Die heb ik nietquote:
Vertel dat SwJ ook evenquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:53 schreef AdvancedPower het volgende:
Daarom waardeer ik deze SC altijd zo.
Iedereen mag zijn hoe hij is.
In de KLB wordt je altijd onderuitgehaald als je maar iets opvallendst doet.
Ja die had ze gekregen met Sinterklaasquote:
waar en wanneer?quote:
Ghehe. Wij zijn zo gezelligquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:53 schreef AdvancedPower het volgende:
Daarom waardeer ik deze SC altijd zo.
Iedereen mag zijn hoe hij is.
In de KLB wordt je altijd onderuitgehaald als je maar iets opvallendst doet.
10 juli @ de huppels.quote:
Check, wel echte natuurlijk zodat mn vriendin zichzelf niet los kan makenquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
iets zegt me dat wel meer mensen hier handboeien hebben![]()
Ikzelf heb custom rubber veters![]()
Niet een slotje met ROFL saus?quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:55 schreef Torrio het volgende:
Doe mij maar een OMG en 2 WTF'jes, en wat stokbrood
Ja iddquote:
Alstuquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:55 schreef Torrio het volgende:
Doe mij maar een OMG en 2 WTF'jes, en wat stokbrood
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
iets zegt me dat wel meer mensen hier handboeien hebben![]()
Ikzelf heb custom rubber veters![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
10 juli @ de huppels.
je vriendin mag je van mij thuislaten
Je bent 15 tochquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:56 schreef Stoeprand het volgende:
Wat moet ik trouwens met een kinderstoel? Volgens mij probeer jij gewoon denigrerende grapjes te maken over mijn leeftijd.
Volgens mij ben ik iets op het spoor.
Ik weet het ook niet Stoep, waarschijnlijk door al die aandacht enzovoorts. Hoe leuk ik ook doe, die haters blijven maar haat comments posten. Laten we hier nu maar over ophouden en het over leuke dingen hebben!quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:57 schreef Stoeprand het volgende:
Vanwaar die haat jegens AdvancedPower?
JAquote:
Je moet wat minder baggeren en meer kwaliteit posten. Verder pas je mooi in het kinderhoekje bij Stoep en Naatjequote:
hmm, dat is op een zaterdagquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
10 juli @ de huppels.
je vriendin mag je van mij thuislaten
Ik trek maar eens een Jup open, toeterturken hier weerquote:
Ik geef je ondertitel groot gelijk. Goeie.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:58 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet Stoep, waarschijnlijk door al die aandacht enzovoorts. Hoe leuk ik ook doe, die haters blijven maar haat comments posten. Laten we hier nu maar over ophouden en het over leuke dingen hebben!
Nee hoor ik mag haar gewoon nietquote:
Ja en we hopen op een zonnige zaterdagquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:58 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je moet wat minder baggeren en meer kwaliteit posten. Verder pas je mooi in het kinderhoekje bij Stoep en Naatje
Aah gezellig, wij hebben hier eens in de zoveel tijd moslims in een grote stoet lopen, schreeuwen en grafkisten dragen enzo, smerige vreemde mensen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:58 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ik trek maar eens een Jup open, toeterturken hier weer
ik hoop het ook voor julliequote:Op donderdag 3 juni 2010 18:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor ik mag haar gewoon niet![]()
[..]
Ja en we hopen op een zonnige zaterdag
Hij post zat kwaliteit, maar niemand neemt 'm serieus. Dat is het probleem.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:58 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je moet wat minder baggeren en meer kwaliteit posten. Verder pas je mooi in het kinderhoekje bij Stoep en Naatje
nee, dan moet ik werken, en ik kan het geld hard gebruikenquote:
gelukkig doet Turkije niet mee met het WK. Steeds als ze verder komen toeterend door de stad terwijl Nederland er al uit ligt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:00 schreef Torrio het volgende:
[..]
Aah gezellig, wij hebben hier eens in de zoveel tijd moslims in een grote stoet lopen, schreeuwen en grafkisten dragen enzo, smerige vreemde mensen.
jij wel he, viezerikquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:01 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hij post zat kwaliteit, maar niemand neemt 'm serieus. Dat is het probleem.
Dat valt me nou van je tegen...quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:01 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Spijlenbed aanwezig, handboeien niet![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:02 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat is inderdaad minder romantisch dan ik dacht
Ach dat hebben ze ook een keer meegemaakt, zal niet snel meer gebeuren denk ikquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:01 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
gelukkig doet Turkije niet mee met het WK. Steeds als ze verder komen toeterend door de stad terwijl Nederland er al uit ligt.
stoepje tochquote:
Kom jij ook anders?quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:03 schreef AdvancedPower het volgende:
Als die BBQ met dit weer is is het lekker.
joah.quote:
Ja dan wel. Maar de BBQ is in de winter. Lekker warm terwijl het sneeuwt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:03 schreef AdvancedPower het volgende:
Als die BBQ met dit weer is is het lekker.
Nope. Alleen m'n rechterhand, een sok en een prullenbak.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah.
nog gebatst afgelopen tijd?
ghehequote:Op donderdag 3 juni 2010 19:02 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat is inderdaad minder romantisch dan ik dacht
Was meteen ook de laatste keerquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:03 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ach dat hebben ze ook een keer meegemaakt, zal niet snel meer gebeuren denk ik
Wat een nare opmerking.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:04 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dit kan hard overkomen. Maar als hij ook komt dan blijven velen weg dunkt me.
10 juli valt volgens jou in de winter?!quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:04 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ja dan wel. Maar de BBQ is in de winter. Lekker warm terwijl het sneeuwt.
10 juli.. Emmen was het niet?quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ghehe
Maar kom je ook bbqen? Met Olle?
hmm, de ouwe gouwe handkar dus.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:04 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nope. Alleen m'n rechterhand, een sok en een prullenbak.
Op je 11e/12e, als je normaal bent.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:05 schreef c0nd0r het volgende:
Weet je tegenwoordig op je 15e al dat je er meer mee kan dan plassen?
je durft toch nietquote:
Yepz, vlakbij dusquote:
Oh noesquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:06 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Op je 11e/12e, als je normaal bent.
Tuurlijk mag het wel. Huppel wil je er vast bij hebbenquote:
Nee.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:05 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
10 juli valt volgens jou in de winter?!![]()
Ik vond het op mijn 12e of 13e uit... door een boekje in de bibliotheek...quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:05 schreef c0nd0r het volgende:
Hoe weet jij het dan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:06 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Op je 11e/12e, als je normaal bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat leren ze toch al op de basisschool?quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:05 schreef c0nd0r het volgende:
Nee, helemaal niks van plan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, de ouwe gouwe handkar dus.
jammer. nog plannen voor aankomend weekend dan?
Haha, lijkt me wel vet! Welke dag is het en waar?quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:07 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Tuurlijk mag het wel. Huppel wil je er vast bij hebben
Van jou wist ik het, maar van deren heb ik het sterke vermoeden dat ze het wel hebben, of weet ik het zeker, zoals bij Marijkequote:Op donderdag 3 juni 2010 19:01 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Spijlenbed aanwezig, handboeien niet![]()
zaterdag na 't werk BBQquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:07 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee, helemaal niks van plan.
Jij wel, ouwe snoeperd?
Voor camping Dennenoord ben je toch geen tickets nodig?quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:09 schreef c0nd0r het volgende:
Yessss tickets zijn binnen nu kan ik echt op vakantie
10 juli. Als jij gaat, ga ik ookquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:08 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Haha, lijkt me wel vet! Welke dag is het en waar?
Ow nee, alleen zoeen bandjequote:Op donderdag 3 juni 2010 19:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Voor camping Dennenoord ben je toch geen tickets nodig?
ik weet niet of Huppel wel genoeg duplo heeftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
joah, wel een groene. een rooie komt zo ongeloofwaardig overquote:
Je hebt er verstand vanquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, wel een groene. een rooie komt zo ongeloofwaardig over
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik weet niet of Huppel wel genoeg duplo heeftJullie kunnen AP ook afzetten in een speeltuintje waar hij met de andere 6-7 jarige kan spelen. En dan gaan de overige mensen bbq-en.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb er ook 3-4 jaar gewerktquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik weet niet of Huppel wel genoeg duplo heeftIk speel wel met APSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
joahquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat was het ja!
Ik wist dat je er iets mee van doen had!
quote:
Dat komt daar wel goed jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah
dat was altijd wel lachen. mooi zuipen
ik deed het zuipen altijd in de kantine of voor de kantine.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:14 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat komt daar wel goed ja
En waarschijnlijk net in de glorietijd met alle breezahsletjes!
Al zijn die natuurlijk van alle tijden.
Ook nu.nl meldt het! top die knakker hoort ook achter de tralies.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:12 schreef c0nd0r het volgende:
BREAKING NEWS: Joran is opgepakt!
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik deed het zuipen altijd in de kantine of voor de kantine.
Wat het ook altijd wel goed deed was om 10 uur 's morgens aan een redelijk volle bar een jägermeister bestellen
Rond etenstijdquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:09 schreef rulerofdeath het volgende:
hmm, nu ik dat zo bedenk, hoe laat begint die BBQ op 10 juli?
Ik zal maar niet zeggen dat ik dit van RTL Boulevard hadquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:16 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ook nu.nl meldt het! top die knakker hoort ook achter de tralies.
Joran van der Sloot opgepaktquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:16 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ook nu.nl meldt het! top die knakker hoort ook achter de tralies.
Ah hun ook zo te zienquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:17 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen dat ik dit van RTL Boulevard had
ik kwam uit de nachtdienstquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:17 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat is de dag nog eens goed beginnen.
Dan mag hetquote:
dus om 1800 uur kan ook nog?quote:
nee, op de camping stond zo'n ola soft apparaatquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:20 schreef c0nd0r het volgende:
En dan natuurlijk een ijsje halen bij Ekkelenkamp
Dat is dan weer jammerquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, op de camping stond zo'n ola soft apparaat
Jawel hoor al denk ik dat het dan wel slim is eigen vlees mee te nemen, zou lullig zijn als je mis grijptquote:
das wel okequote:Op donderdag 3 juni 2010 19:21 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Met een BBQ moet je uitgebreid tafelen dus dat lijkt me wel!
maar ik denk dat ik meer kanon heb gehad dan ijsjes op de campingquote:
Ha!quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar ik denk dat ik meer kanon heb gehad dan ijsjes op de camping
dat zou inderdaad wel lullig zijn jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel hoor al denk ik dat het dan wel slim is eigen vlees mee te nemen, zou lullig zijn als je mis grijpt
Snap ik wel hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat zou inderdaad wel lullig zijn ja
ik voel me net een autist die smoezen verzint om niet op de BBQ te komen
Omdat ik hem grappig vondquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:31 schreef justmattie het volgende:
Huppelmilf waarom sta ik in je signature
Als je weer op weg naar huis gaat kun je bij mij stoppenquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:38 schreef LovelyLady het volgende:
zijn alle slaapplekken al vergeven HM?
Ik zag het pc-hok al voorbij komen enzo.
Ergens in Emmen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:38 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Als Huppel het goed vind kom ik wel!![]()
Waar is het trouwens?
Ik heb nog genoeg vloer overquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:38 schreef LovelyLady het volgende:
zijn alle slaapplekken al vergeven HM?
Ik zag het pc-hok al voorbij komen enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dan blijft de rest wegquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:38 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Als Huppel het goed vind kom ik wel!![]()
Waar is het trouwens?
Van klei?quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb nog genoeg vloer over![]()
Inmiddels wel een gebrek aan matrassen/luchtbeddenluchtbed is geloof ik geregeld door STSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie ik tegen die tijd wel anders neem ik wat mee
Haha, oke.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan blijft de rest weg![]()
Ik vind het best hoor.
Straks toch maar even tegen huppelman zeggen dat we 10 juli de keet vol fokkers hebben
Ik zou echt niet amused zijn als mijn partner zonder dat te overleggen zoiets hier zo organiserenquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Straks toch maar even tegen huppelman zeggen dat we 10 juli de keet vol fokkers hebben
Ruim je het wel even op.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:44 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Haha, oke.Laat je het me even weten hoelaat enz. Kijk ik even wat ik kan regelen met mijn ouders die mij dan even kunnen brengen.
Ik kom.
![]()
![]()
Ach trek het je niet zo aan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:43 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
He, beter stop je nu met uitlokken.
Maar misschien wil ik wel helemaal nie naar huis.... veelste gezelligquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:38 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Als je weer op weg naar huis gaat kun je bij mij stoppen
Raph kent me inmiddels al wat langerquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zou echt niet amused zijn als mijn partner zonder dat te overleggen zoiets hier zo organiseren
Misschien zit huppelmans hier wel anoniem op fok.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zou echt niet amused zijn als mijn partner zonder dat te overleggen zoiets hier zo organiseren
Nee hoor Fotoboek van Psalmsquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:45 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Misschien zit huppelmans hier wel anoniem op fok.
Vaatima aanwezigquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:47 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Hihi, oke. Ik zal meehelpen met de afwas.
Zo onschuldig. Zo schattig.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:47 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Hihi, oke. Ik zal meehelpen met de afwas.
Ik kom wel eens buiten ONZ.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:48 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Wolf in schaapskleren zeg ik je! KIJK UIT!
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Snap ik wel hoor![]()
[..]
Omdat ik hem grappig vond
Uuuh.. WAT?!quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:51 schreef Myraela het volgende:
Kut ik zet ineens de voice over aan, maar nu weer uit, maar hoe doe ik hem nou weer aan?
Nou, dat de computer zo alles voorleest wat je typt. Daar kan ik best wel om giechelen. Maar dit keer schrok ik, dus drukte ik snel nog een keer, maar nu weet ik niet meer wat ik klikte!quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou, dat de computer zo alles voorleest wat je typt. Daar kan ik best wel om giechelen. Maar dit keer schrok ik, dus drukte ik snel nog een keer, maar nu weet ik niet meer wat ik klikte!
effe roken en dan lul ik weer meequote:
Is er geen beter iets? ik ben niet zo'n fan van ebuddy.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:57 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
ebuddy. www.liveopschool.nl kan je snel de nieuwste afhalen.
IRC chatquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is er geen beter iets? ik ben niet zo'n fan van ebuddy.
Die 2e die ik stuurde is geen ebuddyquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is er geen beter iets? ik ben niet zo'n fan van ebuddy.
Ah, noem je dat zo tegenwoordigquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:00 schreef Sistyria het volgende:
Holy sht ik ben ff mn taart aan het versieren en er zijn 7 pagina's bij
haha gaat snel he.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:00 schreef Sistyria het volgende:
Het is een mooie taart!quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:00 schreef Sistyria het volgende:
Wat voor een taart maak je dan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:00 schreef Sistyria het volgende:
Ik ookquote:
Ik krijg het niet voor elkaar op mn mobielquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:05 schreef AdvancedPower het volgende:
Ebuddy is alleen goed voor op mijn mobiel.
Ja, dan wel.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:05 schreef AdvancedPower het volgende:
Ebuddy is alleen goed voor op mijn mobiel.
Ik heb gewoon een msn-applicatie op mn mobielquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik krijg het niet voor elkaar op mn mobiel
Dat ziet en klinkt heel lekkerquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:06 schreef Sistyria het volgende:
Deze taart
gevuld met aardbeien en banketbakkersroom
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:06 schreef Sistyria het volgende:
Deze taart
Pure room of ook met slagroom erdoor?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:06 schreef Sistyria het volgende:
Deze taart
En smeer je je tietjes er ook mee in?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:12 schreef justmattie het volgende:
[..]
Pure room of ook met slagroom erdoor?
Noem je dat tegenwoordig pure room joh.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:12 schreef justmattie het volgende:
[..]
Indien positief beantwoord pics graag.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En smeer je je tietjes er ook mee in?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:13 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Noem je dat tegenwoordig pure room joh.
Zijn er wel, maar ik ga niet zoeken. Kijk in S&G of zo ergensquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:13 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Indien positief beantwoord pics graag.
Neuh gewone mix voor banketbakkersroomquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:12 schreef justmattie het volgende:
[..]
KPD.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:13 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Indien positief beantwoord pics graag.
Neequote:Op donderdag 3 juni 2010 20:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:14 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Nee
Ik heb wel glazuur over maar dit keer niet
Met wat slagroom erdoor is ook lekker, is wat luchtigerquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:14 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Neuh gewone mix voor banketbakkersroom
Die staan er ook, met botercremequote:Op donderdag 3 juni 2010 20:17 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dat die er zijn weet ik ook wel! Maar ik wil pics met dat insmeren.
die hebben schijnbaar nogal wat indruk gemaaktquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
gaat het weer over je tieten van Sis?
Ik wist het niet eensquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
die hebben schijnbaar nogal wat indruk gemaakt
Die van jou zijn ook lekker Lovelymilfquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
Als je jaloers wordt mag je de jouwe ook wel hier plaatsen hoor.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
ikke welquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:20 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die van jou zijn ook lekker Lovelymilf
is zeker niet verkeerdquote:
Wanneer gaan we msn-enquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geeft niet tis een leuk compliment
Niet de mijne voor de veranderingquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb er ook 1 maar wie heeft een kinderstoel nodig?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:34 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb twee kinderstoelen Huppel, dus ik neem er wel eentje mee
AP en ik hoorde iets over stoep maar dat zijn slechts roddels.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb er ook 1 maar wie heeft een kinderstoel nodig?
Neequote:Op donderdag 3 juni 2010 20:41 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik hoop dat jullie in het echt nog zo aardig zijn.
Nu ineens toch even wel hequote:Op donderdag 3 juni 2010 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet de mijne voor de verandering
kom jij ook naar de BBQ dan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:41 schreef AdvancedPower het volgende:
en wat is daar zo erg aan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:46 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hij heeft toestemming van huppeltje.
Kom jij ook?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:41 schreef AdvancedPower het volgende:
Uhm nou de eerste niet. Want ik ben van 4 tot 18 juli in chersonissos. Maar ik hoorde dat er in Augustus weer eentje kwam ofzo.quote:
En terecht..als je over een mooi afgerond aantal vleesjes begint krijg je me toch een lel!quote:
Ik post heul niet meer rond!quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En terecht..als je over een mooi afgerond aantal vleesjes begint krijg je me toch een lel!![]()
Wat is er mis met mooie afgeronde vleesjes?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En terecht..als je over een mooi afgerond aantal vleesjes begint krijg je me toch een lel!![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ookquote:
Hihihihiquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]ik moest echt ontzettend hard lachen
Afgeronde vleesjes zijn andere dingen dan een afgerond aantal stukjes vlees.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat is er mis met mooie afgeronde vleesjes?
En geld dat alleen voor Maantje?
Jammer dat dat dan net niet lukte!quote:
fijn is dat probeer dat altijd zo lang mogelijk vast te houdenquote:
Maar wat mag daar dan mis mee zijn?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Afgeronde vleesjes zijn andere dingen dan een afgerond aantal stukjes vlees.
Euhhh?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar wat mag daar dan mis mee zijn?
Zo hee! Dan kom ik zekerquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:58 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Het mocht wel, dus ik denk het wel.
Trev is being Trev, laat maar johquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:58 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Het mocht wel, dus ik denk het wel.
QFT.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Trev is being Trev, laat maar joh
He spelbreekster en nu ik het wou gaan vragenquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
isie weer aan het trevven?:')quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus dat had iemand anders mij moeten oprapenquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hahaha maar ik denk dat je in een deuk had gelegen met mijn afgezakte mickey mouse oren
Ik denk het welquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus dat had iemand anders mij moeten oprapen
Oh potverdikkie zeg. Ik had toch heul geen zin het uit te leggenquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
He spelbreekster en nu ik het wou gaan vragen
Maar nu snap ik het nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh potverdikkie zeg. Ik had toch heul geen zin het uit te leggen
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb jij vloer verwarming voor als een bepaalt persoon mij laat liggen?
Nee vloerbedekkingquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:04 schreef Trevland het volgende:
Heb jij vloer verwarming voor als een bepaalt persoon mij laat liggen?
trev jij het evenquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een nieuw werkwoord de wereld in geholpen
In de winter kan de vloer wel koud zijnquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee vloerbedekking
Maar jij hebt heul nie nodig warmbloedig persoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |