vet manquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:49 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Volgende week of de week erop gaat ie weer te water
Hey....quote:
Helloquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:44 schreef MPG het volgende:tja tweede voorstel
[quote]
Op donderdag 3 juni 2010 22:45 schreef Fha het volgende:
Wask weer
Da's heel erg jammerquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
en dat op klaar lichte dag, hondsbrutaal alsof ie daar thuishoorde in de boot geklommen, rustig gereedschap uitgezocht en weer vertrokken
![]()
Staat wel op de camera maar is helaas niet voldoende herkenbaar.
nee dan was er nu geen plekje op mijn lichaamquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehee ja want zo goedkoop is het helaas niet
dan had ik mijn lijf ook wel vol gehadquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:53 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee dan was er nu geen plekje op mijn lichaam
Meest hier in de buurt, biesbosch enzo.quote:
biesbosch ben ik nog nooit geweest lijkt me wel mooi om een keer te zienquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:55 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Meest hier in de buurt, biesbosch enzo.
Tijdens de vakantie waarschijnlijk weer België
Zal noord België zijn waarschijnlijk, maar misschien zit het erin om richting Dinant te gaan.
Is ook mooi, meestal lekker rustig.......quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
biesbosch ben ik nog nooit geweest lijkt me wel mooi om een keer te zien
toeristen zekerquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:58 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Is ook mooi, meestal lekker rustig.......![]()
Helaas niet bij uitzonderlijk mooi weer want dan wordt het daar te druk
supermooi om eens te zijn geweest, alleen konden wij er niet varen omdat we teveel diepgang hadden, 1m 30quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
biesbosch ben ik nog nooit geweest lijkt me wel mooi om een keer te zien
aah zonde is datquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:59 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
supermooi om eens te zijn geweest, alleen konden wij er niet varen omdat we teveel diepgang hadden, 1m 30
He bah, teveel diepgangquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:59 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
supermooi om eens te zijn geweest, alleen konden wij er niet varen omdat we teveel diepgang hadden, 1m 30
Watdat betreft zit ik nog redelijk goedquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:59 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
het kan nooit te diep gaan bij jou?quote:
Reageren mag hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:57 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja ik heb het gezien, en gelezen....
ja er waren meedere mensen die zeiden de biesbosch is geweldig, ja maar die hadden een VLET,quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:02 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Watdat betreft zit ik nog redelijk goed90 cm
Je ziet daar idd. veel vletjes en platbodemsquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:04 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja er waren meedere mensen die zeiden de biesbosch is geweldig, ja maar die hadden een VLET,
Onze boot was een sinterklaas boot tegenover datvlet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |