quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:50 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Iemand hier op school gaat gewoon dagelijks naar school met de tractor.![]()
Bij mij zit er nu echt geen koolzuur meer in en dat vind ik zoooo vies.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ach joh, bij ons beginnen mensen al te zeuren als het schuin een beetje omlaag zakt. :")
Sparen voor je scooter!quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:52 schreef Daniane het volgende:
ik heb zinnnnn om te winkelen!
want ik heb salaris.
die is alweer terug sinds gister!quote:
zal ik even achter je komen rijden?quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:55 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik niet scooter rijd
auto voordewin
Ik drink geen koffie of bier. Maar cola zonder prik is wel echt smerig.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Bij mij zit er nu echt geen koolzuur meer in en dat vind ik zoooo vies.Net als koffie die niet superheet is en cola zonder prik.
![]()
![]()
hahaha nou ik mag er dus niet meer op voor ik mn rijbewijs heb.quote:
FIFA verplicht spits Noord-Korea te keepenquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:56 schreef Ravenous- het volgende:
http://www.vi.nl/WK-Nieuw(...)ltruc-NoordKorea.htm
quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:52 schreef Ned_Bigby het volgende:
Wat vindt u eigenlijk van dieren die speciaal zonder vacht of met hypo-allergene vacht worden gefokt voor mensen met allergieën?
Gaat dit te ver of heeft u geen problemen met naakte poesjes?
ja dat was de clue.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
En wanneer ik hard rem bots je er bovenop zeker
ik rij nooit meer sinds ik in zuid frankrijk een maat van mij en mezelf heb laten crashen ook scooter naar de klote trouwens toen nog helemaal losoe de weg aan de agenten gevraagd gakkiesquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:55 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik niet scooter rijd
auto voordewin
Groot gelijk hebben ze.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:56 schreef Daniane het volgende:
[..]
hahaha nou ik mag er dus niet meer op voor ik mn rijbewijs heb.
Niet dat jij daar veel schade van zal ondervinden als Danique over je auto heen vliegt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
En wanneer ik hard rem bots je er bovenop zeker
Ik schud mn cola eerst altijd, net als mn 7upquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik drink geen koffie of bier. Maar cola zonder prik is wel echt smerig.
Die scooter welquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Niet dat jij daar veel schade van zal ondervinden als Danique over je auto heen vliegt.
Ik kom nooit buiten het forumquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
FIFA verplicht spits Noord-Korea te keepen
Ja, ik drink sowieso bijna geen cola.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:57 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik schud mn cola eerst altijd, net als mn 7up
Ik vind dat er altijd zoveel koolzuur doorheen zit dat het zowat pijn aan je keel doet, dus doe mij maar iets licht sprankelend
Ja, is d'r eigen schuld dan.quote:
En bij oma is er niets anders te krijgenquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik drink geen koffie of bier. Maar cola zonder prik is wel echt smerig.
Ranzig als er bijna geen prik meer in zitquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:57 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik vind dat er altijd zoveel koolzuur doorheen zit dat het zowat pijn aan je keel doet, dus doe mij maar iets licht sprankelend
quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:59 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ranzig als er bijna geen prik meer in zit
ja he is wel leuk om ze een beetje te fokken.quote:
ooooo.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:57 schreef mstr het volgende:
[..]
Omdat ik er net een heel gesprek over had.
ja.quote:
OMGquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:57 schreef Hyman het volgende:
[..]
Vind ik juist wel lekker, want ik drink zo;n flesje bijna altijd in 1 teug leegquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:59 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ranzig als er bijna geen prik meer in zit
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:01 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik ken meer halve-jongens die het doen !
Dat is vaak een masker.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ga weg, die heeft wss meer meiden geneukt dan jij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |