Pardon? Heb je die tieten gezien? Die leunen op de onderkant van m'n tv scherm...quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:40 schreef k_man het volgende:
Martine lijkt trouwens wel wat afgevallen te zijn.
Ik denk dat ie rustig bleef vanwege z'n vriendin die zo koppig eigenwijs en niks deed.. en ze heet martinequote:Op woensdag 9 juni 2010 20:45 schreef Redux het volgende:
In de poll van beste klussers, maarten op 1, okay dat klopt, maar dennis op 2 en dan henk op 3????????
Henk is veeeuuull bekwamer dan die dennis. Hoe komt die dennis op 2??
Zullen dat de vrienden zijn die hebben gestemdquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:53 schreef Karina het volgende:
Toch nog 7,1% die vonden dat Martine en Dennis het meeste lol hebben gehad!
lijkt wel zo hèquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:55 schreef amaranta het volgende:
Martine zwanger??
Nee, ik keek meer naar d'r hoofd / kinnen. Leken me ietsje minder vol dan tijdens de laatste afleveringen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:44 schreef Kanariepietje78 het volgende:
[..]
Pardon? Heb je die tieten gezien? Die leunen op de onderkant van m'n tv scherm...
Ben je van breedbeeld overgestapt op een oude 4:3?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:08 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, ik keek meer naar d'r hoofd / kinnen. Leken me ietsje minder vol dan tijdens de laatste afleveringen.
Denk het niet, het bouwbudget komt er dan nog bij op. En uiteindelijk wordt dat gezamenlijke bedrag van de verkoopprijs afgetrokken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:07 schreef Piles het volgende:
De 'boete' van Michel, zit die nou al in de 252.000?
Bouwbudget zit er al wel inquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:10 schreef June. het volgende:
[..]
Denk het niet, het bouwbudget komt er dan nog bij op. En uiteindelijk wordt dat gezamenlijke bedrag van de verkoopprijs afgetrokken.
Ja iddquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:15 schreef k_man het volgende:
Hoe hebben ze de kijkers eigenlijk al die vragen gesteld?
Hoe worden ze dan verkocht?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:14 schreef Tegan het volgende:
Maar goed, een veiling zou gewoon niet lopen. Zie vorig jaar.
ze doet toch best wel primaquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:15 schreef dronkeykong het volgende:
Renate wat ben jij een slechte presentatrice
Kinderen met ADHD gaan vaak rondrennen en overal op klimmen, maar bij volwassenen gaat het vooral om de aandacht en concentratie. Bovendien zal ze wel methylfenidaat slikken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:14 schreef miieejj het volgende:
![]()
![]()
![]()
mienke heeft toch adhd.. vind het toch netjes dat ze zo netjes blijft zitten
o ja idd.. dat is waarquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:19 schreef June. het volgende:
[..]
Kinderen met ADHD gaan vaak rondrennen en overal op klimmen, maar bij volwassenen gaat het vooral om de aandacht en concentratie. Bovendien zal ze wel methylfenidaat slikken.
oenequote:Op woensdag 9 juni 2010 21:21 schreef hetismijrobbert het volgende:
Pffff echt saaaaai dit. Onder die polls staat trouwens wel een bron! Zag het alleen niet zo snel welke bron...
Holy wat zien die oene en boene er uit zeg!
Jupquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:36 schreef k_man het volgende:
Waarom ging er 1000 euro af? Was dat vanwege de jury? (ik heb een stukje gemist)
Echt he..... De vorige finales waren een stuk leuker.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:41 schreef k_man het volgende:
Er hangt ook helemaal geen sfeer in die hal. Ze zitten maar een beetje op die bankjes te zitten. Die peilingen interesseren ze ook geen fuck natuurlijk. Een obligaat wedstrijdje er tussendoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |