Nummer 101quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:44 schreef eucalyptus het volgende:
Tsja, je beseft je wel dat hier ook snel een slotje op zal komen he..
Er stond er ook eentje van mij tussen.quote:
Ik vind hem nog wel aardig, maar hij is niet meer 'de' o.us.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:45 schreef henrydg het volgende:
Sinds o.us mod is mag ik 'm niet meer, hij is nu arrogant geworden
Ja, dit dus.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:45 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik vind hem nog wel aardig, maar hij is niet meer 'de' o.us.
Die modt vrij rustig de laatste tijdquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:45 schreef BigRedKane het volgende:
Dan liever Ludo
Da's idd irritant.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:45 schreef Socios het volgende:
Heb vandaag al vier keer ofzo gehad dat ik in een topic een post aan het typen was dat op het moment van ´invoeren´ ineens gesloten was.
Derhalve terechte klacht.
Ja maar eerst was je niet zo, dat je zo KLB schoonmaakt vind ik top. Maar je bent binnen een paar uur gewoon helemaal niet meer dé o.usquote:
Ik ben juist ingehuurd om hier te gaan schoonmaken. Wat dacht je anders van een Marokkaanse mod?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:47 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ja maar eerst was je niet zo, dat je zo KLB schoonmaakt vind ik top. Maar je bent binnen een paar uur gewoon helemaal niet meer dé o.us
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:48 schreef AdvancedPower het volgende:
LET OP:
ALS REMSPOOR REMLOF STRAKS WEER TERUG IS VAN VAKANTIE WORDT O.US NET ALS ALTIJD WEER GEWOON ZWART!
Dus KLB is maar even? Daarna ga je naar UVT en TRU triggershots plaats innemen? mooi!quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:48 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ben juist ingehuurd om hier te gaan schoonmaken. Wat dacht je anders van een Marokkaanse mod?
Dat zakt wel weer als ie een week bezig isquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:47 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ja maar eerst was je niet zo, dat je zo KLB schoonmaakt vind ik top. Maar je bent binnen een paar uur gewoon helemaal niet meer dé o.us
Blijf bij jezelfquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:48 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ben juist ingehuurd om hier te gaan schoonmaken. Wat dacht je anders van een Marokkaanse mod?
Ja, schoonmaken is prima. Maar je gedraagt je nu zo lomp en je maakt wel iets te veel schoon, onterecht.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:48 schreef o.us het volgende:
[..]
KLB is voor het leven.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:48 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Dus KLB is maar even? Daarna ga je naar UVT en TRU triggershots plaats innemen? mooi!
Je blijft trouwens toch wel gewoon meebaggeren he?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:48 schreef o.us het volgende:
[..]
FOK! doet multicultureelquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:49 schreef o.us het volgende:
[..]
KLB is voor het leven.![]()
Triggershot is allang weg, ze hadden een nieuwe mocro in de crew nodig.
Die woorden zocht ik..quote:
Meen je dat?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:50 schreef o.us het volgende:
[..]
1,50 per slotje en 1 euro bonus voor gast, hoezo?
Vandaar die hele waslijst onderin KLBquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:50 schreef o.us het volgende:
[..]
1,50 per slotje en 1 euro bonus voor gast, hoezo?
Don't worry, eerste werkdag meteen verzuurd raken is normaal in KLBquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je blijft trouwens toch wel gewoon meebaggeren he?
Niet de schijnheilige moraalridder uit gaan hangen omdat je nu ineens blauw bent
Gelukkigquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:51 schreef o.us het volgende:
[..]
Don't worry, eerste werkdag meteen verzuurd raken is normaal in KLBStraks ben ik het wel gewend.
1,50 per slotje?quote:
Idd, die zag ik later pas.quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:52 schreef Lakitu het volgende:
Wat is dit. ous mod?![]()
![]()
En ik vond 'm nog wel een redelijke user
![]()
Ging om half 4 naar bed, zes uur op.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gelukkig
Hoe lang ben je vannacht wakker gebleven om KLB 'op te schonen'?
Of heb je gewoon de nacht doorgehaald?
Ik dus ook.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:52 schreef Lakitu het volgende:
Ik kom hier net achter en geef helaas geen zegen.![]()
[..]
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er stond er ook eentje van mij tussen.
En toen dacht ik "wtf, fipo door o.us en gelijk dicht zonder slotpost?"
Was dát de slotpost
Wist ik veel dat o.us modje was gewurrden
Letterlijk of figuurlijk?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ga je nou je leven wijden aan deze onmogelijke taak?
swj.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Idd, die zag ik later pas.
Anders was het SWJ geweest (wilde ik de hele screen vol met o.us hebben) maar die naam viel meer op
Nee, lees policy maar, staat het volgens mij wel in.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:55 schreef henrydg het volgende:
Mensen even serieus, krijgt o.us echt betaald?
Ik wist niet dat je een newbie was.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:55 schreef henrydg het volgende:
Natuurlijk, waarom zouden ze hem niet betalen terwijl alle andere mods ook geld krijgen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:55 schreef henrydg het volgende:
Nou ik dacht dus dat mods vrijwilligers warenquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:57 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Natuurlijk, waarom zouden ze hem niet betalen terwijl alle andere mods ook geld krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |