Kom jij ook?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:41 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik hoop dat jullie in het echt nog zo aardig zijn.
Uhm nou de eerste niet. Want ik ben van 4 tot 18 juli in chersonissos. Maar ik hoorde dat er in Augustus weer eentje kwam ofzo.quote:
En terecht..als je over een mooi afgerond aantal vleesjes begint krijg je me toch een lel!quote:
Ik post heul niet meer rond!quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En terecht..als je over een mooi afgerond aantal vleesjes begint krijg je me toch een lel!![]()
Wat is er mis met mooie afgeronde vleesjes?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En terecht..als je over een mooi afgerond aantal vleesjes begint krijg je me toch een lel!![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ookquote:
Hihihihiquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]ik moest echt ontzettend hard lachen
Afgeronde vleesjes zijn andere dingen dan een afgerond aantal stukjes vlees.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat is er mis met mooie afgeronde vleesjes?
En geld dat alleen voor Maantje?
Jammer dat dat dan net niet lukte!quote:
fijn is dat probeer dat altijd zo lang mogelijk vast te houdenquote:
Maar wat mag daar dan mis mee zijn?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Afgeronde vleesjes zijn andere dingen dan een afgerond aantal stukjes vlees.
Euhhh?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar wat mag daar dan mis mee zijn?
Zo hee! Dan kom ik zekerquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:58 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Het mocht wel, dus ik denk het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |