Mijn downloads komen niet meer vooruit zoquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:27 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voe posten verneuken noemenquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:31 schreef Moira. het volgende:
Timing, PB.
Net nu o.us weg is.
JE VERNEUKT MIJN TOPIQUEE.
Mijn pc kan niet zo veel aan
dit is beter dan een slotje erop gooienquote:
Ohhh dat chickje..quote:
Dat is nou baggeren.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ohhh dat chickje..
Jaa, zij is vet knap en alles.
Maar als je je plaatjes nou cropt tot een iets minder achterlijk formaat, en ze desnoods allemaal in één post (of zelfs één plaatje) zet. Dan kan mijn PC het wat beter aan en kan ik mijn eigen topique nog bezoeken, snappie?
Waar the hell werk jij als er een filiaal 500 meter verderop isquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zeg altijd "Ik vraag het even aan mijn collega."
Of "Nee, dat hebben wij hier niet op voorraad. Zal ik even naar het andere filiaal bellen of ze het daar nog wel hebben?"
500 meter verderop is namelijk nog een ander filiaal, die wél een eigen voordeur, wc, kantine etc heeft
Of je koopt even een nieuwe computahquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ohhh dat chickje..
Jaa, zij is vet knap en alles.
Maar als je je plaatjes nou cropt tot een iets minder achterlijk formaat, en ze desnoods allemaal in één post (of zelfs één plaatje) zet. Dan kan mijn PC het wat beter aan en kan ik mijn eigen topique nog bezoeken, snappie?
Nog maar 80 posts left gelukkigquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:34 schreef Trollface. het volgende:
Penisbaard heeft >1000 Voe-pics, dit gaat nog wel even door.
Voe bagger noemenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |