En D&M dan wel??quote:Op maandag 7 juni 2010 22:37 schreef Cyan het volgende:
In de Veronicagids staat een stukje over Het Blok en het komt er op neer dat Miek en Nienke geen kans maken op de 50.000 euro omdat geen enkele kamer af is. En dat ze misschien Het Blok nog voor de finale moeten verlaten.
En ook H&L hebben ook niet alle opleveringen gehaald. Dus dan verlaat iedereen behalve M&M voor de finale Het Blok?quote:Op maandag 7 juni 2010 23:15 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, die natuurlijk sowieso niet meer. Hoogstens de helft ervan.
Omdat je zo stellig dit zegt:quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:41 schreef Boca_Raton het volgende:
Denk het toch niet. Want anders was die regeling er niet dat het extra kluswerk van Michel verrekend zou worden met de startwaarde.
maar is wat op funda staat dan de startwaarde of wel gewoon de vraagprijs? En wat betekent die vraagprijs dan nog als je huis geveild wordt?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:49 schreef k_man het volgende:
Omdat je op funda anders niet gevonden wordt door mogelijke geďnteresseerden. Sim-pel.
Maar uiteindelijk weet ik het óók nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 07:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Omdat je zo stellig dit zegt:
[..]
Geen van beide. Het is een veiling, dus er is geen vraagprijs. Het is een indicatie van de verkoopprijs.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:50 schreef sverbern het volgende:
maar is wat op funda staat dan de startwaarde of wel gewoon de vraagprijs? En wat betekent die vraagprijs dan nog als je huis geveild wordt?
Nou weer niet?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:00 schreef Puala het volgende:
Ze doen geen veiling. Dat vertelden ze net in shownieuws
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:00 schreef Puala het volgende:
Ze doen geen veiling. Dat vertelden ze net in shownieuws
Dat idee heb ik ook een beetje ja..quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:32 schreef June. het volgende:
Zal wel heel veel herhaling worden en dan misschien een kwartiertje de echte finale..
Exquise me?BAking powder?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:40 schreef k_man het volgende:
Martine lijkt trouwens wel wat afgevallen te zijn.
In de veilinghal toch? Nee ik ben in de war, ik geloof dat ze naar de veiling keken met zijn allen in een zaal.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:42 schreef miieejj het volgende:
Uuhm, was dat vorig jaar niet dat ze heel erg anders zaten met publiek enzo
Vond ik ook, ze heeft een ergere plofkop gekregenquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:42 schreef Karina het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat Martine net zwanger lijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |