Trev is being Trev, laat maar johquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:58 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Het mocht wel, dus ik denk het wel.
QFT.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Trev is being Trev, laat maar joh
He spelbreekster en nu ik het wou gaan vragenquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
isie weer aan het trevven?:')quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus dat had iemand anders mij moeten oprapenquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hahaha maar ik denk dat je in een deuk had gelegen met mijn afgezakte mickey mouse oren
Ik denk het welquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus dat had iemand anders mij moeten oprapen
Oh potverdikkie zeg. Ik had toch heul geen zin het uit te leggenquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
He spelbreekster en nu ik het wou gaan vragen
Maar nu snap ik het nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh potverdikkie zeg. Ik had toch heul geen zin het uit te leggen
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb jij vloer verwarming voor als een bepaalt persoon mij laat liggen?
Nee vloerbedekkingquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:04 schreef Trevland het volgende:
Heb jij vloer verwarming voor als een bepaalt persoon mij laat liggen?
trev jij het evenquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een nieuw werkwoord de wereld in geholpen
In de winter kan de vloer wel koud zijnquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee vloerbedekking
Maar jij hebt heul nie nodig warmbloedig persoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |