Ze worden wel met uitsterven bedreigd.quote:
De luiaard misschien?quote:
quote:Een luiaard loopt op de grond niet sneller dan 2.5 meter per minuut. Over een afstand van een kilometer zou hij ruim 6.5 uur doen.
Jaaaaa dit is 'rquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:48 schreef egeltje1985 het volgende:
Een blobvis?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Blobvis
[ afbeelding ]
Oh ja! Dat is ze precies! Martine de blobvis.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:48 schreef egeltje1985 het volgende:
Een blobvis?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Blobvis
[ afbeelding ]
Sorry, zeekoeien en manatees lijken best op elkaar.quote:
Opnemen! Of terugkijken online?quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:01 schreef Ole het volgende:
Even volgen. Volgende week uitgebreid verslag, want ik kan niet kijken.
Je hebt zo'n site waarmee je kunt verbergen waar je vandaan komt, kan werken, als net5 alleen terugkijken mogelijk maakt voor mensen uit Nederland.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:26 schreef Ole het volgende:
Weet niet of dat lukt vanuit Spanje![]()
Maar goed, anders kijk ik het wel als ik terug ben
Sterker nog: het zijn dezelfde beestenquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:16 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Sorry, zeekoeien en manatees lijken best op elkaar.![]()
Net als Martine en die blobvis zeg maar.
Bron: http://www.beeldengeluidwiki.nl/index.php/Oene_Huizengaquote:Oene Huizenga
Via zijn vader die werkt als cameraman, editor en programmeur voor de NOS komt Oene Huizinga in aanraking met Hilversum. Zijn vader neemt hem zo mee op rondtoer door de geheime catacomben van de omroep-hoofdstad en verjaardagen worden steevast gevierd bij TopPop.
Na zijn studie communicatie komt Oene terecht als spotter bij John de Mol-producties. Hier werkt hij aan diverse producties als Starmaker, Dolman en Gremdaat en RTL Live. Hierna is hij werkzaam bij verschillende productiemaatschappijen als Holland Media House (later Blue Circle), Eye2Eye Media, Zoom.in, Simpel Media en TMF/MTV Productions.
Vanaf 2009 is Oene werkzaam als freelancer. Naast zijn mediawerk is hij ook actief op een aantal andere terreinen. Zo heeft hij zijn eigen textieldrukkerij en een paar webshops
ik heb ze niet gemist (uiteraardquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:26 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik heb twee seizoenen gemist2004 en 2006. Weet iemand of die nog érgens terug te zien zijn?
Een hele tijd terug zijn ze alles opnieuw gaan uitzenden op Net5, maar dat is al wel even geleden..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:26 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik heb twee seizoenen gemist2004 en 2006. Weet iemand of die nog érgens terug te zien zijn?
Waarom zouden ze iemand uit de tv wereld niet mee laten doen? Hij werkt toch niet voor Het Blok.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
Toch wel raar, die Oene werkt gewoon in de tv-wereld... zouden ze geen kandidaten gehad hebben en hem dan maar genomen hebben....
[..]
Bron: http://www.beeldengeluidwiki.nl/index.php/Oene_Huizenga
En hier ook te zien:
http://www.toffetiko.nl/relevante_ervaring.html
http://oenehuizenga.hyves.nl/
Ik ben anders niet vies van een goede rel hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
Nou, dan geen rel, mij ook best
(maar ik vind het toch opvallend)
Buiten het blokje denkenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:40 schreef TheDoppler het volgende:
Bij Oene op zijn site bij karaktereigenschappen: Buiten het hokje kunnen en durven denken
Desnoods gooi je er een 3e jurylid bij voor dat soort zaken, Theo ofzo.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
Moeten de 2 homo's wel een beetje op de afwerking gaan letten...
Ze hebben zich idd buiten het blokje bedachtquote:
En D&M dan wel??quote:Op maandag 7 juni 2010 22:37 schreef Cyan het volgende:
In de Veronicagids staat een stukje over Het Blok en het komt er op neer dat Miek en Nienke geen kans maken op de 50.000 euro omdat geen enkele kamer af is. En dat ze misschien Het Blok nog voor de finale moeten verlaten.
En ook H&L hebben ook niet alle opleveringen gehaald. Dus dan verlaat iedereen behalve M&M voor de finale Het Blok?quote:Op maandag 7 juni 2010 23:15 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, die natuurlijk sowieso niet meer. Hoogstens de helft ervan.
Omdat je zo stellig dit zegt:quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:41 schreef Boca_Raton het volgende:
Denk het toch niet. Want anders was die regeling er niet dat het extra kluswerk van Michel verrekend zou worden met de startwaarde.
maar is wat op funda staat dan de startwaarde of wel gewoon de vraagprijs? En wat betekent die vraagprijs dan nog als je huis geveild wordt?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:49 schreef k_man het volgende:
Omdat je op funda anders niet gevonden wordt door mogelijke geďnteresseerden. Sim-pel.
Maar uiteindelijk weet ik het óók nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 07:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Omdat je zo stellig dit zegt:
[..]
Geen van beide. Het is een veiling, dus er is geen vraagprijs. Het is een indicatie van de verkoopprijs.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:50 schreef sverbern het volgende:
maar is wat op funda staat dan de startwaarde of wel gewoon de vraagprijs? En wat betekent die vraagprijs dan nog als je huis geveild wordt?
Nou weer niet?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:00 schreef Puala het volgende:
Ze doen geen veiling. Dat vertelden ze net in shownieuws
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:00 schreef Puala het volgende:
Ze doen geen veiling. Dat vertelden ze net in shownieuws
Dat idee heb ik ook een beetje ja..quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:32 schreef June. het volgende:
Zal wel heel veel herhaling worden en dan misschien een kwartiertje de echte finale..
Exquise me?BAking powder?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:40 schreef k_man het volgende:
Martine lijkt trouwens wel wat afgevallen te zijn.
In de veilinghal toch? Nee ik ben in de war, ik geloof dat ze naar de veiling keken met zijn allen in een zaal.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:42 schreef miieejj het volgende:
Uuhm, was dat vorig jaar niet dat ze heel erg anders zaten met publiek enzo
Vond ik ook, ze heeft een ergere plofkop gekregenquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:42 schreef Karina het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat Martine net zwanger lijkt.
Het zag iedergeval toch wat gezelliger uit vorige editie..quote:
Pardon? Heb je die tieten gezien? Die leunen op de onderkant van m'n tv scherm...quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:40 schreef k_man het volgende:
Martine lijkt trouwens wel wat afgevallen te zijn.
Ik denk dat ie rustig bleef vanwege z'n vriendin die zo koppig eigenwijs en niks deed.. en ze heet martinequote:Op woensdag 9 juni 2010 20:45 schreef Redux het volgende:
In de poll van beste klussers, maarten op 1, okay dat klopt, maar dennis op 2 en dan henk op 3????????
Henk is veeeuuull bekwamer dan die dennis. Hoe komt die dennis op 2??
Zullen dat de vrienden zijn die hebben gestemdquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:53 schreef Karina het volgende:
Toch nog 7,1% die vonden dat Martine en Dennis het meeste lol hebben gehad!
lijkt wel zo hčquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:55 schreef amaranta het volgende:
Martine zwanger??
Nee, ik keek meer naar d'r hoofd / kinnen. Leken me ietsje minder vol dan tijdens de laatste afleveringen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:44 schreef Kanariepietje78 het volgende:
[..]
Pardon? Heb je die tieten gezien? Die leunen op de onderkant van m'n tv scherm...
Ben je van breedbeeld overgestapt op een oude 4:3?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:08 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, ik keek meer naar d'r hoofd / kinnen. Leken me ietsje minder vol dan tijdens de laatste afleveringen.
Denk het niet, het bouwbudget komt er dan nog bij op. En uiteindelijk wordt dat gezamenlijke bedrag van de verkoopprijs afgetrokken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:07 schreef Piles het volgende:
De 'boete' van Michel, zit die nou al in de 252.000?
Bouwbudget zit er al wel inquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:10 schreef June. het volgende:
[..]
Denk het niet, het bouwbudget komt er dan nog bij op. En uiteindelijk wordt dat gezamenlijke bedrag van de verkoopprijs afgetrokken.
Ja iddquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:15 schreef k_man het volgende:
Hoe hebben ze de kijkers eigenlijk al die vragen gesteld?
Hoe worden ze dan verkocht?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:14 schreef Tegan het volgende:
Maar goed, een veiling zou gewoon niet lopen. Zie vorig jaar.
ze doet toch best wel primaquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:15 schreef dronkeykong het volgende:
Renate wat ben jij een slechte presentatrice
Kinderen met ADHD gaan vaak rondrennen en overal op klimmen, maar bij volwassenen gaat het vooral om de aandacht en concentratie. Bovendien zal ze wel methylfenidaat slikken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:14 schreef miieejj het volgende:
![]()
![]()
![]()
mienke heeft toch adhd.. vind het toch netjes dat ze zo netjes blijft zitten
o ja idd.. dat is waarquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:19 schreef June. het volgende:
[..]
Kinderen met ADHD gaan vaak rondrennen en overal op klimmen, maar bij volwassenen gaat het vooral om de aandacht en concentratie. Bovendien zal ze wel methylfenidaat slikken.
oenequote:Op woensdag 9 juni 2010 21:21 schreef hetismijrobbert het volgende:
Pffff echt saaaaai dit. Onder die polls staat trouwens wel een bron! Zag het alleen niet zo snel welke bron...
Holy wat zien die oene en boene er uit zeg!
Jupquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:36 schreef k_man het volgende:
Waarom ging er 1000 euro af? Was dat vanwege de jury? (ik heb een stukje gemist)
Echt he..... De vorige finales waren een stuk leuker.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:41 schreef k_man het volgende:
Er hangt ook helemaal geen sfeer in die hal. Ze zitten maar een beetje op die bankjes te zitten. Die peilingen interesseren ze ook geen fuck natuurlijk. Een obligaat wedstrijdje er tussendoor.
Dat sowieso, maar dat ik wist ik vooraf alquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:59 schreef detulp050 het volgende:
Voor dit soort bedragen koop ik liever een leuk huis op een leuke plek
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:59 schreef Karina het volgende:
Martine en Dennis ook geen bod waarschijnlijk.
Ja, dat vond ik eigenlijk best vreemd.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:00 schreef dronkeykong het volgende:
10.000 dat valt nog mee, vergeleken bij Mieke en Nienke
Een vervolg zal er denk ik ook niet meer komen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:00 schreef Karina het volgende:
Wat een faal deze Blokserie.
Lijkt me ook niet voorlopigquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:00 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Een vervolg zal er denk ik ook niet meer komen.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:03 schreef dronkeykong het volgende:
Kijk die familie en vrienden blij zijn
Ik klaag nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:43 schreef Boca_Raton het volgende:
Kom mensen, wie klaagt er nog even lekker mee
Eensquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:52 schreef Marloes het volgende:
Ook echt totaal sfeerloos zo'n grote kuthal zonder publiek
Anders was er helemaal geen winnaar, want volgens mij staan ze alle vier nog te koopquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:03 schreef Marloes het volgende:
Ik ga nog even door...
Gelukkig had ik het opgenomen dan kon ik het bij de saaie momenten (veel) doorspoelen
Overigens.. Dat er een bod is gedaan wil toch nog helemaal niet zeggen dat het ook voor dat bedrag is verkocht?? Eventuele kopers hebben sowieso een bedenktijd, en wellicht krijgen ze de financiering niet rond.. Beetje voorbarig allemaal lijkt mij..
Dat bedoel ik dus.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:52 schreef k_man het volgende:
[..]
Een bod op een huis is niet vrijblijvend.
Ze zeiden daar dat ze een kamer gingen schilderen en ze meer hielden van energiedrankjes, tenminste, dat merkte erik op.quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:54 schreef NouMooiNiet het volgende:
Dat Martine en Dennis niet hebben gekozen voor het Lindemans pakket is mij nog steeds een raadsel![]()
Gelukkig hebben Maarten en Monique gewonnen!!
Startwaarde = waarde + bouwbudget hčquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:13 schreef Angelof9 het volgende:
en weer drie stellen (of eingenlijk vier) die geen cent hebben verdiend. Hoe vinden ze die mensen nog? Die startwaardes zijn zo totaal onrealistisch. 240.000 euro voor die zolder toen het nog alleen planken waren? Ik dacht het toch echt niet hoor!
Dus elke keer als er een waardecheque uitgereikt werd, betaalden de stellen dat in wezen uit eigen zak?quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:43 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Startwaarde = waarde + bouwbudget professionals + budget klussers + productiekosten
lijkt me logisch?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:01 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dus elke keer als er een waardecheque uitgereikt werd, betaalden de stellen dat in wezen uit eigen zak?
Sponsors? Lindemans en KPN zullen flink moeten betalen voor de hoeveelheid reclamequote:Op donderdag 10 juni 2010 15:24 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
keukens en zo zullen gesponsord zijn, maar waarom zal net5 voor de cashawards betalen?
Net5 betaalt uiteindelijk natuurlijk nergens voor. Ze verdienen eraan. Ik denk echter niet dat de prijzen uit de zak van de deelnemers komen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:24 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
keukens en zo zullen gesponsord zijn, maar waarom zal net5 voor de cashawards betalen?
Tenenkrommende mensen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:55 schreef Tabloid het volgende:
Saaie finale.![]()
Terechte winnaars.![]()
![]()
En Petra & Oene die meededen voor hun plezier en niet voor het geld.
We laten het hierbij.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:29 schreef RobertoCarlos het volgende:
Gaan we trouwens zometeen nog een nieuw draadje openen, of laten we het hierbij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |