Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Jij krijgt putjessmurriequote:
en kriebelige beestjes met heel veel poten enzoquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
en rum en spek en andijvie en clowns uit het doucheputje
eind in zichtquote:Van de 740 storingen zijn er op dit moment 680 verholpen.
Ach jawelquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:34 schreef DaMart het volgende:
Jawel hoor.
Maar mag ik mijn straf nu omzetten naar theedrinken dan?.
Het is de schuld van die ene!quote:
De dag is pas dik over de helft, maar okeequote:Op donderdag 3 juni 2010 13:59 schreef Fha het volgende:
Zo, mijn haar ziet er ook weer een beetje normaal uit eindelijk
Net naar de kapper geweest aapjequote:Op donderdag 3 juni 2010 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De dag is pas dik over de helft, maar okee
nee dat had ik namelijk gister al gezegd dat ik de afspraak had gemaakt en ik had geen zin om zoveel te typenquote:
betalen of we drogen je uit, crimineelquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Een nieuwe dreigbrief van de waterleidingboeren. Ze worden nu echt boos..
Ze dreigen dus in bold face met afsluiting zonder nadere waarschuwing. Ben benieuwd wat ze dan gaan afsluiten. Die grondwaterpeilbuis op die zandvlakte? Oeh, ik word vet bang jeweet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
betalen of we drogen je uit, crimineel
Niet METEEN in de fik steken hequote:
quote:Beste Vitens,
Ondanks dat u het niet de moeite vond om mijn vorige emailbericht te behandelen, krijg ik nu weer een aanmaning van u. Sterker nog, ik word maar even in gebreke gesteld. Wellicht verdient het aanbeveling om uw eigen systemen eens door te lichten, want het volgende is het geval. U stuurt mij, met wie u geen contract heeft, of op enig moment had, aanmaningen voor facturen die nooit aan mij verstuurd zijn, voor water wat nooit geleverd is, aan een pand dat nooit van mij was.
Ik weet niet wat u denkt te gaan afsluiten of op basis waarvan u tot welke gerechtelijke stappen dan ook denkt over te gaan, maar ik wens u er veel plezier mee. Gelieve op te houden met die stoere brieven van u.
Met niet meer zo vriendelijke groeten,
Fles
quote:
Neuh, ik heb als eerste gezegd dat ik niet boos was op haarquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet METEEN in de fik steken heWacht nog even
Ik zit er serieus over te denken om iets dergelijks aan ze te gaan sturenquote:
Gewoon doen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zit er serieus over te denken om iets dergelijks aan ze te gaan sturen
quote:
Doe niet zo scherp manquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is stroom, geen water. hoewel water wel stroomt
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is stroom, geen water. hoewel water wel stroomt
Ja eigenlijk welquote:
GMTAquote:
Ik ben net terugquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
dadelijk maar eens boodschappen gaan doen![]()
bier gaan halen ik wil niet zonder vallen
Je hebt vast nog wel wat afwas staan of wat was om te draaienquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:36 schreef Fha het volgende:
Pff. Ik heb vandaag zo'n dag waarop ik nergens zin in heb, me helemaal kapot loop te ergeren dat ik niks doe maar toch ook geen zin heb om iets te doen maar toch ook wel. Volgens mij moet ik gewoon gaan slapen ofzo
Niet dus helaasquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt vast nog wel wat afwas staan of wat was om te draaienDan voel je je toch weer nuttig
inderdaad.quote:
quote:analyse verslag major verstoring d.d. 28 mei 2010.
fail van externe partij door outsourcing en communicatie gebrek.
conclusie:
Het zuigt
verbeter punten:
zelf doen.
Jaaa lekkerquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
zullen we saampies in de zon in het gras gaan liggen dan?
En voor mij ook wel?quote:
Gooi jij ff wat loempiaas in de pan voor dat gejengel hierbovenquote:
ze liggen eral inquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gooi jij ff wat loempiaas in de pan voor dat gejengel hierboven
quote:
Muck zonder Muck krachtenquote:
Que?quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:01 schreef cablegunmaster het volgende:
Zei het je gold dat ik er eerder uitwas dan jij
Zo.. echt heh..:?quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:01 schreef cablegunmaster het volgende:
Zei het je gold dat ik er eerder uitwas dan jij![]()
Vandaag maar wat vroeger
![]()
uit bedquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik blijf maar even uit de zon![]()
zonder wind is het dus bloedheet
Wel op mijn planeet hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:08 schreef Fha het volgende:
Oke. Ik krijg echt bij elke post van cgm steeds meer het gevoel dat ik op een compleet andere planeet leef.
Groningen , een geheel andere planeetquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:08 schreef Fha het volgende:
Oke. Ik krijg echt bij elke post van cgm steeds meer het gevoel dat ik op een compleet andere planeet leef.
Muck-krachten?quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:01 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Zo maakte ik ze ook uit luiheid op de ICT opleiding
[..]
Muck zonder Muck krachten![]()
Zei het je gold dat ik er eerder uitwas dan jij![]()
Vandaag maar wat vroeger
![]()
Ik denk dat hij doelt op het vermogen om 301e replies in een topic te plaatsenquote:
Ooooh, die heb ik al euh, zo'n half jaar niet meerquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat hij doelt op het vermogen om 301e replies in een topic te plaatsen
ja de kracht om door slotjes heen te postenquote:
Technocoat! Aliminium buizen sjouwen... inpakken,verplaatsen... 7,5 meter lange Aliminium profielen.quote:
Zie hoe goed ik opletquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Ooooh, die heb ik al euh, zo'n half jaar niet meer
Joah!quote:
Ik ben jasperiaans... Vertaling naar ABN is stukquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Joah!![]()
Ha zie jeZelfs Muck snapt het niet
daar heb je toch geen dokter voor nodigquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Bedrijfsartsje ga nou even belleuh.... dat zou je om 16:30 al gedaan hebben. Opschieten, want ik heb zin in bier
waar is je oranje icon?quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja de kracht om door slotjes heen te posten![]()
[..]
Technocoat! Aliminium buizen sjouwen... inpakken,verplaatsen... 7,5 meter lange Aliminium profielen.
Deze worden opgehangen aan rekjes 7 - 11 per rek. en Die stouw je vol en dan worden ze schoongeblazen in een tunneltje. Vervolgens worden ze gecoat met een kleurtje. En ingepakt.
Ene keer moet ik ze ophangen en als het inpakken langzamer gaat , daarbij helpen.![]()
Verdient redelijk voor mijn leeftijd. Zolang ik niet voldoende geld voor mijn rijbewijs heb werk ik daar
[..]
Zie hoe goed ik oplet![]()
Tijdelijk geen werkquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Vorige week was je nog ontslagen leugenaar
Nouquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Tijdelijk geen werkNu wel weer hebben ze veels te veel werk
Jaaaaaquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
iets met webicon en user avatar...
zo goed?
Elke dag werken is een dag dichter bij mijn rijbewijsquote:
friemelquote:
4 jaar toch? Valt best mee..quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:25 schreef cablegunmaster het volgende:
Elke dag werken is een dag dichter bij mijn rijbewijs![]()
iets van 24/28 dagen te gaan! Ruwe schets ;D.
de eerste 4 dagen krijg ik zowiezo uitbetaald. De rest moet ik nog regelen met het vervloekte net verlopen ID pasje. Waar ik een spuughekel aan heb , ze verlopen zo snel![]()
Toch zeker iedere 5 jaar wel, tering, en je bent natuurlijk al zeker bijna 22quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:25 schreef cablegunmaster het volgende:
het vervloekte net verlopen ID pasje. Waar ik een spuughekel aan heb , ze verlopen zo snel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Ja maar net verlopen als je geld wil verdienen. Enige probleem is dat het storten van mn salaris wat langer gaat duren , een week ofzo ligteraan hoelang het duurt eer ik er nu een kan aanvragen. Gemeentehuis ook even gebeld kosten 42,85 euro. Het zal een kleine werkweek duren , 3 dagen? Maarja, ambtenaren en beloftesquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch zeker iedere 5 jaar wel, tering, en je bent natuurlijk al zeker bijna 22WAT verlopen die dingen snel
![]()
Je hebt er toch zeker al, wat? één moeten ophalen
3 wekenquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Zanik niet zo pikketrekker. Je krijgt een herinneringsbrief van de gemeente 3 maanden voordat zo'n ding verloopt dus je had alle tijd.
quote:
wekenquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
3 maanden, trouwens. Was met mijn paspoort ook
Dat is de Vitens, ze zijn bezig om je af te sluiten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:51 schreef Fha het volgende:
Waarom word de waterstraal altijd minder als je water warm begint te worden?
het is maar een klein gehucht groningen.quote:
Niehietquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is de Vitens, ze zijn bezig om je af te sluiten.
zonder nadere waarschuwing
Dus
ach, maak er een grotere drama van dat het is alleen probleem als ik word aangehouden maarja oude id erbij.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:33 schreef Fha het volgende:
Dus wel dom dat je het niet van te voren al wist dan
quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet iedereen praat altijd alleen maar tegen JOU cgm. Sorry.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:30 schreef friemelaar het volgende:
Lekker geknutseld vandaag![]()
Heerlijk in 't zonnetje![]()
't schiet al op, nog ff doorbijten ....................gewoon wat harder bijtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
doe mij maar jupilerquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Poeh. Bavaria is echt vies als je net een Grolsch op hebt
Dit neem ik je kwalijk flesquote:
Dit blijft hangen manquote:
Nee niks je gaat Fha en mij entertainen want we vervelen onsquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:54 schreef DaMart het volgende:
Zo, de weekboodschappen zijn ook weer in huis. Zo nog maar even met de laptop op balkon gaan zitten.
kunnen jullie mekaar dan niet entertainenquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee niks je gaat Fha en mij entertainen want we vervelen ons![]()
We willen weleens wat andersquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kunnen jullie mekaar dan niet entertainen
Inderdaad!quote:
quote:
ik ga zo met LL aan de vijver zittenquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Inderdaad!
Dus ik ga met luudje zo aan de ijssel zitten met een pak ijsthee ofzoMaar iedereen is welkom hoor
En de eendjes voeren?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga zo met LL aan de vijver zitten
Neem een Bollequote:Op donderdag 3 juni 2010 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga zo ermmm met niemand aan de TV zitten denk ik?
Een vriendquote:
Verkeerd manquote:
je hebt tegenwoordig ook poppen die kunnen pratenquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik koop wel een russin of zo, dit schiet niet op![]()
Pas je op dat ze niet nog ergens een waterleiding heeft lopen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik koop wel een russin of zo, dit schiet niet op![]()
Gat in de markt: Poppen die kunnen ZWIJGEN.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je hebt tegenwoordig ook poppen die kunnen praten
dat kan nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gat in de markt: Poppen die kunnen ZWIJGEN.
Ik zeg DOEN!
Nooit van duct tape gehoord?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kost een hoop energie om een vrouw stil te krijgen
geen idee wie dat engeltje was maar het klopt welquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:33 schreef Trevland het volgende:
Een Engeltje kwam mij vertellen dat ik hier welkom ben![]()
oeewww echt welquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
Cappuccinootje daar kan je me voor wakker maken
Hey ST jij hier?quote:
Een hele lieve damequote:Op donderdag 3 juni 2010 21:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
geen idee wie dat engeltje was maar het klopt wel
Voor espresso mijquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
Cappuccinootje daar kan je me voor wakker maken
Ga klagen in feedback over onsquote:
dan zijn we zo weer terug bij udowuquote:
Net als toen we maar in de KLB sc moesten baggeren. Daar vielen heel wat bansquote:
Die goede oude tijdquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:41 schreef justmattie het volgende:
[..]
Net als toen we maar in de KLB sc moesten baggeren. Daar vielen heel wat bans
kan wel was ik niet bij toenquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:41 schreef justmattie het volgende:
[..]
Net als toen we maar in de KLB sc moesten baggeren. Daar vielen heel wat bans
whahahaha liep het zo uit de hand daar dan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Half KLB SC een ban, je had er bij moeten zijn
Nog alquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
whahahaha liep het zo uit de hand daar dan?
Laat ze maar lekker droeftoeterenquote:
mja ik ga het niet eens meer proberenquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:54 schreef justmattie het volgende:
[..]
Laat ze maar lekker droeftoeteren
Gewoon niks op uitdoen en dan houden ze het snelst opquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik ga het niet eens meer proberen
Kan je hart het wel aan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Och jee, er is weer een kudde baggermussen ontsnaptWat schattig
Hoiquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:00 schreef friemelaar het volgende:
wow wat een drukte ineens ....
alle "vreemdelingen"![]()
Giertje![]()
ST![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
zo oudgediend zijn Gier en ST ook niet hoor. Die worden nog steeds verdacht van het inbrengen van allerlei ONZ "vriendjes"
Gezellig tochquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:09 schreef MPG het volgende:
Ben je een dagje weg zit ineens half ONZ koffie te leuteren hier.
Die Untermenschen hebben ook eens een gedeeltelijke ban te pakken hoor, en meteen hangen wij in de prijzenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:09 schreef MPG het volgende:
Ben je een dagje weg zit ineens half ONZ koffie te leuteren hier.
Glaasje Dimple dan maar? Of heb je liever een Glenmorangie?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:10 schreef justmattie het volgende:
Ik las whiskymaster in je onderschrift
Dimple staat hier in de kastquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Glaasje Dimple dan maar? Of heb je liever een Glenmorangie?
Ik ben LL en ik moest toch wat verzinnenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
wie ben jij en waarom ben je zo lovely?
Dimplequote:Op donderdag 3 juni 2010 22:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Glaasje Dimple dan maar? Of heb je liever een Glenmorangie?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben LL en ik moest toch wat verzinnen
Dat kan dus ookquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met LL bedoelen ze denk ik LadyLike
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
LekkereLady?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
Nou het boeit me niet
Verzin er maar wat op
Hee friemelquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:00 schreef friemelaar het volgende:
wow wat een drukte ineens ....
alle "vreemdelingen"![]()
Giertje![]()
ST![]()
![]()
Lekker handigquote:
Ik ben dus Trev en mijn spelling is niet een van de beste(voor als je er nog niet achter was)quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Komen jullie nieuwelingen maar eens even voorstellen wie jullie zijn en wat je hier komt doen
Hee wijfie, hoe is het tegenwoordig met jou? en met de mini meneer?quote:
zei iemand dat we dat zijn dan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
zo oudgediend zijn Gier en ST ook niet hoor. Die worden nog steeds verdacht van het inbrengen van allerlei ONZ "vriendjes"
Hoi. justmattie uit Leeuwarden. Wegens sluiting van de ONZ SC door lollermods ben ik hierheen gebracht door LLquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Komen jullie nieuwelingen maar eens even voorstellen wie jullie zijn en wat je hier komt doen
jou kunnen we hier wel LoLa noemenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ik ben LovelyLady en ik drink ook wel graag koffie
Ja! Goed!quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:29 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hee wijfie, hoe is het tegenwoordig met jou? en met de mini meneer?
Cappuchino zekerquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ik ben LovelyLady en ik drink ook wel graag koffie
nee maar als er gebaggert word op ONZ mensen dan jagen we ze wegquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
heey man alles goedquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:33 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee maar als er gebaggert word op ONZ mensen dan jagen we ze weg![]()
je bent niet altijd grappig hoor, ik ben nu al een paar weken aan het meelezen en ik stoor me heel erg aan je.......
Er is heir maar 1 LL en dat is Ladylike, en de rest wanabee's doen hun naam maar aanpassenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:30 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hoi. justmattie uit Leeuwarden. Wegens sluiting van de ONZ SC door lollermods ben ik hierheen gebracht door LL
En dat bepaal jij dus?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:35 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Er is heir maar 1 LL en dat is Ladylike, en de rest wanabee's doen hun naam maar aanpassen
ja goed hij is af, nu ben ik weer met een nieuw project bezigquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
heey man alles goed
hoe is het met je tattoo
mooi genezen?
Thuis als bij jouw ouders of thuis als in "bij de papa van mini meneer"?quote:
cool wat word je volgende project dan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:36 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja goed hij is af, nu ben ik weer met een nieuw project bezig
ja lekkerquote:
Dat gaat nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:35 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Er is heir maar 1 LL en dat is Ladylike, en de rest wanabee's doen hun naam maar aanpassen
Oke sorry, elite van de KSCquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:35 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Bij mijn man jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:37 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Thuis als bij jouw ouders of thuis als in "bij de papa van mini meneer"?
Dat kan. zo vreselijk ben ik niet hoor. Maar ik heb inderdaad wel de indruk dat jij en ik ons meer aan elkaar ergeren dan nodig is. Misschien moeten we eens meeten gewoonquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:33 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee maar als er gebaggert word op ONZ mensen dan jagen we ze weg![]()
je bent niet altijd grappig hoor, ik ben nu al een paar weken aan het meelezen en ik stoor me heel erg aan je.......
dan ga je maar weer terug naar ONZquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
En wat nou is ik er niet mee eens ben?
gewoon Lola van makenquote:
Maar dat kan nu nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:38 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
dan ga je maar weer terug naar ONZ
Geweldigquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bij mijn man ja![]()
Hoe is het daar?
je zaag?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:40 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Geweldig![]()
Fijn dat het weer goed gekomen is.
hier gaat het goed, nog steeds bezig met mijn zelfde project (de boot)
Alleen hebben ze een paar weken terug mijn belangrijkste gereedschap gejat
andere arm word een coi (karper)quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
cool wat word je volgende project dan?
Ja, dat is het zekerquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:40 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Geweldig![]()
Fijn dat het weer goed gekomen is.
hier gaat het goed, nog steeds bezig met mijn zelfde project (de boot)
Alleen hebben ze een paar weken terug mijn belangrijkste gereedschap gejat
oeeww nice ik ga na de zomer weer sparen voor een nieuw projectjequote:Op donderdag 3 juni 2010 22:41 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
andere arm word een coi (karper)
dat is mooi zuur dan heb je al nieuwe gehaald dan?quote:
LoLaquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou dat zie ik niet zo zitten hoor
ja ik las het, erg klote man, niemand kan nergers meer afblijven......quote:
heey fhaquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is mooi zuur dan heb je al nieuwe gehaald dan?
wanneer kan je er mee varen dan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:46 schreef friemelaar het volgende:
[..]
alleen een goedkoop boormachientje van 22,50 , kunnen ze ook geen goed gereedschap meer weghalen
![]()
Is voldoende voor het resterende werk, het "zware" werk was gelukkig al klaar
ja idd, sparenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
oeeww nice ik ga na de zomer weer sparen voor een nieuw projectje
whehehee ja want zo goedkoop is het helaas nietquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:45 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja ik las het, erg klote man, niemand kan nergers meer afblijven......
vet manquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:49 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Volgende week of de week erop gaat ie weer te water
Hey....quote:
Helloquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:44 schreef MPG het volgende:tja tweede voorstel
[quote]
Op donderdag 3 juni 2010 22:45 schreef Fha het volgende:
Wask weer
Da's heel erg jammerquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
en dat op klaar lichte dag, hondsbrutaal alsof ie daar thuishoorde in de boot geklommen, rustig gereedschap uitgezocht en weer vertrokken
![]()
Staat wel op de camera maar is helaas niet voldoende herkenbaar.
nee dan was er nu geen plekje op mijn lichaamquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehee ja want zo goedkoop is het helaas niet
dan had ik mijn lijf ook wel vol gehadquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:53 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee dan was er nu geen plekje op mijn lichaam
Meest hier in de buurt, biesbosch enzo.quote:
biesbosch ben ik nog nooit geweest lijkt me wel mooi om een keer te zienquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:55 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Meest hier in de buurt, biesbosch enzo.
Tijdens de vakantie waarschijnlijk weer België
Zal noord België zijn waarschijnlijk, maar misschien zit het erin om richting Dinant te gaan.
Is ook mooi, meestal lekker rustig.......quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
biesbosch ben ik nog nooit geweest lijkt me wel mooi om een keer te zien
toeristen zekerquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:58 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Is ook mooi, meestal lekker rustig.......![]()
Helaas niet bij uitzonderlijk mooi weer want dan wordt het daar te druk
supermooi om eens te zijn geweest, alleen konden wij er niet varen omdat we teveel diepgang hadden, 1m 30quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
biesbosch ben ik nog nooit geweest lijkt me wel mooi om een keer te zien
aah zonde is datquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:59 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
supermooi om eens te zijn geweest, alleen konden wij er niet varen omdat we teveel diepgang hadden, 1m 30
He bah, teveel diepgangquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:59 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
supermooi om eens te zijn geweest, alleen konden wij er niet varen omdat we teveel diepgang hadden, 1m 30
Watdat betreft zit ik nog redelijk goedquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:59 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
het kan nooit te diep gaan bij jou?quote:
Reageren mag hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:57 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja ik heb het gezien, en gelezen....
ja er waren meedere mensen die zeiden de biesbosch is geweldig, ja maar die hadden een VLET,quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:02 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Watdat betreft zit ik nog redelijk goed90 cm
Je ziet daar idd. veel vletjes en platbodemsquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:04 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja er waren meedere mensen die zeiden de biesbosch is geweldig, ja maar die hadden een VLET,
Onze boot was een sinterklaas boot tegenover datvlet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |