wut? 41 vakkenquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[..]
Ja, van de.... 41 vakken denk ik (Ze staat voor 10 vakken onvoldoende, dus nog erger), maar je moet 90% voldoende staan om over te gaan, en dat heb je niet met 10 onvoldoendes. Dusja. Duimen.
Verspreid over het jaar, 10 vakken onvoldoende. Dat houdt in dat ze gemiddeld 4 opdrachten per vak nog moet doenquote:Op donderdag 3 juni 2010 @ 19:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
Niet voor allerlei vakken neem ik aan, maar verspreid over het jaar
Wel dusquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
Niet voor allerlei vakken neem ik aan, maar verspreid over het jaar
Dat is echt. Triestquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[..]
Ja, van de.... 41 vakken denk ik (Ze staat voor 10 vakken onvoldoende, dus nog erger), maar je moet 90% voldoende staan om over te gaan, en dat heb je niet met 10 onvoldoendes. Dusja. Duimen.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 @ 19:55 schreef Hyman het volgende:
[..]
wut? 41 vakken?
Ik heb hooguit 20 cijfers gehad dit jaar
Kloptquote:Op donderdag 3 juni 2010 @ 19:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wel dus
[..]
Dat is echt. Triest. Als je zoveel onvoldoendes staat.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja en S heeft er 12En RSI, het punt is alleen dat ze haar geen onvoldoendes mogen geven. Maar haar ook niet over mogen laten gaan
55 wtfquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]Vorig jaar had ik 55 vakken, dus het valt nog mee.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]Vorig jaar had ik 55 vakken, dus het valt nog mee.
Ja, maar dan heb k geen last van zequote:Op donderdag 3 juni 2010 @ 19:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
een jaar overdoen ? kan dat
Jep. Onorigineel heeft er nu last vanquote:
Nee preciesquote:
Ja, want ik wens ze dan ook niet dat ze hun droom op moeten geven. Maar als ze er een jaartje langer over doen, ben ik er niet rouwig om.quote:Op donderdag 3 juni 2010 @ 20:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee preciesals ze het maar niet halen
Ah, nu weet ik ook al je achternaam.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:59 schreef Hyman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb maar zoveel cijfers gehaald dit jaar
Dat wist heel PUB al.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:11 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ah, nu weet ik ook al je achternaam.
Als je op mn twitter klikte wist je dat allangquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:11 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ah, nu weet ik ook al je achternaam.
Aan de andere kant hebben ze evenveel kansen gekregen.... dus ja. Als hun die niet benutten. Doen ze het lekker zelfquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, want ik wens ze dan ook niet dat ze hun droom op moeten geven. Maar als ze er een jaartje langer over doen, ben ik er niet rouwig om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |