quote:
Nee pauze vandaag. Morgen wel weer =$ =$ =$ .quote:
Waarom? Zometeen denk je morgen: "Ik neem vandaag weer een pauze" enz.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nee pauze vandaag. Morgen wel weer =$ =$ =$ .
Ik heb DISCPLINEZquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
Waarom? Zometeen denk je morgen: "Ik neem vandaag weer een pauze" enz.:$
Nee, die heeft geen Hyves.quote:
BBQquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:22 schreef ynuhh het volgende:
Zo, dat was lekker. Kort barbecuen kan ook erg leuk zijn, nu is hij weer met vrienden weg.
#liefdagboek
Nee. Veel te warm voor dit weer.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:32 schreef Skylark. het volgende:
Kan dit volgens jullie? Gewoon cardigan met grijs shirt? Cardigan is het bovenste knoopje af, maar heb weinig kleren atm hier.
Sorry voor slechte webcampic:
[ afbeelding ]
quote:Hallo,
Van harte met het vrijkaartje voor Musica Republica Outdoor op 5 juni 2010.
Je ontvangt een aparte email van ticketscript. Hierin staat een link om de uitnodiging te bevestigen.
Vul aub in alle velden de correcte gegevens in om verwarring te voorkomen.
Als alle gegevens correct en compleet zijn ingevuld, ontvang je binnen enkele dagen je e-ticket in je mailbox. Houdt daarom bij Hotmail en Yahoo je ongewenste mail in de gaten.
Patrick hij is vieeeeesssss man!quote:
Hater.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:21 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Patrick hij is vieeeeesssss man!
Wat een held, hoop dat ie daar een paar jaar de cel in gaat, zijn we ook weer een tijdje van die Peter R specials af
Ja ik moet wat he. Ik steek anders helemaal zo schraal af bij die baas van een Joranquote:
Jawel.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:43 schreef Jotcha het volgende:
[..]
There was a problem joining the match blabla.
Was dat kicken wel zo'n goed idee?
Vond je het leuk?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:44 schreef Smart_ass het volgende:
Vanochtend wezen spinnen. Jezus mina, ik wist niet dat dat zo zwaar was.![]()
Mm nja, leuk, leuk. Ik ging samen met een vriendin en het was opzich wel goed te doen. Was echt helemaal dood daarna, dus het geeft in ieder geval wel voldoening.quote:
Niet meer, maar ik vond vooral het staand fietsen super zwaar. Hardlopen en fietsen is echt niet te vergelijken, daar heb ik mij ook weleens op verkeken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mm nja, leuk, leuk. Ik ging samen met een vriendin en het was opzich wel goed te doen. Was echt helemaal dood daarna, dus het geeft in ieder geval wel voldoening.
Ik dacht dat doe ik wel eventjes, aangezien ik ook hardloop natuurlijk. Maar das niet echt te vergelijken.
Maar je moet wel telkens op die weerstandknop draaien, en volgen mij ben ik ook wel heel enthousiast begonnen haha. Doe jij het weleens?
Dat een-na-laatste zinnetje zal ze zelf wel een keer geleerd hebben.quote:
PUB is hier: Puber- & Tienertalkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |