quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:06 schreef Sistyria het volgende:
Deze taart
gevuld met aardbeien en banketbakkersroom
Pure room of ook met slagroom erdoor?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:06 schreef Sistyria het volgende:
Deze taart
gevuld met aardbeien en banketbakkersroom
En smeer je je tietjes er ook mee in?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:12 schreef justmattie het volgende:
[..]
Pure room of ook met slagroom erdoor?
Noem je dat tegenwoordig pure room joh.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:12 schreef justmattie het volgende:
[..]
Indien positief beantwoord pics graag.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En smeer je je tietjes er ook mee in?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:13 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Noem je dat tegenwoordig pure room joh.
Zijn er wel, maar ik ga niet zoeken. Kijk in S&G of zo ergensquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:13 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Indien positief beantwoord pics graag.
Neuh gewone mix voor banketbakkersroomquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:12 schreef justmattie het volgende:
[..]
KPD.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:13 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Indien positief beantwoord pics graag.
Neequote:Op donderdag 3 juni 2010 20:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:14 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Nee
Ik heb wel glazuur over maar dit keer niet
Met wat slagroom erdoor is ook lekker, is wat luchtigerquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:14 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Neuh gewone mix voor banketbakkersroom
Die staan er ook, met botercremequote:Op donderdag 3 juni 2010 20:17 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dat die er zijn weet ik ook wel! Maar ik wil pics met dat insmeren.
die hebben schijnbaar nogal wat indruk gemaaktquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
gaat het weer over je tieten van Sis?
Ik wist het niet eensquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
die hebben schijnbaar nogal wat indruk gemaakt
Die van jou zijn ook lekker Lovelymilfquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
Als je jaloers wordt mag je de jouwe ook wel hier plaatsen hoor.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
ikke welquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:20 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die van jou zijn ook lekker Lovelymilf
is zeker niet verkeerdquote:
Wanneer gaan we msn-enquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geeft niet tis een leuk compliment
Niet de mijne voor de veranderingquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb er ook 1 maar wie heeft een kinderstoel nodig?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:34 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb twee kinderstoelen Huppel, dus ik neem er wel eentje mee
AP en ik hoorde iets over stoep maar dat zijn slechts roddels.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb er ook 1 maar wie heeft een kinderstoel nodig?
Neequote:Op donderdag 3 juni 2010 20:41 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik hoop dat jullie in het echt nog zo aardig zijn.
Nu ineens toch even wel hequote:Op donderdag 3 juni 2010 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet de mijne voor de verandering
kom jij ook naar de BBQ dan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:41 schreef AdvancedPower het volgende:
en wat is daar zo erg aan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:46 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hij heeft toestemming van huppeltje.
Kom jij ook?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:41 schreef AdvancedPower het volgende:
Uhm nou de eerste niet. Want ik ben van 4 tot 18 juli in chersonissos. Maar ik hoorde dat er in Augustus weer eentje kwam ofzo.quote:
En terecht..als je over een mooi afgerond aantal vleesjes begint krijg je me toch een lel!quote:
Ik post heul niet meer rond!quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En terecht..als je over een mooi afgerond aantal vleesjes begint krijg je me toch een lel!![]()
Wat is er mis met mooie afgeronde vleesjes?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En terecht..als je over een mooi afgerond aantal vleesjes begint krijg je me toch een lel!![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ookquote:
Hihihihiquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]ik moest echt ontzettend hard lachen
Afgeronde vleesjes zijn andere dingen dan een afgerond aantal stukjes vlees.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat is er mis met mooie afgeronde vleesjes?
En geld dat alleen voor Maantje?
Jammer dat dat dan net niet lukte!quote:
fijn is dat probeer dat altijd zo lang mogelijk vast te houdenquote:
Maar wat mag daar dan mis mee zijn?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Afgeronde vleesjes zijn andere dingen dan een afgerond aantal stukjes vlees.
Euhhh?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar wat mag daar dan mis mee zijn?
Zo hee! Dan kom ik zekerquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:58 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Het mocht wel, dus ik denk het wel.
Trev is being Trev, laat maar johquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:58 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Het mocht wel, dus ik denk het wel.
QFT.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Trev is being Trev, laat maar joh
He spelbreekster en nu ik het wou gaan vragenquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
isie weer aan het trevven?:')quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus dat had iemand anders mij moeten oprapenquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hahaha maar ik denk dat je in een deuk had gelegen met mijn afgezakte mickey mouse oren
Ik denk het welquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus dat had iemand anders mij moeten oprapen
Oh potverdikkie zeg. Ik had toch heul geen zin het uit te leggenquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
He spelbreekster en nu ik het wou gaan vragen
Maar nu snap ik het nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh potverdikkie zeg. Ik had toch heul geen zin het uit te leggen
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb jij vloer verwarming voor als een bepaalt persoon mij laat liggen?
Nee vloerbedekkingquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:04 schreef Trevland het volgende:
Heb jij vloer verwarming voor als een bepaalt persoon mij laat liggen?
trev jij het evenquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een nieuw werkwoord de wereld in geholpen
In de winter kan de vloer wel koud zijnquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee vloerbedekking
Maar jij hebt heul nie nodig warmbloedig persoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |