen op?Flauw om zo'n jongen te pesten.
Vertel dan wat het idee was!quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Overlegd en het gaat niet door. Vergeet het maar.
Ja, oke, ik zal het toegeven ik trolldequote:
Het duurde even..!quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:19 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ja, oke, ik zal het toegeven ik trollde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Doe nou nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:19 schreef o.us het volgende:
[..]
Mag niet. Ben mod en bespreek bepaalde dingen achterin.
Dat klinkt gevaarlijk modtaalachtigquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:19 schreef o.us het volgende:
[..]
Mag niet. Ben mod en bespreek bepaalde dingen achterin.
Doe je mee?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:20 schreef o.us het volgende:
[..]
Bagger hem maar vol en dan is het wel klaar.
Dat dacht ik al ja, hoe kan iemand zo stom zijn om te denken dat mods hier geen geld voor krijgen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:19 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ja, oke, ik zal het toegeven ik trollde
o.us kan met zijn laserprinter alle IP-adressen uitprinten en hij moet ze met de hand opzoeken, dat moeten ook de FA's. Daarom heeft AdvancedPower ook zoveel accountsquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:20 schreef Moira. het volgende:
Ghehe, o.us.
Kenne gij eigenlijk kloonscans doen?
Alleen FA's kennen da hè?
Ik was wel goed héquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat dacht ik al ja, hoe kan iemand zo stom zijn om te denken dat mods hier geen geld voor krijgen.
Ik kan niet achter kijken want ons magazijn is een supermarkt en het magazijn van die supermarkt verderopquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:20 schreef henrydg het volgende:
[..]
Voelt goed hé om dat te zeggen.
Doe ik ook altijd als ik in de scapino werk, " Ik zal even achterin kijken ".
EN HET LEUKE IS, DIE KLANT WEET NIET WAT ACHTERIN ALLEMAAL IS MUWAHAHAHAH
![]()
![]()
Is goed. Dat zijn ongevoor 100 baggerposts nog. Echter, ik zet ze niet nu in. Onthoud dat ik nog 100 baggerposts tegoed heb he.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:20 schreef o.us het volgende:
[..]
Bagger hem maar vol en dan is het wel klaar.
AP mág zo veel accounts hebben hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:21 schreef henrydg het volgende:
[..]
o.us kan met zijn laserprinter alle IP-adressen uitprinten en hij moet ze met de hand opzoeken, dat moeten ook de FA's. Daarom heeft AdvancedPower ook zoveel accounts
Nee, hier baggeren, elders wordt niet gewaardeerd.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Is goed. Dat zijn ongevoor 100 baggerposts nog. Echter, ik zet ze niet nu in. Onthoud dat ik nog 100 baggerposts tegoed heb he.
Alsof ik mijn hele topic vol zou laten baggeren door jouquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Is goed. Dat zijn ongevoor 100 baggerposts nog. Echter, ik zet ze niet nu in. Onthoud dat ik nog 100 baggerposts tegoed heb he.
Mag ik dan ook zo'n mooie seal?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee, hier baggeren, elders wordt niet gewaardeerd.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat dacht ik al ja, hoe kan iemand zo stom zijn om te denken dat mods hier geen geld voor krijgen.
Ja, maar ons magazijn is eigenlijk een opslag van vracht, alle voorraad gaat direct de winkel in, eigenlijk is het een soort rokershok+opslag.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik kan niet achter kijken want ons magazijn is een supermarkt en het magazijn van die supermarkt verderop
(shop-in-shopen magazijn-achter-magazijn
)
Maar het voelt wel vet stoerrrr jaaa
Wat een puntig maanlandschapquote:
Ik zeg altijd "Ik vraag het even aan mijn collega."quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:25 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ja, maar ons magazijn is eigenlijk een opslag van vracht, alle voorraad gaat direct de winkel in, eigenlijk is het een soort rokershok+opslag.
Maar toch, het voelt wel goed.
Net als " Ik zal het even achterin vragen "
Die klant denkt natuurlijk: "WTF?! WAT IS DAAR ACHTERIN?! "
Grappig. Dat zei ik ook tegen hem, toen ging hij direct dreigen met "noten" enzo..quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:45 schreef henrydg het volgende:
Sinds o.us mod is mag ik 'm niet meer, hij is nu arrogant geworden
Mijn downloads komen niet meer vooruit zoquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:27 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voe posten verneuken noemenquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:31 schreef Moira. het volgende:
Timing, PB.
Net nu o.us weg is.
JE VERNEUKT MIJN TOPIQUEE.
Mijn pc kan niet zo veel aan
dit is beter dan een slotje erop gooienquote:
Ohhh dat chickje..quote:
Dat is nou baggeren.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ohhh dat chickje..
Jaa, zij is vet knap en alles.
Maar als je je plaatjes nou cropt tot een iets minder achterlijk formaat, en ze desnoods allemaal in één post (of zelfs één plaatje) zet. Dan kan mijn PC het wat beter aan en kan ik mijn eigen topique nog bezoeken, snappie?
Waar the hell werk jij als er een filiaal 500 meter verderop isquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zeg altijd "Ik vraag het even aan mijn collega."
Of "Nee, dat hebben wij hier niet op voorraad. Zal ik even naar het andere filiaal bellen of ze het daar nog wel hebben?"
500 meter verderop is namelijk nog een ander filiaal, die wél een eigen voordeur, wc, kantine etc heeft
Of je koopt even een nieuwe computahquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ohhh dat chickje..
Maar als je je plaatjes nou cropt tot een iets minder achterlijk formaat, en ze desnoods allemaal in één post (of zelfs één plaatje) zet. Dan kan mijn PC het wat beter aan en kan ik mijn eigen topique nog bezoeken, snappie?
Nog maar 80 posts left gelukkigquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:34 schreef Trollface. het volgende:
Penisbaard heeft >1000 Voe-pics, dit gaat nog wel even door.
Voe bagger noemenquote:
Terechte klacht!quote:
Die verlept hoge resolutie wel.quote:
Zoveel schoonheid.... ik wil haar mee naar huis nemenquote:
Ben jij dat dansende jongontje op je gebruikersafbeelding? Zo ja, ik wil je.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ohhh dat chickje..
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:37 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ben jij dat dansende jongontje op je gebruikersafbeelding? Zo ja, ik wil je.
In ONZ waar op dit moment 10 slotjes per minuut worden uitgedeeld.quote:
Ik niet, je stinkt namelijk.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:39 schreef friekin_ het volgende:
O.us heeft me gequote en nu voel ik me bijzonder. Wie wil me aanraken
ONZquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:40 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
In ONZ waar op dit moment 10 slotjes per minuut worden uitgedeeld.
Internetquote:
Korfgedachte.quote:
Ik voel me gekwetst, maar ik ben blij dat er mensen zoals jij zijn op deze harde, harde wereld.quote:
Zintuigenquote:
Anti-materiequote:
Aziëquote:
Not yet?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:44 schreef eucalyptus het volgende:
Tsja, je beseft je wel dat hier ook snel een slotje op zal komen he..
Zeg dat is geen slotje van jouquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:53 schreef o.us het volgende:
[..]
Hoeft niet, postcounttopics in KLB zijn zeldzaam.
Wat?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:53 schreef o.us het volgende:
[..]
Hoeft niet, postcounttopics in KLB zijn zeldzaam.
watquote:
Dit kan de bedoeling niet zijnquote:
Hoe meer ze baggeren, des te sneller gaat dit vanzelf op slot gaat.quote:
quote:
We zijn geen diersoortquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Hoe meer zewe baggeren, des te sneller gaat dit vanzelf op slot gaat.
Aurale penetratiequote:
Eckte bazenbadboy mmmmquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die heeft nóg een meisje vermoord he?
Wat een faalhaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |