Is je vader een alcoholist?quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, dat zegt m'n vader ook altijd.
Verslaafd is 1x per week minstens 6 alcoholische consumpties aldus het CBS, wat dat betreft zijn bijna alle jongeren verslaafd.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, dat zegt m'n vader ook altijd.
Wijn ja, bier nee.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:34 schreef Hyman het volgende:
Hmm, 1 biertje per dag is goed voor je, net als 1 rode wijn
Dan alquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:34 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Verslaafd is 1x per week minstens 6 alcoholische consumpties aldus het CBS, wat dat betreft zijn bijna alle jongeren verslaafd.
Ik niet en mijn vader drinkt wel heel wat meer.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:34 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Verslaafd is 1x per week minstens 6 alcoholische consumpties aldus het CBS, wat dat betreft zijn bijna alle jongeren verslaafd.
Zuipt ie veelquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik niet en mijn vader drinkt wel heel wat meer.
Lazy ass bitch, ik zit gewoon met mijn stoel in de zonquote:
Uitzondering.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik niet en mijn vader drinkt wel heel wat meer.
Zeker wel dat 90% van de jongeren hier wel geregeld uitgaat en 6+ consumpties drinkt.quote:
Stoel?quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:35 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Lazy ass bitch, ik zit gewoon met mijn stoel in de zon
Er zit een gat in je rechtervoet.quote:
Nooit.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:38 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Zeker wel dat 90% van de jongeren hier wel geregeld uitgaat en 6+ consumpties drinkt.
Dus geregeld is meteen iedere week bij jou? Knap.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:38 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Zeker wel dat 90% van de jongeren hier wel geregeld uitgaat en 6+ consumpties drinkt.
Nah.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:38 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op?quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:38 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Hier welquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dus geregeld is meteen iedere week bij jou? Knap.
Misschien onder de FOK!ers niet maar reken maar dat 90% van de 16+'ers bij mij op school iedere week uitgaan.quote:
Leerlingen van mijn school die ik bijna allemaal tegenkom bij het uitgaan..quote:
Bij mij gaan er hooguit 50% echt iedere week op stap. De rest gaat om de twee weken, maand, whateverquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:40 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Hier wel
2x per week meestal.
[..]
Misschien onder de FOK!ers niet maar reken maar dat 90% van de 16+'ers bij mij op school iedere week uitgaan.
Verschilt natuurlijk altijd per regio.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bij mij gaan er hooguit 50% echt iedere week op stap. De rest gaat om de twee weken, maand, whatever
Ik ook, behalve als mijn vrienden echt niet kunnen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:41 schreef Hyman het volgende:
Om de maand uit
Ik ga toch eigenlijk iedere week wel, soms 1 keer niet.
Nee. Verschilt per persoon.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:41 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Verschilt natuurlijk altijd per regio.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:41 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Verschilt natuurlijk altijd per regio.
quote:
Zou hetquote:
Hier heb je Stratum.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:43 schreef Hyman het volgende:
[..]
Zou het? Hier in de buurt heb je namelijk heel veel zuipketen, iets wat je door de rest van Nederland zowat niet ziet.
Hoevaak je uitgaat verschilt per persoon maar uiteindelijk wordt dat weer bepaald door je naaste omgeving. Je hebt zoiets als kuddegedrag. Vaak, als er een aantal uit een vriendengroep uitgaan, komen de anderen ook.quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:43 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Hoevaak je uitgaat verschilt per persoon maar uiteindelijk wordt dat weer bepaald door je naaste omgeving. Je hebt zoiets als kuddegedrag. Vaak, als er een aantal uit een vriendengroep uitgaan, komen de anderen ook.
Tenminste, zo is dat hier.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |