3 wekenquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Zanik niet zo pikketrekker. Je krijgt een herinneringsbrief van de gemeente 3 maanden voordat zo'n ding verloopt dus je had alle tijd.
quote:
wekenquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
3 maanden, trouwens. Was met mijn paspoort ook
Dat is de Vitens, ze zijn bezig om je af te sluiten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:51 schreef Fha het volgende:
Waarom word de waterstraal altijd minder als je water warm begint te worden?
het is maar een klein gehucht groningen.quote:
Niehietquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is de Vitens, ze zijn bezig om je af te sluiten.
zonder nadere waarschuwing
Dus
ach, maak er een grotere drama van dat het is alleen probleem als ik word aangehouden maarja oude id erbij.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:33 schreef Fha het volgende:
Dus wel dom dat je het niet van te voren al wist dan
quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet iedereen praat altijd alleen maar tegen JOU cgm. Sorry.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:30 schreef friemelaar het volgende:
Lekker geknutseld vandaag![]()
Heerlijk in 't zonnetje![]()
't schiet al op, nog ff doorbijten ....................gewoon wat harder bijtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
doe mij maar jupilerquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Poeh. Bavaria is echt vies als je net een Grolsch op hebt
Dit neem ik je kwalijk flesquote:
Dit blijft hangen manquote:
Nee niks je gaat Fha en mij entertainen want we vervelen onsquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:54 schreef DaMart het volgende:
Zo, de weekboodschappen zijn ook weer in huis. Zo nog maar even met de laptop op balkon gaan zitten.
kunnen jullie mekaar dan niet entertainenquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee niks je gaat Fha en mij entertainen want we vervelen ons![]()
We willen weleens wat andersquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kunnen jullie mekaar dan niet entertainen
Inderdaad!quote:
quote:
ik ga zo met LL aan de vijver zittenquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Inderdaad!
Dus ik ga met luudje zo aan de ijssel zitten met een pak ijsthee ofzoMaar iedereen is welkom hoor
En de eendjes voeren?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga zo met LL aan de vijver zitten
Neem een Bollequote:Op donderdag 3 juni 2010 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga zo ermmm met niemand aan de TV zitten denk ik?
Een vriendquote:
Verkeerd manquote:
je hebt tegenwoordig ook poppen die kunnen pratenquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik koop wel een russin of zo, dit schiet niet op![]()
Pas je op dat ze niet nog ergens een waterleiding heeft lopen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik koop wel een russin of zo, dit schiet niet op![]()
Gat in de markt: Poppen die kunnen ZWIJGEN.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je hebt tegenwoordig ook poppen die kunnen praten
dat kan nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gat in de markt: Poppen die kunnen ZWIJGEN.
Ik zeg DOEN!
Nooit van duct tape gehoord?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kost een hoop energie om een vrouw stil te krijgen
geen idee wie dat engeltje was maar het klopt welquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:33 schreef Trevland het volgende:
Een Engeltje kwam mij vertellen dat ik hier welkom ben![]()
oeewww echt welquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
Cappuccinootje daar kan je me voor wakker maken
Hey ST jij hier?quote:
Een hele lieve damequote:Op donderdag 3 juni 2010 21:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
geen idee wie dat engeltje was maar het klopt wel
Voor espresso mijquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
Cappuccinootje daar kan je me voor wakker maken
Ga klagen in feedback over onsquote:
dan zijn we zo weer terug bij udowuquote:
Net als toen we maar in de KLB sc moesten baggeren. Daar vielen heel wat bansquote:
Die goede oude tijdquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:41 schreef justmattie het volgende:
[..]
Net als toen we maar in de KLB sc moesten baggeren. Daar vielen heel wat bans
kan wel was ik niet bij toenquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:41 schreef justmattie het volgende:
[..]
Net als toen we maar in de KLB sc moesten baggeren. Daar vielen heel wat bans
whahahaha liep het zo uit de hand daar dan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Half KLB SC een ban, je had er bij moeten zijn
Nog alquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
whahahaha liep het zo uit de hand daar dan?
Laat ze maar lekker droeftoeterenquote:
mja ik ga het niet eens meer proberenquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:54 schreef justmattie het volgende:
[..]
Laat ze maar lekker droeftoeteren
Gewoon niks op uitdoen en dan houden ze het snelst opquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik ga het niet eens meer proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |