effe roken en dan lul ik weer meequote:
Is er geen beter iets? ik ben niet zo'n fan van ebuddy.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:57 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
ebuddy. www.liveopschool.nl kan je snel de nieuwste afhalen.
IRC chatquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is er geen beter iets? ik ben niet zo'n fan van ebuddy.
Die 2e die ik stuurde is geen ebuddyquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is er geen beter iets? ik ben niet zo'n fan van ebuddy.
Ah, noem je dat zo tegenwoordigquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:00 schreef Sistyria het volgende:
Holy sht ik ben ff mn taart aan het versieren en er zijn 7 pagina's bij
haha gaat snel he.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:00 schreef Sistyria het volgende:
Het is een mooie taart!quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:00 schreef Sistyria het volgende:
Wat voor een taart maak je dan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:00 schreef Sistyria het volgende:
Ik ookquote:
Ik krijg het niet voor elkaar op mn mobielquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:05 schreef AdvancedPower het volgende:
Ebuddy is alleen goed voor op mijn mobiel.
Ja, dan wel.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:05 schreef AdvancedPower het volgende:
Ebuddy is alleen goed voor op mijn mobiel.
Ik heb gewoon een msn-applicatie op mn mobielquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik krijg het niet voor elkaar op mn mobiel
Dat ziet en klinkt heel lekkerquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:06 schreef Sistyria het volgende:
Deze taart
gevuld met aardbeien en banketbakkersroom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |