Groot gelijk hebben ze.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:56 schreef Daniane het volgende:
[..]
hahaha nou ik mag er dus niet meer op voor ik mn rijbewijs heb.
Niet dat jij daar veel schade van zal ondervinden als Danique over je auto heen vliegt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
En wanneer ik hard rem bots je er bovenop zeker
Ik schud mn cola eerst altijd, net als mn 7upquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik drink geen koffie of bier. Maar cola zonder prik is wel echt smerig.
Die scooter welquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Niet dat jij daar veel schade van zal ondervinden als Danique over je auto heen vliegt.
Ik kom nooit buiten het forumquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
FIFA verplicht spits Noord-Korea te keepen
Ja, ik drink sowieso bijna geen cola.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:57 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik schud mn cola eerst altijd, net als mn 7up
Ik vind dat er altijd zoveel koolzuur doorheen zit dat het zowat pijn aan je keel doet, dus doe mij maar iets licht sprankelend
Ja, is d'r eigen schuld dan.quote:
En bij oma is er niets anders te krijgenquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik drink geen koffie of bier. Maar cola zonder prik is wel echt smerig.
Ranzig als er bijna geen prik meer in zitquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:57 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik vind dat er altijd zoveel koolzuur doorheen zit dat het zowat pijn aan je keel doet, dus doe mij maar iets licht sprankelend
quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:59 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ranzig als er bijna geen prik meer in zit
ja he is wel leuk om ze een beetje te fokken.quote:
ooooo.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:57 schreef mstr het volgende:
[..]
Omdat ik er net een heel gesprek over had.
ja.quote:
OMGquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:57 schreef Hyman het volgende:
[..]
Vind ik juist wel lekker, want ik drink zo;n flesje bijna altijd in 1 teug leegquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:59 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ranzig als er bijna geen prik meer in zit
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:01 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik ken meer halve-jongens die het doen !
Dat is vaak een masker.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ga weg, die heeft wss meer meiden geneukt dan jij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |