En?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:12 schreef o.us het volgende:
[..]
Hmm, ik heb een goed idee voor dit topic.
Behalve door mijquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:16 schreef henrydg het volgende:
Het voelt een beetje alsof ik nu door iedereen in de zeik word genomen
Overlegd en het gaat niet door. Vergeet het maarquote:
JA MAAR WIE HEEFT NOU GELIJK?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ga hier niet eens meer op in
PB, jij wint![]()
Mooi, je heeft het trollen op?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ga hier niet eens meer op in
PB, jij wint![]()
Chapeauquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mooi, je heeft het trollen op?Flauw om zo'n jongen te pesten.
Vertel dan wat het idee was!quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Overlegd en het gaat niet door. Vergeet het maar.
Ja, oke, ik zal het toegeven ik trolldequote:
Het duurde even..!quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:19 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ja, oke, ik zal het toegeven ik trollde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Doe nou nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:19 schreef o.us het volgende:
[..]
Mag niet. Ben mod en bespreek bepaalde dingen achterin.
Dat klinkt gevaarlijk modtaalachtigquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:19 schreef o.us het volgende:
[..]
Mag niet. Ben mod en bespreek bepaalde dingen achterin.
Doe je mee?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:20 schreef o.us het volgende:
[..]
Bagger hem maar vol en dan is het wel klaar.
Dat dacht ik al ja, hoe kan iemand zo stom zijn om te denken dat mods hier geen geld voor krijgen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:19 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ja, oke, ik zal het toegeven ik trollde
o.us kan met zijn laserprinter alle IP-adressen uitprinten en hij moet ze met de hand opzoeken, dat moeten ook de FA's. Daarom heeft AdvancedPower ook zoveel accountsquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:20 schreef Moira. het volgende:
Ghehe, o.us.
Kenne gij eigenlijk kloonscans doen?
Alleen FA's kennen da hè?
Ik was wel goed héquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat dacht ik al ja, hoe kan iemand zo stom zijn om te denken dat mods hier geen geld voor krijgen.
Ik kan niet achter kijken want ons magazijn is een supermarkt en het magazijn van die supermarkt verderopquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:20 schreef henrydg het volgende:
[..]
Voelt goed hé om dat te zeggen.
Doe ik ook altijd als ik in de scapino werk, " Ik zal even achterin kijken ".
EN HET LEUKE IS, DIE KLANT WEET NIET WAT ACHTERIN ALLEMAAL IS MUWAHAHAHAH
![]()
![]()
Is goed. Dat zijn ongevoor 100 baggerposts nog. Echter, ik zet ze niet nu in. Onthoud dat ik nog 100 baggerposts tegoed heb he.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:20 schreef o.us het volgende:
[..]
Bagger hem maar vol en dan is het wel klaar.
AP mág zo veel accounts hebben hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:21 schreef henrydg het volgende:
[..]
o.us kan met zijn laserprinter alle IP-adressen uitprinten en hij moet ze met de hand opzoeken, dat moeten ook de FA's. Daarom heeft AdvancedPower ook zoveel accounts
Nee, hier baggeren, elders wordt niet gewaardeerd.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Is goed. Dat zijn ongevoor 100 baggerposts nog. Echter, ik zet ze niet nu in. Onthoud dat ik nog 100 baggerposts tegoed heb he.
Alsof ik mijn hele topic vol zou laten baggeren door jouquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Is goed. Dat zijn ongevoor 100 baggerposts nog. Echter, ik zet ze niet nu in. Onthoud dat ik nog 100 baggerposts tegoed heb he.
Mag ik dan ook zo'n mooie seal?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee, hier baggeren, elders wordt niet gewaardeerd.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat dacht ik al ja, hoe kan iemand zo stom zijn om te denken dat mods hier geen geld voor krijgen.
Ja, maar ons magazijn is eigenlijk een opslag van vracht, alle voorraad gaat direct de winkel in, eigenlijk is het een soort rokershok+opslag.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik kan niet achter kijken want ons magazijn is een supermarkt en het magazijn van die supermarkt verderop
(shop-in-shopen magazijn-achter-magazijn
)
Maar het voelt wel vet stoerrrr jaaa
Wat een puntig maanlandschapquote:
Ik zeg altijd "Ik vraag het even aan mijn collega."quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:25 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ja, maar ons magazijn is eigenlijk een opslag van vracht, alle voorraad gaat direct de winkel in, eigenlijk is het een soort rokershok+opslag.
Maar toch, het voelt wel goed.
Net als " Ik zal het even achterin vragen "
Die klant denkt natuurlijk: "WTF?! WAT IS DAAR ACHTERIN?! "
Grappig. Dat zei ik ook tegen hem, toen ging hij direct dreigen met "noten" enzo..quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:45 schreef henrydg het volgende:
Sinds o.us mod is mag ik 'm niet meer, hij is nu arrogant geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |