Vandaar die hele waslijst onderin KLBquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:50 schreef o.us het volgende:
[..]
1,50 per slotje en 1 euro bonus voor gast, hoezo?
Don't worry, eerste werkdag meteen verzuurd raken is normaal in KLBquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je blijft trouwens toch wel gewoon meebaggeren he?
Niet de schijnheilige moraalridder uit gaan hangen omdat je nu ineens blauw bent
Gelukkigquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:51 schreef o.us het volgende:
[..]
Don't worry, eerste werkdag meteen verzuurd raken is normaal in KLBStraks ben ik het wel gewend.
1,50 per slotje?quote:
Idd, die zag ik later pas.quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:52 schreef Lakitu het volgende:
Wat is dit. ous mod?![]()
![]()
En ik vond 'm nog wel een redelijke user
![]()
Ging om half 4 naar bed, zes uur op.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gelukkig
Hoe lang ben je vannacht wakker gebleven om KLB 'op te schonen'?
Of heb je gewoon de nacht doorgehaald?
Ik dus ook.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:52 schreef Lakitu het volgende:
Ik kom hier net achter en geef helaas geen zegen.![]()
[..]
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er stond er ook eentje van mij tussen.
En toen dacht ik "wtf, fipo door o.us en gelijk dicht zonder slotpost?"
Was dát de slotpost
Wist ik veel dat o.us modje was gewurrden
Letterlijk of figuurlijk?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ga je nou je leven wijden aan deze onmogelijke taak?
swj.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Idd, die zag ik later pas.
Anders was het SWJ geweest (wilde ik de hele screen vol met o.us hebben) maar die naam viel meer op
Nee, lees policy maar, staat het volgens mij wel in.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:55 schreef henrydg het volgende:
Mensen even serieus, krijgt o.us echt betaald?
Ik wist niet dat je een newbie was.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:55 schreef henrydg het volgende:
Natuurlijk, waarom zouden ze hem niet betalen terwijl alle andere mods ook geld krijgen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:55 schreef henrydg het volgende:
Nou ik dacht dus dat mods vrijwilligers warenquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:57 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Natuurlijk, waarom zouden ze hem niet betalen terwijl alle andere mods ook geld krijgen?
Slotje, volgens jouw omschrijving verdienen ze niet eens te bestaanquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:57 schreef Lakitu het volgende:
Toch nog kort, ook al heeft het zin aangezien ik weet hoe mods worden na een tijdje: hoe ga je om met topics die boven de kanker van de afgelopen maanden uitstijgen? Gelijk een slotje of naar ONZ?
Ik mag jou niet, gastje van randdebiel.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:58 schreef CWC het volgende:
ik mocht o.us nooit echt zon gastje van tijd teveel
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:57 schreef o.us het volgende:
[..]
Figuurlijk wel, letterlijk ook. Vrees ik.
Topics die boven de kanker uitstijgen zei ik he. Ik noem een Ricko topic. Een Lakitu topic. Etc.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:58 schreef o.us het volgende:
[..]
Slotje, volgens jouw omschrijving verdienen ze niet eens te bestaan
Ik weet het! Mag ik het zeggen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:57 schreef Moira. het volgende:
o.us, waar staat je username eigenlijk voor?
Dat is ook zo.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:58 schreef henrydg het volgende:
[..]
Nou ik dacht dus dat mods vrijwilligers waren![]()
Lakituquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Topics die boven de kanker uitstijgen zei ik he. Ik noem een Ricko topic. Een Lakitu topic.
Ja en vrijwilligerswerk is toch onbetaald?quote:
Eerst je vinger opstekenquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:59 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik weet het! Mag ik het zeggen?![]()
Ja.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:59 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ja en vrijwilligerswerk is toch onbetaald?
Dus krijgen mods niet betaald?quote:
Je beseft dat mijn laatste topic van voor m'n ban was, en dus voor jij je überhaupt registreerde hier? En dat je m'n werk dus niet kent?quote:
vertel ik ben benieuwdquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:59 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik weet het! Mag ik het zeggen?![]()
Nou, aan je getroll in een topic van gisteren ofzo kan ik wel zien dat je een troll bentquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je beseft dat mijn laatste topic van voor m'n ban was, en dus voor jij je überhaupt registreerde hier? En dat je m'n werk dus niet kent?
Officieel wel, maar natuurlijk doet niemand al dat werk gratis. Mods krijgen gewoon netjes geld hoor, waar denk je anders dat al die advertenties voor nodig zijn?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:58 schreef henrydg het volgende:
[..]
Nou ik dacht dus dat mods vrijwilligers waren![]()
Dat hij Penisbaard serieus neemt en denkt dat mods betaald krijgen moet genoeg zeggen, toch?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je beseft dat mijn laatste topic van voor m'n ban was, en dus voor jij je überhaupt registreerde hier? En dat je m'n werk dus niet kent?
Schatje, plaag hem toch niet zoquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:03 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Officieel wel, maar natuurlijk doet niemand al dat werk gratis. Mods krijgen gewoon netjes geld hoor, waar denk je anders dat al die advertenties voor nodig zijn?
Hij is van de AP-generatie. Meer woorden ga ik er niet aan vuil maken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat hij Penisbaard serieus neemt en denkt dat mods betaald krijgen moet genoeg zeggen, toch?
Nou soms is Penisbaard toch redelijk betrouwbaar ?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat hij Penisbaard serieus neemt en denkt dat mods betaald krijgen moet genoeg zeggen, toch?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:04 schreef henrydg het volgende:
[..]
Nou soms is Penisbaard toch redelijk betrouwbaar ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |