Lekker handigquote:
Ik ben dus Trev en mijn spelling is niet een van de beste(voor als je er nog niet achter was)quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Komen jullie nieuwelingen maar eens even voorstellen wie jullie zijn en wat je hier komt doen
Hee wijfie, hoe is het tegenwoordig met jou? en met de mini meneer?quote:
zei iemand dat we dat zijn dan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
zo oudgediend zijn Gier en ST ook niet hoor. Die worden nog steeds verdacht van het inbrengen van allerlei ONZ "vriendjes"
Hoi. justmattie uit Leeuwarden. Wegens sluiting van de ONZ SC door lollermods ben ik hierheen gebracht door LLquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Komen jullie nieuwelingen maar eens even voorstellen wie jullie zijn en wat je hier komt doen
jou kunnen we hier wel LoLa noemenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ik ben LovelyLady en ik drink ook wel graag koffie
Ja! Goed!quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:29 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hee wijfie, hoe is het tegenwoordig met jou? en met de mini meneer?
Cappuchino zekerquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ik ben LovelyLady en ik drink ook wel graag koffie
nee maar als er gebaggert word op ONZ mensen dan jagen we ze wegquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
zo oudgediend zijn Gier en ST ook niet hoor. Die worden nog steeds verdacht van het inbrengen van allerlei ONZ "vriendjes"
heey man alles goedquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:33 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee maar als er gebaggert word op ONZ mensen dan jagen we ze weg![]()
je bent niet altijd grappig hoor, ik ben nu al een paar weken aan het meelezen en ik stoor me heel erg aan je.......
Er is heir maar 1 LL en dat is Ladylike, en de rest wanabee's doen hun naam maar aanpassenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:30 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hoi. justmattie uit Leeuwarden. Wegens sluiting van de ONZ SC door lollermods ben ik hierheen gebracht door LL
En dat bepaal jij dus?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:35 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Er is heir maar 1 LL en dat is Ladylike, en de rest wanabee's doen hun naam maar aanpassen
ja goed hij is af, nu ben ik weer met een nieuw project bezigquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
heey man alles goed
hoe is het met je tattoo
mooi genezen?
Thuis als bij jouw ouders of thuis als in "bij de papa van mini meneer"?quote:
cool wat word je volgende project dan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:36 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja goed hij is af, nu ben ik weer met een nieuw project bezig
ja lekkerquote:
Dat gaat nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:35 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Er is heir maar 1 LL en dat is Ladylike, en de rest wanabee's doen hun naam maar aanpassen
Oke sorry, elite van de KSCquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:35 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Bij mijn man jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:37 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Thuis als bij jouw ouders of thuis als in "bij de papa van mini meneer"?
Dat kan. zo vreselijk ben ik niet hoor. Maar ik heb inderdaad wel de indruk dat jij en ik ons meer aan elkaar ergeren dan nodig is. Misschien moeten we eens meeten gewoonquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:33 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee maar als er gebaggert word op ONZ mensen dan jagen we ze weg![]()
je bent niet altijd grappig hoor, ik ben nu al een paar weken aan het meelezen en ik stoor me heel erg aan je.......
dan ga je maar weer terug naar ONZquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
En wat nou is ik er niet mee eens ben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |