Ze noemen me altijd met heul veel verschillende namenquote:
Dat van mij?quote:Op donderdag 3 juni 2010 @ 20:13 schreef mstr het volgende:
Om wie gaat het nou?
Het gaat allemaal zo geheimzinnig
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:11 schreef Hyman het volgende:
[..]
Als je op mn twitter klikte wist je dat allang
Babyface! Heb je Minimal Techno Vol.7 al?quote:
Oja d ie had ik gedownload.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Babyface! Heb je Minimal Techno Vol.7 al?Goeie shit weer
Witte halfdoorzichtige er overheenquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik moet eigenlijk mijn teennagels ook roze maken maar he b geen zin mijn rode nagellak er af te halen.
Beetje opschuren, kan je er zo een andere laag overheen doenquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik moet eigenlijk mijn teennagels ook roze maken maar he b geen zin mijn rode nagellak er af te halen.
Oja, ik zou de tweede cd nog uploaden!quote:
Ik upload binnenkort wel een andere fotoquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Babyface! Heb je Minimal Techno Vol.7 al?Goeie shit weer
Zal ik het er af halen en opnieuw lakken voor je?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dan is't toch niet dezelfde kleur!
Nee niet opnieuw lakken, dat kan jij niet. Maar wel afhalen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Zal ik het er af halen en opnieuw lakken voor je?
Ik ga met je mee. Ik meen hetquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Zal ik alleen naar Extrema Outdoor gaan?
DRUGS EFERIEWEAR!quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Zal ik alleen naar Extrema Outdoor gaan?
Kom maar dan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee niet opnieuw lakken, dat kan jij niet. Maar wel afhalen.
Die is wel tof.quote:
Ja, ik ga een kaartje kopen als jij er nog geen hebt en dan zeg je "Ik ga niet meer".quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Totdat je een kaartje hebt geloof ik je niet.
Ik heb al een kaartje, slimpie. En ik wil tyfusgraag.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik ga een kaartje kopen als jij er nog geen hebt en dan zeg je "Ik ga niet meer".Zit ik daar met m'n kaartje.
Oh, dat wist ik niet! Maar ik moet eerst wachten op mijn salaris, anders kan ik het niet betalen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb al een kaartje, slimpie. En ik wil tyfusgraag.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Kun je me even aanspreken op msn? Bij mij zijn de contactpersonen weg
Als het dan uitverkocht is ga ik huilen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet! Maar ik moet eerst wachten op mijn salaris, anders kan ik het niet betalen.
Ik wil ook weer...quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee, morgen zeer waarschijnlijk.
Ik krijg mijn salaris binnenkort.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Als het dan uitverkocht is ga ik huilen.
Ik zou naar ML gaan en toen ging ik kaartje kopen en was het een uur daarvoor uitverkocht.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik krijg mijn salaris binnenkort.
Goedkoop uitgaan danquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik hoop dat water daar gratis is, scheelt weer geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |