abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82293058
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 18:19 schreef Skonk het volgende:
Hey laat AP eens met rust
Thanks.
  donderdag 3 juni 2010 @ 18:23:17 #52
178252 3keernix
Flippiee O+
pi_82293074
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 18:22 schreef AdvancedPower het volgende:

[..]

Thanks.
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
  donderdag 3 juni 2010 @ 18:23:24 #53
284067 BigRedKane
I'm broke nigga, i'm
pi_82293079
quote:

[..]

Mensen die op mijn neerkijken.
Kom op die vieze fucking meet. Kijken we er dan nog lacht. Internetheld.
Wat een held
I gotta dig bick. You that read wrong. You read that wrong too.
pi_82293100
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 18:23 schreef 3keernix het volgende:

[..]

En wat haat jij nou weer, ik dacht dat jij me eerst ook wel mocht.
pi_82293101
quote:

[..]

Zolang je zo'n simpel woord nog weet te verneuken..
pi_82293222
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 13:18 schreef Rookert het volgende:

[..]

Mensen die Will Smith niet kunnen waarderen
hahahahahahahahaha will smith
pi_82293350
quote:

[..]

En een stel sociaal gestoorde lelijke nerds tegen het lijf lopen? Nee dank je
  donderdag 3 juni 2010 @ 18:38:03 #58
258011 The_Chosen_1
Piemol in je oor.
pi_82293735
quote:

[..]

Verdomme ik had nog beloofd dat ik eenmalig niet zou reageren. Ach moet dan maar die houd je nog te goed.

Je meldt je 20x aan op een 'vieze fucking meet' dat vind ik persoonlijk vreemd. Waarom ga je dan heen? Om publiekelijk vernederd te worden? Overigens denk ik ook dat je zelfvertrouwen je hier in de steek laat je bent gewoon bang dat niemand begrijpt dat je mee wilt en je bent bang om afgewezen te worden. Dus als je 20 keer opgeeft en er wordt maar 19 keer nee gezegd denk jij van: YES! ik mag één keer mee.

Ook heb ik gezien hoe je bij Hege deed op die video. Bleef je op 5 min afstand omdat je zo bang was om haar in het echt te zien. het lijkt me sterk dat je dan wel naar die meet komt als je al bang bent voor meisjes.

En dan internetheld laat me niet lachen. Ik heb zoveel faal acties van jou gezien, van die hege actie(waaronder stuk of 10 topics) tot vele Foto's/Video's waar jij je ronduit belachelijk maakt en je gedraagt als een autist. En dat noemt mij dan een internetheld.

Bij iedere ban ga je jankend naar Danny toe die je ook nog steeds toelaat hier. (komt zeker nooit bij KLB langs.) Je wordt door iedereen uitgekotst behalve door jezelf.

En over die uitdaging. Jij mag ook wel nu langskomen hoor, zolang wachten tot de meet heeft geen zin want zolang aan één stuk door lachen kan ik niet.

Groetjens.
  donderdag 3 juni 2010 @ 18:40:23 #59
284067 BigRedKane
I'm broke nigga, i'm
pi_82293848
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 18:38 schreef The_Chosen_1 het volgende:

[..]

Verdomme ik had nog beloofd dat ik eenmalig niet zou reageren. Ach moet dan maar die houd je nog te goed.

Je meldt je 20x aan op een 'vieze fucking meet' dat vind ik persoonlijk vreemd. Waarom ga je dan heen? Om publiekelijk vernederd te worden? Overigens denk ik ook dat je zelfvertrouwen je hier in de steek laat je bent gewoon bang dat niemand begrijpt dat je mee wilt en je bent bang om afgewezen te worden. Dus als je 20 keer opgeeft en er wordt maar 19 keer nee gezegd denk jij van: YES! ik mag één keer mee.

Ook heb ik gezien hoe je bij Hege deed op die video. Bleef je op 5 min afstand omdat je zo bang was om haar in het echt te zien. het lijkt me sterk dat je dan wel naar die meet komt als je al bang bent voor meisjes.

En dan internetheld laat me niet lachen. Ik heb zoveel faal acties van jou gezien, van die hege actie(waaronder stuk of 10 topics) tot vele Foto's/Video's waar jij je ronduit belachelijk maakt en je gedraagt als een autist. En dat noemt mij dan een internetheld.

Bij iedere ban ga je jankend naar Danny toe die je ook nog steeds toelaat hier. (komt zeker nooit bij KLB langs. Je wordt door iedereen uitgekotst behalve door jezelf.

En over die uitdaging. Jij mag ook wel nu langskomen hoor, zolang wachten tot de meet heeft geen zin want zolang aan één stuk door lachen kan ik niet.

Groetjens.
Dat is het wel zo'n beetje ja.
  donderdag 3 juni 2010 @ 18:40:50 #60
284067 BigRedKane
I'm broke nigga, i'm
pi_82293868
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_82293873
Rookert, shut the fuck up - Je kunt haten wat je wilt, maar je ziet toch zelf wel dat hij wel degelijk kan dansen én rappen? En dit zul je wel niet weten, maar hij kan ook nog eens acteren. Het is een jongetje met talent, en jij bent gewoon erg kortzichtig om dan te denken dat ze hem lieten rappen vanwege z'n kleurtje.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_82293924
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 18:40 schreef HappyGirl91 het volgende:
Rookert, shut the fuck up - Je kunt haten wat je wilt, maar je ziet toch zelf wel dat hij wel degelijk kan dansen én rappen? En dit zul je wel niet weten, maar hij kan ook nog eens acteren. Het is een jongetje met talent, en jij bent gewoon erg kortzichtig om dan te denken dat ze hem lieten rappen vanwege z'n kleurtje.
SPOILER
pi_82294175
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 18:38 schreef The_Chosen_1 het volgende:

[..]

Bij iedere ban ga je jankend naar Danny toe die je ook nog steeds toelaat hier. (komt zeker nooit bij KLB langs. Je wordt door iedereen uitgekotst behalve door jezelf.

Groetjens.
Afsluiten met groetjens.
Maar even er inhoudelijk op in:

Internet betekent zeker alles voor jou? Internet is voor jou een spiegel zeker? Hoe triest ben je om over iemand te oordelen zonder dat je diegene daadwerkelijk kent? Denk je nou serieus dat ik zo dom ben als hier op FOK!? Denk je dat nou echt? Ik zou je bijna vragen om mij eens op MSN toe te voegen zodat je me echt kan leren kennen. Die videotopics en foto's maak ik voor het plezier en omdat ik het leuk vind een beetje belachelijk gemaakt te worden. Man man man, net of ik niet had verwacht dat ik alleen maar haat reacties zou krijgen. Kijk eens in andere topics? In ieder topic wordt gehaat en weet je waarom? Omdat het de KLB is. En denk je nou echt dat ik zit met een ban? Nee! Alleen is het wel jammer! Denk je nou ook echt dat ik in het echt zo bang ben? Oke: Hege vond ik echt eng. Maar denk niet dat ik in het echt leuke meisjes afstoot. Verklaar dan maar eens waarom ik 6 maanden met een meid heb gehad en nu weer met een andere meid heb? En denk maar niet dat iedereen mij op school haat want ik kan met iedereen erg goed opschieten, behalve die Marokkanen en andere buitenlanders dan. Maar zelfs met een paar van hun kan ik het vinden. Denk je dat ik het erg vind om uitgelachen te worden? Nee! Denk je dat ik het erg vind om op het internet gehaat te worden? Nee! Anders zou ik toch ook niet steeds weer een topic openen? Ik vind het niet erg, als ik dat wel had gevonden stopte ik allang met posten want bij iedere post krijg ik toch wel weer een haat comment.

Laat je niet zo op FOK!en door iedereen en kies je eigen weg.
En als je me echt wilt leren kennen voeg je me maar toe: AdvancedPower@live.nl
  donderdag 3 juni 2010 @ 18:49:20 #64
284067 BigRedKane
I'm broke nigga, i'm
pi_82294242
-Edit-
  donderdag 3 juni 2010 @ 18:53:31 #65
258011 The_Chosen_1
Piemol in je oor.
pi_82294454
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 18:47 schreef AdvancedPower het volgende:

[..]

Afsluiten met groetjens.

Internet betekent zeker alles voor jou? Internet is voor jou een spiegel zeker? Hoe triest ben je om over iemand te oordelen zonder dat je diegene daadwerkelijk kent? Denk je nou serieus dat ik zo dom ben als hier op FOK!? Denk je dat nou echt? Ik zou je bijna vragen om mij eens op MSN toe te voegen zodat je me echt kan leren kennen. Die videotopics en foto's maak ik voor het plezier en omdat ik het leuk vind een beetje belachelijk gemaakt te worden. Man man man, net of ik niet had verwacht dat ik alleen maar haat reacties zou krijgen. Kijk eens in andere topics? In ieder topic wordt gehaat en weet je waarom? Omdat het de KLB is. En denk je nou echt dat ik zit met een ban? Nee! Alleen is het wel jammer! Denk je nou ook echt dat ik in het echt zo bang ben? Oke: Hege vond ik echt eng. Maar denk niet dat ik in het echt leuke meisjes afstoot. Verklaar dan maar eens waarom ik 6 maanden met een meid heb gehad en nu weer met een andere meid heb? En denk maar niet dat iedereen mij op school haat want ik kan met iedereen erg goed opschieten, behalve die Marokkanen en andere buitenlanders dan. Maar zelfs met een paar van hun kan ik het vinden. Denk je dat ik het erg vind om uitgelachen te worden? Nee! Denk je dat ik het erg vind om op het internet gehaat te worden? Nee! Anders zou ik toch ook niet steeds weer een topic openen? Ik vind het niet erg, als ik dat wel had gevonden stopte ik allang met posten want bij iedere post krijg ik toch wel weer een haat comment.

Ah wat schattig. Kleine AP denkt volwassen te worden.

Graag pics van die 'meiden'. En graag met jou erbij anders lul je maar uit je nek. Overigens zusjes tellen niet als vriendin.(god hebbe haar ziel als je een zusje hebt. Een vrouwelijke ap... *kippenvel*)

Natuurlijk haat jouw hele school je niet. Ze denken dat je niet zolang meer te leven hebt en proberen je laatste maanden nog dragelijk te maken.

En nee ik ga je niet toevoegen. Ik wil mijn pc aids-vrij houden.

Ps. Ja ik denk echt dat je zo dom bent ja.
  donderdag 3 juni 2010 @ 18:54:38 #66
284067 BigRedKane
I'm broke nigga, i'm
pi_82294503
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 18:53 schreef The_Chosen_1 het volgende:

[..]

Ah wat schattig. Kleine AP denkt volwassen te worden.

Graag pics van die 'meiden'. En graag met jou erbij anders lul je maar uit je nek. Overigens zusjes tellen niet als vriendin.(god hebbe haar ziel als je een zusje hebt. Een vrouwelijke ap... *kippenvel*)

Natuurlijk haat jouw hele school je niet. Ze denken dat je niet zolang meer te leven hebt en proberen je laatste maanden nog dragelijk te maken.

En nee ik ga je niet toevoegen. Ik wil mijn pc aids-vrij houden.

Ps. Ja ik denk echt dat je zo dom bent ja.
  donderdag 3 juni 2010 @ 18:56:44 #67
258011 The_Chosen_1
Piemol in je oor.
pi_82294637
quote:
Internet betekent zeker alles voor jou? Internet is voor jou een spiegel zeker? Hoe triest ben je om over iemand te oordelen zonder dat je diegene daadwerkelijk kent?
Overigens op dit:

Als je een beetje nadenkt(want je bent toch niet dom)
Werkgevers doen altijd een check op internet. Hyves, Facebook noem maar op. Internet is veel belangrijker dan jij denkt in deze tijd. Als je als een idioot op hyves enzo staat en zij zien dat kan dat al een reden zijn dat je afvalt bij een mogelijk sollicitatiegesprek etc.

Eerlijk? Nee totaal niet. Maar het gebeurd. Dus internet is in zekere zin wel een (groot) gedeeltelijke afspiegeling van hoe ik in het echt ben ja.

Groetjens.
pi_82294699
Backfire topique. Tijd voor zoute popcorn.
pi_82295440
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 18:47 schreef AdvancedPower het volgende:

[..]

Afsluiten met groetjens.

Nee, zo maak je geen vrienden, nee.
SPOILER
  donderdag 3 juni 2010 @ 19:28:48 #70
258011 The_Chosen_1
Piemol in je oor.
pi_82296248
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 19:12 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Nee, zo maak je geen vrienden, nee.
SPOILER

Ik ken je niet maar ik mag je nu al.
pi_82296391
Justin bieber
Grrrrrrrll, Dat is een wijs woord.
pi_82296812
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 19:28 schreef The_Chosen_1 het volgende:

[..]

Ik ken je niet maar ik mag je nu al.
Vanaf nu ben jij mijn vijand en ik hoop dat je aids krijgt.
  donderdag 3 juni 2010 @ 19:42:13 #73
258011 The_Chosen_1
Piemol in je oor.
pi_82296890
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 19:40 schreef AdvancedPower het volgende:

[..]

Vanaf nu ben jij mijn vijand en ik hoop dat je aids krijgt.
Bah... dan blijf ik bij jou uit de buurt. Jij bent lopende aids.

En vijand.

pi_82297210
Vanaf nu gaat dit topic over poesjes:

donderdag 3 juni 2010 @ 20:00:27 #75
258011 The_Chosen_1
Piemol in je oor.
pi_82297712
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 19:49 schreef AdvancedPower het volgende:
Vanaf nu gaat dit topic over poesjes:

[ afbeelding ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo