Ik denk dat ie rustig bleef vanwege z'n vriendin die zo koppig eigenwijs en niks deed.. en ze heet martinequote:Op woensdag 9 juni 2010 20:45 schreef Redux het volgende:
In de poll van beste klussers, maarten op 1, okay dat klopt, maar dennis op 2 en dan henk op 3????????
Henk is veeeuuull bekwamer dan die dennis. Hoe komt die dennis op 2??
Zullen dat de vrienden zijn die hebben gestemdquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:53 schreef Karina het volgende:
Toch nog 7,1% die vonden dat Martine en Dennis het meeste lol hebben gehad!
lijkt wel zo hèquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:55 schreef amaranta het volgende:
Martine zwanger??
Nee, ik keek meer naar d'r hoofd / kinnen. Leken me ietsje minder vol dan tijdens de laatste afleveringen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:44 schreef Kanariepietje78 het volgende:
[..]
Pardon? Heb je die tieten gezien? Die leunen op de onderkant van m'n tv scherm...
Ben je van breedbeeld overgestapt op een oude 4:3?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:08 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, ik keek meer naar d'r hoofd / kinnen. Leken me ietsje minder vol dan tijdens de laatste afleveringen.
Denk het niet, het bouwbudget komt er dan nog bij op. En uiteindelijk wordt dat gezamenlijke bedrag van de verkoopprijs afgetrokken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:07 schreef Piles het volgende:
De 'boete' van Michel, zit die nou al in de 252.000?
Bouwbudget zit er al wel inquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:10 schreef June. het volgende:
[..]
Denk het niet, het bouwbudget komt er dan nog bij op. En uiteindelijk wordt dat gezamenlijke bedrag van de verkoopprijs afgetrokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |