Ergens in Emmen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:38 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Als Huppel het goed vind kom ik wel!![]()
Waar is het trouwens?
Ik heb nog genoeg vloer overquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:38 schreef LovelyLady het volgende:
zijn alle slaapplekken al vergeven HM?
Ik zag het pc-hok al voorbij komen enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dan blijft de rest wegquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:38 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Als Huppel het goed vind kom ik wel!![]()
Waar is het trouwens?
Van klei?quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb nog genoeg vloer over![]()
Inmiddels wel een gebrek aan matrassen/luchtbeddenluchtbed is geloof ik geregeld door STSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie ik tegen die tijd wel anders neem ik wat mee
Haha, oke.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan blijft de rest weg![]()
Ik vind het best hoor.
Straks toch maar even tegen huppelman zeggen dat we 10 juli de keet vol fokkers hebben
Ik zou echt niet amused zijn als mijn partner zonder dat te overleggen zoiets hier zo organiserenquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Straks toch maar even tegen huppelman zeggen dat we 10 juli de keet vol fokkers hebben
Ruim je het wel even op.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:44 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Haha, oke.Laat je het me even weten hoelaat enz. Kijk ik even wat ik kan regelen met mijn ouders die mij dan even kunnen brengen.
Ik kom.
![]()
![]()
Ach trek het je niet zo aan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:43 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
He, beter stop je nu met uitlokken.
Maar misschien wil ik wel helemaal nie naar huis.... veelste gezelligquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:38 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Als je weer op weg naar huis gaat kun je bij mij stoppen
Raph kent me inmiddels al wat langerquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zou echt niet amused zijn als mijn partner zonder dat te overleggen zoiets hier zo organiseren
Misschien zit huppelmans hier wel anoniem op fok.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zou echt niet amused zijn als mijn partner zonder dat te overleggen zoiets hier zo organiseren
Nee hoor Fotoboek van Psalmsquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:45 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Misschien zit huppelmans hier wel anoniem op fok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |