Startwaarde = waarde + bouwbudget hèquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:13 schreef Angelof9 het volgende:
en weer drie stellen (of eingenlijk vier) die geen cent hebben verdiend. Hoe vinden ze die mensen nog? Die startwaardes zijn zo totaal onrealistisch. 240.000 euro voor die zolder toen het nog alleen planken waren? Ik dacht het toch echt niet hoor!
Dus elke keer als er een waardecheque uitgereikt werd, betaalden de stellen dat in wezen uit eigen zak?quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:43 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Startwaarde = waarde + bouwbudget professionals + budget klussers + productiekosten
lijkt me logisch?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:01 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dus elke keer als er een waardecheque uitgereikt werd, betaalden de stellen dat in wezen uit eigen zak?
Sponsors? Lindemans en KPN zullen flink moeten betalen voor de hoeveelheid reclamequote:Op donderdag 10 juni 2010 15:24 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
keukens en zo zullen gesponsord zijn, maar waarom zal net5 voor de cashawards betalen?
Net5 betaalt uiteindelijk natuurlijk nergens voor. Ze verdienen eraan. Ik denk echter niet dat de prijzen uit de zak van de deelnemers komen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:24 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
keukens en zo zullen gesponsord zijn, maar waarom zal net5 voor de cashawards betalen?
Tenenkrommende mensen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:55 schreef Tabloid het volgende:
Saaie finale.![]()
Terechte winnaars.![]()
![]()
En Petra & Oene die meededen voor hun plezier en niet voor het geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |