Eensquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:52 schreef Marloes het volgende:
Ook echt totaal sfeerloos zo'n grote kuthal zonder publiek
Anders was er helemaal geen winnaar, want volgens mij staan ze alle vier nog te koopquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:03 schreef Marloes het volgende:
Ik ga nog even door...
Gelukkig had ik het opgenomen dan kon ik het bij de saaie momenten (veel) doorspoelen
Overigens.. Dat er een bod is gedaan wil toch nog helemaal niet zeggen dat het ook voor dat bedrag is verkocht?? Eventuele kopers hebben sowieso een bedenktijd, en wellicht krijgen ze de financiering niet rond.. Beetje voorbarig allemaal lijkt mij..
Dat bedoel ik dus.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:52 schreef k_man het volgende:
[..]
Een bod op een huis is niet vrijblijvend.
Ze zeiden daar dat ze een kamer gingen schilderen en ze meer hielden van energiedrankjes, tenminste, dat merkte erik op.quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:54 schreef NouMooiNiet het volgende:
Dat Martine en Dennis niet hebben gekozen voor het Lindemans pakket is mij nog steeds een raadsel![]()
Gelukkig hebben Maarten en Monique gewonnen!!
Startwaarde = waarde + bouwbudget hčquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:13 schreef Angelof9 het volgende:
en weer drie stellen (of eingenlijk vier) die geen cent hebben verdiend. Hoe vinden ze die mensen nog? Die startwaardes zijn zo totaal onrealistisch. 240.000 euro voor die zolder toen het nog alleen planken waren? Ik dacht het toch echt niet hoor!
Dus elke keer als er een waardecheque uitgereikt werd, betaalden de stellen dat in wezen uit eigen zak?quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:43 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Startwaarde = waarde + bouwbudget professionals + budget klussers + productiekosten
lijkt me logisch?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:01 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dus elke keer als er een waardecheque uitgereikt werd, betaalden de stellen dat in wezen uit eigen zak?
Sponsors? Lindemans en KPN zullen flink moeten betalen voor de hoeveelheid reclamequote:Op donderdag 10 juni 2010 15:24 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
keukens en zo zullen gesponsord zijn, maar waarom zal net5 voor de cashawards betalen?
Net5 betaalt uiteindelijk natuurlijk nergens voor. Ze verdienen eraan. Ik denk echter niet dat de prijzen uit de zak van de deelnemers komen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:24 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
keukens en zo zullen gesponsord zijn, maar waarom zal net5 voor de cashawards betalen?
Tenenkrommende mensen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:55 schreef Tabloid het volgende:
Saaie finale.![]()
Terechte winnaars.![]()
![]()
En Petra & Oene die meededen voor hun plezier en niet voor het geld.
We laten het hierbij.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:29 schreef RobertoCarlos het volgende:
Gaan we trouwens zometeen nog een nieuw draadje openen, of laten we het hierbij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |