Vaatima aanwezigquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:47 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Hihi, oke. Ik zal meehelpen met de afwas.
Zo onschuldig. Zo schattig.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:47 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Hihi, oke. Ik zal meehelpen met de afwas.
Ik kom wel eens buiten ONZ.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:48 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Wolf in schaapskleren zeg ik je! KIJK UIT!
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Snap ik wel hoor![]()
[..]
Omdat ik hem grappig vond
Uuuh.. WAT?!quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:51 schreef Myraela het volgende:
Kut ik zet ineens de voice over aan, maar nu weer uit, maar hoe doe ik hem nou weer aan?
Nou, dat de computer zo alles voorleest wat je typt. Daar kan ik best wel om giechelen. Maar dit keer schrok ik, dus drukte ik snel nog een keer, maar nu weet ik niet meer wat ik klikte!quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou, dat de computer zo alles voorleest wat je typt. Daar kan ik best wel om giechelen. Maar dit keer schrok ik, dus drukte ik snel nog een keer, maar nu weet ik niet meer wat ik klikte!
effe roken en dan lul ik weer meequote:
Is er geen beter iets? ik ben niet zo'n fan van ebuddy.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:57 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
ebuddy. www.liveopschool.nl kan je snel de nieuwste afhalen.
IRC chatquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is er geen beter iets? ik ben niet zo'n fan van ebuddy.
Die 2e die ik stuurde is geen ebuddyquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is er geen beter iets? ik ben niet zo'n fan van ebuddy.
Ah, noem je dat zo tegenwoordigquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:00 schreef Sistyria het volgende:
Holy sht ik ben ff mn taart aan het versieren en er zijn 7 pagina's bij
haha gaat snel he.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:00 schreef Sistyria het volgende:
Het is een mooie taart!quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:00 schreef Sistyria het volgende:
Wat voor een taart maak je dan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:00 schreef Sistyria het volgende:
Ik ookquote:
Ik krijg het niet voor elkaar op mn mobielquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:05 schreef AdvancedPower het volgende:
Ebuddy is alleen goed voor op mijn mobiel.
Ja, dan wel.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:05 schreef AdvancedPower het volgende:
Ebuddy is alleen goed voor op mijn mobiel.
Ik heb gewoon een msn-applicatie op mn mobielquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik krijg het niet voor elkaar op mn mobiel
Dat ziet en klinkt heel lekkerquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:06 schreef Sistyria het volgende:
Deze taart
gevuld met aardbeien en banketbakkersroom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |