Die heb ik nietquote:
Vertel dat SwJ ook evenquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:53 schreef AdvancedPower het volgende:
Daarom waardeer ik deze SC altijd zo.
Iedereen mag zijn hoe hij is.
In de KLB wordt je altijd onderuitgehaald als je maar iets opvallendst doet.
Ja die had ze gekregen met Sinterklaasquote:
waar en wanneer?quote:
Ghehe. Wij zijn zo gezelligquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:53 schreef AdvancedPower het volgende:
Daarom waardeer ik deze SC altijd zo.
Iedereen mag zijn hoe hij is.
In de KLB wordt je altijd onderuitgehaald als je maar iets opvallendst doet.
10 juli @ de huppels.quote:
Check, wel echte natuurlijk zodat mn vriendin zichzelf niet los kan makenquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
iets zegt me dat wel meer mensen hier handboeien hebben![]()
Ikzelf heb custom rubber veters![]()
Niet een slotje met ROFL saus?quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:55 schreef Torrio het volgende:
Doe mij maar een OMG en 2 WTF'jes, en wat stokbrood
Ja iddquote:
Alstuquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:55 schreef Torrio het volgende:
Doe mij maar een OMG en 2 WTF'jes, en wat stokbrood
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
iets zegt me dat wel meer mensen hier handboeien hebben![]()
Ikzelf heb custom rubber veters![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
10 juli @ de huppels.
je vriendin mag je van mij thuislaten
Je bent 15 tochquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:56 schreef Stoeprand het volgende:
Wat moet ik trouwens met een kinderstoel? Volgens mij probeer jij gewoon denigrerende grapjes te maken over mijn leeftijd.
Volgens mij ben ik iets op het spoor.
Ik weet het ook niet Stoep, waarschijnlijk door al die aandacht enzovoorts. Hoe leuk ik ook doe, die haters blijven maar haat comments posten. Laten we hier nu maar over ophouden en het over leuke dingen hebben!quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:57 schreef Stoeprand het volgende:
Vanwaar die haat jegens AdvancedPower?
JAquote:
Je moet wat minder baggeren en meer kwaliteit posten. Verder pas je mooi in het kinderhoekje bij Stoep en Naatjequote:
hmm, dat is op een zaterdagquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
10 juli @ de huppels.
je vriendin mag je van mij thuislaten
Ik trek maar eens een Jup open, toeterturken hier weerquote:
Ik geef je ondertitel groot gelijk. Goeie.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:58 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet Stoep, waarschijnlijk door al die aandacht enzovoorts. Hoe leuk ik ook doe, die haters blijven maar haat comments posten. Laten we hier nu maar over ophouden en het over leuke dingen hebben!
Nee hoor ik mag haar gewoon nietquote:
Ja en we hopen op een zonnige zaterdagquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:58 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je moet wat minder baggeren en meer kwaliteit posten. Verder pas je mooi in het kinderhoekje bij Stoep en Naatje
Aah gezellig, wij hebben hier eens in de zoveel tijd moslims in een grote stoet lopen, schreeuwen en grafkisten dragen enzo, smerige vreemde mensen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:58 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ik trek maar eens een Jup open, toeterturken hier weer
ik hoop het ook voor julliequote:Op donderdag 3 juni 2010 18:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor ik mag haar gewoon niet![]()
[..]
Ja en we hopen op een zonnige zaterdag
Hij post zat kwaliteit, maar niemand neemt 'm serieus. Dat is het probleem.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:58 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je moet wat minder baggeren en meer kwaliteit posten. Verder pas je mooi in het kinderhoekje bij Stoep en Naatje
nee, dan moet ik werken, en ik kan het geld hard gebruikenquote:
gelukkig doet Turkije niet mee met het WK. Steeds als ze verder komen toeterend door de stad terwijl Nederland er al uit ligt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:00 schreef Torrio het volgende:
[..]
Aah gezellig, wij hebben hier eens in de zoveel tijd moslims in een grote stoet lopen, schreeuwen en grafkisten dragen enzo, smerige vreemde mensen.
jij wel he, viezerikquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:01 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hij post zat kwaliteit, maar niemand neemt 'm serieus. Dat is het probleem.
Dat valt me nou van je tegen...quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:01 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Spijlenbed aanwezig, handboeien niet![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:02 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat is inderdaad minder romantisch dan ik dacht
Ach dat hebben ze ook een keer meegemaakt, zal niet snel meer gebeuren denk ikquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:01 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
gelukkig doet Turkije niet mee met het WK. Steeds als ze verder komen toeterend door de stad terwijl Nederland er al uit ligt.
stoepje tochquote:
Kom jij ook anders?quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:03 schreef AdvancedPower het volgende:
Als die BBQ met dit weer is is het lekker.
joah.quote:
Ja dan wel. Maar de BBQ is in de winter. Lekker warm terwijl het sneeuwt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:03 schreef AdvancedPower het volgende:
Als die BBQ met dit weer is is het lekker.
Nope. Alleen m'n rechterhand, een sok en een prullenbak.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah.
nog gebatst afgelopen tijd?
ghehequote:Op donderdag 3 juni 2010 19:02 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat is inderdaad minder romantisch dan ik dacht
Was meteen ook de laatste keerquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:03 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ach dat hebben ze ook een keer meegemaakt, zal niet snel meer gebeuren denk ik
Wat een nare opmerking.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:04 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dit kan hard overkomen. Maar als hij ook komt dan blijven velen weg dunkt me.
10 juli valt volgens jou in de winter?!quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:04 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ja dan wel. Maar de BBQ is in de winter. Lekker warm terwijl het sneeuwt.
10 juli.. Emmen was het niet?quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ghehe
Maar kom je ook bbqen? Met Olle?
hmm, de ouwe gouwe handkar dus.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:04 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nope. Alleen m'n rechterhand, een sok en een prullenbak.
Op je 11e/12e, als je normaal bent.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:05 schreef c0nd0r het volgende:
Weet je tegenwoordig op je 15e al dat je er meer mee kan dan plassen?
je durft toch nietquote:
Yepz, vlakbij dusquote:
Oh noesquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:06 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Op je 11e/12e, als je normaal bent.
Tuurlijk mag het wel. Huppel wil je er vast bij hebbenquote:
Nee.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:05 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
10 juli valt volgens jou in de winter?!![]()
Ik vond het op mijn 12e of 13e uit... door een boekje in de bibliotheek...quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:05 schreef c0nd0r het volgende:
Hoe weet jij het dan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:06 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Op je 11e/12e, als je normaal bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat leren ze toch al op de basisschool?quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:05 schreef c0nd0r het volgende:
Nee, helemaal niks van plan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, de ouwe gouwe handkar dus.
jammer. nog plannen voor aankomend weekend dan?
Haha, lijkt me wel vet! Welke dag is het en waar?quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:07 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Tuurlijk mag het wel. Huppel wil je er vast bij hebben
Van jou wist ik het, maar van deren heb ik het sterke vermoeden dat ze het wel hebben, of weet ik het zeker, zoals bij Marijkequote:Op donderdag 3 juni 2010 19:01 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Spijlenbed aanwezig, handboeien niet![]()
zaterdag na 't werk BBQquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:07 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee, helemaal niks van plan.
Jij wel, ouwe snoeperd?
Voor camping Dennenoord ben je toch geen tickets nodig?quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:09 schreef c0nd0r het volgende:
Yessss tickets zijn binnen nu kan ik echt op vakantie
10 juli. Als jij gaat, ga ik ookquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:08 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Haha, lijkt me wel vet! Welke dag is het en waar?
Ow nee, alleen zoeen bandjequote:Op donderdag 3 juni 2010 19:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Voor camping Dennenoord ben je toch geen tickets nodig?
ik weet niet of Huppel wel genoeg duplo heeftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
joah, wel een groene. een rooie komt zo ongeloofwaardig overquote:
Je hebt er verstand vanquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, wel een groene. een rooie komt zo ongeloofwaardig over
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik weet niet of Huppel wel genoeg duplo heeftJullie kunnen AP ook afzetten in een speeltuintje waar hij met de andere 6-7 jarige kan spelen. En dan gaan de overige mensen bbq-en.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb er ook 3-4 jaar gewerktquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik weet niet of Huppel wel genoeg duplo heeftIk speel wel met APSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
joahquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat was het ja!
Ik wist dat je er iets mee van doen had!
quote:
Dat komt daar wel goed jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah
dat was altijd wel lachen. mooi zuipen
ik deed het zuipen altijd in de kantine of voor de kantine.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:14 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat komt daar wel goed ja
En waarschijnlijk net in de glorietijd met alle breezahsletjes!
Al zijn die natuurlijk van alle tijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |