Je gaat als toch als je zelf wiltquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:43 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Hoevaak je uitgaat verschilt per persoon maar uiteindelijk wordt dat weer bepaald door je naaste omgeving. Je hebt zoiets als kuddegedrag. Vaak, als er een aantal uit een vriendengroep uitgaan, komen de anderen ook.
Tenminste, zo is dat hier.....
Mwah, bij mij is het meer zo vanquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je gaat als toch als je zelf wilt? Toch niet, omdat het moet.
Jij denkt serieus dat jouw zin om uit te gaan niet wordt beïnvloed door factoren als wie van je vrienden er nog meer uitgaan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je gaat als toch als je zelf wilt? Toch niet, omdat het moet.
Inderdaad, vaak is het achteraf toch gezellig en dan ga ik ook wel mee.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:47 schreef Hyman het volgende:
[..]
Mwah, bij mij is het meer zo van
Als ik niet uitga, maar vrienden vragen me mee, dan ga ik meeEn natuurlijk als ik uit mezelf ook wil.
Als ik niet wil gaan blijf ik thuis. Als ik wel wil gaan, maar een paar vrienden gaan niet, vraag ik het aan andere. Als die ook niet gaan, fiets ik gewoon naar Eindhoven ja. Dan kom ik vanzelf iemand tegen, en zoniet ben ik zo weer thuis.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:47 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat jouw zin om uit te gaan niet wordt beïnvloed door factoren als wie van je vrienden er nog meer uitgaan?
Of jij gaat net zo graag in je eentje uit?
Als ik wel zin heb gaat er altijd wel iemand. En als iemand me meevraagt en ik heb geen zin, dan ga ik niet. Als iemand me meevraagt en ik heb wel zin, dan ga ik. Simple as that. Als ik wel zin heb maar niemand gaat mee, dan ga ik ook niet (niet in Zutphen althans). Dus nee, ik denk niet dat mijn vrienden er heel veel invloed op hebben, behalve om NIET te gaan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:47 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat jouw zin om uit te gaan niet wordt beïnvloed door factoren als wie van je vrienden er nog meer uitgaan?
Of jij gaat net zo graag in je eentje uit?
Oh, dat had ik ook wel eens gedaanquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:48 schreef RenRen- het volgende:
Vandaag heb k voor het eerst uitgesproken dat ik hoop dat één van de 2 meiden in mijn klas niet overgaat. Ik voel me gemeen. Maar ja, zij bezorgt me nachtmerries, dat is ook niet bepaald ongemeen.
Zwaai je naar me? Volgens mij is dat heel erg in de buurt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 @ 19:49 schreef Ned_Bigby het volgende:
Wie gaat er naar Musica Republica Outdoor zaterdag? Heb blijbkaar zojuist een vrijkaartje gewonnen
Als ik ga, dan zal ik dat zeker doenquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zwaai je naar me? Volgens mij is dat heel erg in de buurt.
Nou ja, ik hoop eigenlijk dat L niet overgaat, en dat zit er dik in, met 10 onvoldoendes. Maar als zij wel overgaat maar S niet, dan komt L nooit meer, want die heeft dan geen vriendinnetje en dan is ze heel onzeker geloof ik. Ik denk in ieder geval dat dat haar probleem isquote:Op donderdag 3 juni 2010 @ 19:49 schreef Hyman het volgende:
[..]
Oh, dat had ik ook wel eens gedaan.
Helaas ging hij ook over
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou ja, ik hoop eigenlijk dat L niet overgaat, en dat zit er dik in, met 10 onvoldoendes. Maar als zij wel overgaat maar S niet, dan komt L nooit meer, want die heeft dan geen vriendinnetje en dan is ze heel onzeker geloof ik. Ik denk in ieder geval dat dat haar probleem is
Goedzoquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, maar ik zit wel met mijn 'top bij de deur te wachten.
10 onvoldoendesquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou ja, ik hoop eigenlijk dat L niet overgaat, en dat zit er dik in, met 10 onvoldoendes. Maar als zij wel overgaat maar S niet, dan komt L nooit meer, want die heeft dan geen vriendinnetje en dan is ze heel onzeker geloof ik. Ik denk in ieder geval dat dat haar probleem is
quote:
Ja, van de.... 41 vakken denk ik (Ze staat voor 10 vakken onvoldoende, dus nog ergerquote:
Ja en S heeft er 12quote:Op donderdag 3 juni 2010 @ 19:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
10 onvoldoendes
Mooi.
Alleen durft ze vast ook niet meer. Dus als er maar eentje zakt is dat ook nog prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |