Als jij mij daarna een masasge geeft en me in slaap laat vallen, dan ik.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
wie gaat er mee onder de douche?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
wie gaat er mee onder de douche?
Golden Mauer!quote:
Morgen galaquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb zin in slaapluhhhh maar heb schoolfeest straks.
Heb al een auto en een pakquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja die hebi k ook nog ooit maar geeeneeneenenenennnn idee wanneer.
Er is zo'n galaoptocht bijquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wat moet je met een auto als je kan fietsen?
Met de pollepel!quote:
quote:
Die is hier nog nooit langsgekomen voor zover ik weetquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:46 schreef Zeroku het volgende:
Ik ga met de kinderwagen naar het gala, misschien.
Hier ook niet, daaromquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:47 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Die is hier nog nooit langsgekomen voor zover ik weet
Te langzaam opdrinken?quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?
Vette mond/glas.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:50 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Iemand hier op school gaat gewoon dagelijks naar school met de tractor.![]()
Bij mij zit er nu echt geen koolzuur meer in en dat vind ik zoooo vies.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ach joh, bij ons beginnen mensen al te zeuren als het schuin een beetje omlaag zakt. :")
Sparen voor je scooter!quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:52 schreef Daniane het volgende:
ik heb zinnnnn om te winkelen!
want ik heb salaris.
die is alweer terug sinds gister!quote:
zal ik even achter je komen rijden?quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:55 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik niet scooter rijd
auto voordewin
Ik drink geen koffie of bier. Maar cola zonder prik is wel echt smerig.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Bij mij zit er nu echt geen koolzuur meer in en dat vind ik zoooo vies.Net als koffie die niet superheet is en cola zonder prik.
![]()
![]()
hahaha nou ik mag er dus niet meer op voor ik mn rijbewijs heb.quote:
FIFA verplicht spits Noord-Korea te keepenquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:56 schreef Ravenous- het volgende:
http://www.vi.nl/WK-Nieuw(...)ltruc-NoordKorea.htm
quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:52 schreef Ned_Bigby het volgende:
Wat vindt u eigenlijk van dieren die speciaal zonder vacht of met hypo-allergene vacht worden gefokt voor mensen met allergieën?
Gaat dit te ver of heeft u geen problemen met naakte poesjes?
ja dat was de clue.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
En wanneer ik hard rem bots je er bovenop zeker
ik rij nooit meer sinds ik in zuid frankrijk een maat van mij en mezelf heb laten crashen ook scooter naar de klote trouwens toen nog helemaal losoe de weg aan de agenten gevraagd gakkiesquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:55 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik niet scooter rijd
auto voordewin
Groot gelijk hebben ze.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:56 schreef Daniane het volgende:
[..]
hahaha nou ik mag er dus niet meer op voor ik mn rijbewijs heb.
Niet dat jij daar veel schade van zal ondervinden als Danique over je auto heen vliegt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
En wanneer ik hard rem bots je er bovenop zeker
Ik schud mn cola eerst altijd, net als mn 7upquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik drink geen koffie of bier. Maar cola zonder prik is wel echt smerig.
Die scooter welquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Niet dat jij daar veel schade van zal ondervinden als Danique over je auto heen vliegt.
Ik kom nooit buiten het forumquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
FIFA verplicht spits Noord-Korea te keepen
Ja, ik drink sowieso bijna geen cola.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:57 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik schud mn cola eerst altijd, net als mn 7up
Ik vind dat er altijd zoveel koolzuur doorheen zit dat het zowat pijn aan je keel doet, dus doe mij maar iets licht sprankelend
Ja, is d'r eigen schuld dan.quote:
En bij oma is er niets anders te krijgenquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik drink geen koffie of bier. Maar cola zonder prik is wel echt smerig.
Ranzig als er bijna geen prik meer in zitquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:57 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik vind dat er altijd zoveel koolzuur doorheen zit dat het zowat pijn aan je keel doet, dus doe mij maar iets licht sprankelend
quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:59 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ranzig als er bijna geen prik meer in zit
ja he is wel leuk om ze een beetje te fokken.quote:
ooooo.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:57 schreef mstr het volgende:
[..]
Omdat ik er net een heel gesprek over had.
ja.quote:
OMGquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:57 schreef Hyman het volgende:
[..]
Vind ik juist wel lekker, want ik drink zo;n flesje bijna altijd in 1 teug leegquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:59 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ranzig als er bijna geen prik meer in zit
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:01 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik ken meer halve-jongens die het doen !
Dat is vaak een masker.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ga weg, die heeft wss meer meiden geneukt dan jij
Joran sjallalalie.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:03 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik word zo moe van dat gezeik over die Joran.
Iddquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:03 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik word zo moe van dat gezeik over die Joran.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat is ook geen kunst.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
en ik dan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Als jij mij daarna een masasge geeft en me in slaap laat vallen, dan ik.
Dat is echt verschrikkelijk ranzig, soort slap siroopjequote:
Heet die rechtse Samantha?quote:
Ja! en hoe kom ik aan m'n genot dan!quote:
Hij is toch dood?quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:11 schreef Heroinjunk het volgende:
Oh, nu hebben ze hem aangehouden blijkbaar.
Ze zei toch dat ze daarna ging slapen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja! en hoe kom ik aan m'n genot dan!
Je word ouder he, dat is ondertussen alweer 9 jaar geleden en mijn hoofd past nu wat meer bij die grote dumbo orenquote:
Jij mag naar mij kijken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja! en hoe kom ik aan m'n genot dan!
Veel te duurquote:
Blik.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:24 schreef Hyman het volgende:
GhihihiiMarrukk
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou een bavaria met een gevulde koek
Is je vader een alcoholist?quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, dat zegt m'n vader ook altijd.
Verslaafd is 1x per week minstens 6 alcoholische consumpties aldus het CBS, wat dat betreft zijn bijna alle jongeren verslaafd.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, dat zegt m'n vader ook altijd.
Wijn ja, bier nee.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:34 schreef Hyman het volgende:
Hmm, 1 biertje per dag is goed voor je, net als 1 rode wijn
Dan alquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:34 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Verslaafd is 1x per week minstens 6 alcoholische consumpties aldus het CBS, wat dat betreft zijn bijna alle jongeren verslaafd.
Ik niet en mijn vader drinkt wel heel wat meer.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:34 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Verslaafd is 1x per week minstens 6 alcoholische consumpties aldus het CBS, wat dat betreft zijn bijna alle jongeren verslaafd.
Zuipt ie veelquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik niet en mijn vader drinkt wel heel wat meer.
Lazy ass bitch, ik zit gewoon met mijn stoel in de zonquote:
Uitzondering.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik niet en mijn vader drinkt wel heel wat meer.
Zeker wel dat 90% van de jongeren hier wel geregeld uitgaat en 6+ consumpties drinkt.quote:
Stoel?quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:35 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Lazy ass bitch, ik zit gewoon met mijn stoel in de zon
Er zit een gat in je rechtervoet.quote:
Nooit.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:38 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Zeker wel dat 90% van de jongeren hier wel geregeld uitgaat en 6+ consumpties drinkt.
Dus geregeld is meteen iedere week bij jou? Knap.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:38 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Zeker wel dat 90% van de jongeren hier wel geregeld uitgaat en 6+ consumpties drinkt.
Nah.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:38 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op?quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:38 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Hier welquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dus geregeld is meteen iedere week bij jou? Knap.
Misschien onder de FOK!ers niet maar reken maar dat 90% van de 16+'ers bij mij op school iedere week uitgaan.quote:
Leerlingen van mijn school die ik bijna allemaal tegenkom bij het uitgaan..quote:
Bij mij gaan er hooguit 50% echt iedere week op stap. De rest gaat om de twee weken, maand, whateverquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:40 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Hier wel
2x per week meestal.
[..]
Misschien onder de FOK!ers niet maar reken maar dat 90% van de 16+'ers bij mij op school iedere week uitgaan.
Verschilt natuurlijk altijd per regio.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bij mij gaan er hooguit 50% echt iedere week op stap. De rest gaat om de twee weken, maand, whatever
Ik ook, behalve als mijn vrienden echt niet kunnen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:41 schreef Hyman het volgende:
Om de maand uit
Ik ga toch eigenlijk iedere week wel, soms 1 keer niet.
Nee. Verschilt per persoon.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:41 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Verschilt natuurlijk altijd per regio.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:41 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Verschilt natuurlijk altijd per regio.
quote:
Zou hetquote:
Hier heb je Stratum.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:43 schreef Hyman het volgende:
[..]
Zou het? Hier in de buurt heb je namelijk heel veel zuipketen, iets wat je door de rest van Nederland zowat niet ziet.
Hoevaak je uitgaat verschilt per persoon maar uiteindelijk wordt dat weer bepaald door je naaste omgeving. Je hebt zoiets als kuddegedrag. Vaak, als er een aantal uit een vriendengroep uitgaan, komen de anderen ook.quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:43 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Hoevaak je uitgaat verschilt per persoon maar uiteindelijk wordt dat weer bepaald door je naaste omgeving. Je hebt zoiets als kuddegedrag. Vaak, als er een aantal uit een vriendengroep uitgaan, komen de anderen ook.
Tenminste, zo is dat hier.....
Je gaat als toch als je zelf wiltquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:43 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Hoevaak je uitgaat verschilt per persoon maar uiteindelijk wordt dat weer bepaald door je naaste omgeving. Je hebt zoiets als kuddegedrag. Vaak, als er een aantal uit een vriendengroep uitgaan, komen de anderen ook.
Tenminste, zo is dat hier.....
Mwah, bij mij is het meer zo vanquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je gaat als toch als je zelf wilt? Toch niet, omdat het moet.
Jij denkt serieus dat jouw zin om uit te gaan niet wordt beïnvloed door factoren als wie van je vrienden er nog meer uitgaan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je gaat als toch als je zelf wilt? Toch niet, omdat het moet.
Inderdaad, vaak is het achteraf toch gezellig en dan ga ik ook wel mee.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:47 schreef Hyman het volgende:
[..]
Mwah, bij mij is het meer zo van
Als ik niet uitga, maar vrienden vragen me mee, dan ga ik meeEn natuurlijk als ik uit mezelf ook wil.
Als ik niet wil gaan blijf ik thuis. Als ik wel wil gaan, maar een paar vrienden gaan niet, vraag ik het aan andere. Als die ook niet gaan, fiets ik gewoon naar Eindhoven ja. Dan kom ik vanzelf iemand tegen, en zoniet ben ik zo weer thuis.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:47 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat jouw zin om uit te gaan niet wordt beïnvloed door factoren als wie van je vrienden er nog meer uitgaan?
Of jij gaat net zo graag in je eentje uit?
Als ik wel zin heb gaat er altijd wel iemand. En als iemand me meevraagt en ik heb geen zin, dan ga ik niet. Als iemand me meevraagt en ik heb wel zin, dan ga ik. Simple as that. Als ik wel zin heb maar niemand gaat mee, dan ga ik ook niet (niet in Zutphen althans). Dus nee, ik denk niet dat mijn vrienden er heel veel invloed op hebben, behalve om NIET te gaan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:47 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat jouw zin om uit te gaan niet wordt beïnvloed door factoren als wie van je vrienden er nog meer uitgaan?
Of jij gaat net zo graag in je eentje uit?
Oh, dat had ik ook wel eens gedaanquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:48 schreef RenRen- het volgende:
Vandaag heb k voor het eerst uitgesproken dat ik hoop dat één van de 2 meiden in mijn klas niet overgaat. Ik voel me gemeen. Maar ja, zij bezorgt me nachtmerries, dat is ook niet bepaald ongemeen.
Zwaai je naar me? Volgens mij is dat heel erg in de buurt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 @ 19:49 schreef Ned_Bigby het volgende:
Wie gaat er naar Musica Republica Outdoor zaterdag? Heb blijbkaar zojuist een vrijkaartje gewonnen
Als ik ga, dan zal ik dat zeker doenquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zwaai je naar me? Volgens mij is dat heel erg in de buurt.
Nou ja, ik hoop eigenlijk dat L niet overgaat, en dat zit er dik in, met 10 onvoldoendes. Maar als zij wel overgaat maar S niet, dan komt L nooit meer, want die heeft dan geen vriendinnetje en dan is ze heel onzeker geloof ik. Ik denk in ieder geval dat dat haar probleem isquote:Op donderdag 3 juni 2010 @ 19:49 schreef Hyman het volgende:
[..]
Oh, dat had ik ook wel eens gedaan.
Helaas ging hij ook over
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou ja, ik hoop eigenlijk dat L niet overgaat, en dat zit er dik in, met 10 onvoldoendes. Maar als zij wel overgaat maar S niet, dan komt L nooit meer, want die heeft dan geen vriendinnetje en dan is ze heel onzeker geloof ik. Ik denk in ieder geval dat dat haar probleem is
Goedzoquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, maar ik zit wel met mijn 'top bij de deur te wachten.
10 onvoldoendesquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou ja, ik hoop eigenlijk dat L niet overgaat, en dat zit er dik in, met 10 onvoldoendes. Maar als zij wel overgaat maar S niet, dan komt L nooit meer, want die heeft dan geen vriendinnetje en dan is ze heel onzeker geloof ik. Ik denk in ieder geval dat dat haar probleem is
quote:
Ja, van de.... 41 vakken denk ik (Ze staat voor 10 vakken onvoldoende, dus nog ergerquote:
Ja en S heeft er 12quote:Op donderdag 3 juni 2010 @ 19:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
10 onvoldoendes
Mooi.
Alleen durft ze vast ook niet meer. Dus als er maar eentje zakt is dat ook nog prima.
wut? 41 vakkenquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[..]
Ja, van de.... 41 vakken denk ik (Ze staat voor 10 vakken onvoldoende, dus nog erger), maar je moet 90% voldoende staan om over te gaan, en dat heb je niet met 10 onvoldoendes. Dusja. Duimen.
Verspreid over het jaar, 10 vakken onvoldoende. Dat houdt in dat ze gemiddeld 4 opdrachten per vak nog moet doenquote:Op donderdag 3 juni 2010 @ 19:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
Niet voor allerlei vakken neem ik aan, maar verspreid over het jaar
Wel dusquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
Niet voor allerlei vakken neem ik aan, maar verspreid over het jaar
Dat is echt. Triestquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[..]
Ja, van de.... 41 vakken denk ik (Ze staat voor 10 vakken onvoldoende, dus nog erger), maar je moet 90% voldoende staan om over te gaan, en dat heb je niet met 10 onvoldoendes. Dusja. Duimen.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 @ 19:55 schreef Hyman het volgende:
[..]
wut? 41 vakken?
Ik heb hooguit 20 cijfers gehad dit jaar
Kloptquote:Op donderdag 3 juni 2010 @ 19:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wel dus
[..]
Dat is echt. Triest. Als je zoveel onvoldoendes staat.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja en S heeft er 12En RSI, het punt is alleen dat ze haar geen onvoldoendes mogen geven. Maar haar ook niet over mogen laten gaan
55 wtfquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]Vorig jaar had ik 55 vakken, dus het valt nog mee.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]Vorig jaar had ik 55 vakken, dus het valt nog mee.
Ja, maar dan heb k geen last van zequote:Op donderdag 3 juni 2010 @ 19:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
een jaar overdoen ? kan dat
Jep. Onorigineel heeft er nu last vanquote:
Nee preciesquote:
Ja, want ik wens ze dan ook niet dat ze hun droom op moeten geven. Maar als ze er een jaartje langer over doen, ben ik er niet rouwig om.quote:Op donderdag 3 juni 2010 @ 20:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee preciesals ze het maar niet halen
Ah, nu weet ik ook al je achternaam.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:59 schreef Hyman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb maar zoveel cijfers gehaald dit jaar
Dat wist heel PUB al.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:11 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ah, nu weet ik ook al je achternaam.
Als je op mn twitter klikte wist je dat allangquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:11 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ah, nu weet ik ook al je achternaam.
Aan de andere kant hebben ze evenveel kansen gekregen.... dus ja. Als hun die niet benutten. Doen ze het lekker zelfquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, want ik wens ze dan ook niet dat ze hun droom op moeten geven. Maar als ze er een jaartje langer over doen, ben ik er niet rouwig om.
Ze noemen me altijd met heul veel verschillende namenquote:
Dat van mij?quote:Op donderdag 3 juni 2010 @ 20:13 schreef mstr het volgende:
Om wie gaat het nou?
Het gaat allemaal zo geheimzinnig
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:11 schreef Hyman het volgende:
[..]
Als je op mn twitter klikte wist je dat allang
Babyface! Heb je Minimal Techno Vol.7 al?quote:
Oja d ie had ik gedownload.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Babyface! Heb je Minimal Techno Vol.7 al?Goeie shit weer
Witte halfdoorzichtige er overheenquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik moet eigenlijk mijn teennagels ook roze maken maar he b geen zin mijn rode nagellak er af te halen.
Beetje opschuren, kan je er zo een andere laag overheen doenquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik moet eigenlijk mijn teennagels ook roze maken maar he b geen zin mijn rode nagellak er af te halen.
Oja, ik zou de tweede cd nog uploaden!quote:
Ik upload binnenkort wel een andere fotoquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Babyface! Heb je Minimal Techno Vol.7 al?Goeie shit weer
Zal ik het er af halen en opnieuw lakken voor je?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dan is't toch niet dezelfde kleur!
Nee niet opnieuw lakken, dat kan jij niet. Maar wel afhalen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Zal ik het er af halen en opnieuw lakken voor je?
Ik ga met je mee. Ik meen hetquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Zal ik alleen naar Extrema Outdoor gaan?
DRUGS EFERIEWEAR!quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Zal ik alleen naar Extrema Outdoor gaan?
Kom maar dan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee niet opnieuw lakken, dat kan jij niet. Maar wel afhalen.
Die is wel tof.quote:
Ja, ik ga een kaartje kopen als jij er nog geen hebt en dan zeg je "Ik ga niet meer".quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Totdat je een kaartje hebt geloof ik je niet.
Ik heb al een kaartje, slimpie. En ik wil tyfusgraag.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik ga een kaartje kopen als jij er nog geen hebt en dan zeg je "Ik ga niet meer".Zit ik daar met m'n kaartje.
Oh, dat wist ik niet! Maar ik moet eerst wachten op mijn salaris, anders kan ik het niet betalen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb al een kaartje, slimpie. En ik wil tyfusgraag.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Kun je me even aanspreken op msn? Bij mij zijn de contactpersonen weg
Als het dan uitverkocht is ga ik huilen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet! Maar ik moet eerst wachten op mijn salaris, anders kan ik het niet betalen.
Ik wil ook weer...quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee, morgen zeer waarschijnlijk.
Ik krijg mijn salaris binnenkort.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Als het dan uitverkocht is ga ik huilen.
Ik zou naar ML gaan en toen ging ik kaartje kopen en was het een uur daarvoor uitverkocht.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik krijg mijn salaris binnenkort.
Goedkoop uitgaan danquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik hoop dat water daar gratis is, scheelt weer geld.
ML?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik zou naar ML gaan en toen ging ik kaartje kopen en was het een uur daarvoor uitverkocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |