Is het nog niet goed joh.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat alle marokkanen lui waren.
Ja! Dan kan je ook redelijk buiten zitten met de laptop.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:17 schreef o.us het volgende:
Boh, een zonnebril dragen brengt wel z'n voordelen met zich mee.
Klopt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:25 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ja! Dan kan je ook redelijk buiten zitten met de laptop.
Dat ook.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:26 schreef o.us het volgende:
[..]
Klopt.
Ik dacht eerder aan dames en in jouw geval heren checken zonder dat zij weten dat je hun aanstaart.
Ik ben op scorro. Lappie is verplicht dus ik kan gewoon rustig fokken tijdens de lessen. Maar dit geldt niet voor opleidingen buiten IBS of IEMS.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:27 schreef wolvendagen het volgende:
Boy, moet je niet naar school? Ik ga je in de gaten houden hè. Ik ben al aangenomen namelijk.
Je doet IEMS? Dat ga ik doenquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:28 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ben op scorro. Lappie is verplicht dus ik kan gewoon rustig fokken tijdens de lessen. Maar dit geldt niet voor opleidingen buiten IBS of IEMS.
Ik doe IBS.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je doet IEMS? Dat ga ik doenook met m'n laptopje.
Ik ben wel wat gewend hoor. 18 units over 3 jaar valt ook wel mee. En na 1 jaar kan ik doorstromen naar HBO en die afmakenquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik doe IBS.
Boh, geloof me, je gaat spijt krijgen. Je krijgt zoooooooooo veeeeeeeeeeeeel werk.
Precies hetzelfde dacht ik ook vorig jaar. Een unit pass je niet zomaar, en een assignment al helemaal nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben wel wat gewend hoor. 18 units over 3 jaar valt ook wel mee. En na 1 jaar kan ik doorstromen naar HBO en die afmaken.
Oh maar daar heb ik geen probleem mee, ik ben een prima schrijver. Wordt allemaal een eitje voor mij, ik ben echt voor zoiets gemaakt. Geloof me.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:35 schreef o.us het volgende:
[..]
Precies hetzelfde dacht ik ook vorig jaar. Een unit pass je niet zomaar, en een assignment al helemaal nietVoor sommige assignments moet je 20 pagina's voltypen. Ik zeg maar wat.
Maar wees eens eerlijk? Deed je om die buitenlandse stage in het derde jaar?
Primaaaa! Ja, ik moet zo m'n boeken al inleveren, echt bizar. Maar ze gingen echt heel lekker allemaal, sowieso geslaagd. En anders gooi ik mezelf voor de trein.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wel oké, jij dannn? Klaar met je examens?
Jawel joh, je slaagt welquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Primaaaa! Ja, ik moet zo m'n boeken al inleveren, echt bizar. Maar ze gingen echt heel lekker allemaal, sowieso geslaagd. En anders gooi ik mezelf voor de trein.
Hou ik je aan. Je ziet me volgend schooljaar niet meteen trouwens. Het eerste halfjaar loop ik stage dus je ziet me pas in januari of ik moet even langs komen op school.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh maar daar heb ik geen probleem mee, ik ben een prima schrijver. Wordt allemaal een eitje voor mij, ik ben echt voor zoiets gemaakt. Geloof me.![]()
En nee, die stage wist ik niet eens tot ik m'n intake had. Ik groet New York alvast, ik ken iemand die daar woont, dus dat gaat 'm worden.![]()
16 juni krijg ik de uitslag pas. Dus ik zit dan gewoon de hele dag op school, thuis zou ik echt gek worden.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jawel joh, je slaagt wel. Wanneer krijg je de uitslag? En wat ga je hierna doen
?
YOU FAG.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Hou ik je aan. Je ziet me volgend schooljaar niet meteen trouwens. Het eerste halfjaar loop ik stage dus je ziet me pas in januari of ik moet even langs komen op school.
Ja, dat duurt altijd zo kaolo lang, echt balenquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
16 juni krijg ik de uitslag pas. Dus ik zit dan gewoon de hele dag op school, thuis zou ik echt gek worden.En ik ga hierna International Event Management Studies doen. Vraag me niet hoe ik het uit moet leggen, want als ik dat doe, klinkt het echt superlame.
Maar het is met organiseren etc.
Doe ik speicaal omdat ik me dan kan voorbereiden op onze ontmoeting zo dadelijk.quote:
Ja echt hoor.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, dat duurt altijd zo kaolo lang, echt balen. Maar ik zal voor je duimen
.
Hmm, zoiets als vrijetijdsmanagement toch?
This scares me.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:47 schreef o.us het volgende:
[..]
Doe ik speicaal omdat ik me dan kan voorbereiden op onze ontmoeting zo dadelijk.
Ah ja, dat is ongeveer hetzelfdequote:Op donderdag 3 juni 2010 11:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja echt hoor.Maar lief van je.
Ik heb geen idee, het is gewoon met evenementen en zo. Men, ik weet echt niet hoe het uit te leggen is.
http://www.albeda.nl/deelnemer/opleidingengids_studiedetail.cfm?richting=48&studie=1245
hier.
Joa, ik moet wel. Maar ik ga na een jaar toch naar het HBO, dus zolang zal ik MBO niet meemaken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ah ja, dat is ongeveer hetzelfde. Ik wist niet dat je MBO ging doen?
MBO is echt zó aan. Wat een tijd heb ik daar gehad
. Alhoewel Albeda volgens mij wel kut is
.
Albedaquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ah ja, dat is ongeveer hetzelfde. Ik wist niet dat je MBO ging doen?
MBO is echt zó aan. Wat een tijd heb ik daar gehad
. Alhoewel Albeda volgens mij wel kut is
.
Zo kun je toch nooit meer voelen of je drinken wel warm isquote:
Albeda is toch alleen MBO? Alles op het MBO is kut geregeldquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:04 schreef o.us het volgende:
[..]
Albeda
Alles is ongeregeld, alles gaat kut, overgangsnormen werden pas een maand voor de zomervakantie bekend gemaakt waardoor iedereen nu aan het bikkelen is en je kan spijbelen als zo veel je wilt (wat slecht is, waardoor je het jaar niet haalt omdat je na een tijdje te lui bent om naar school te gaan)
We hadden een zakenlunch voor een cijfer twee weken geleden. Moesten we helemaal naar een restaurant in Zevenkamp (Rotterdam-Oost, best wel ver) kwamen we daaraan bleek dat ze niet gereserveerd haddenHelemaal voor niets dat end afgelegd
Kregen we wel onze geld terug. Morgen het zakenluch maar in een vestiging van het Albeda waar ze koksopleidingen aanbieden.. kijken of dat wel goed gaat
Ik las 'Albelda'.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zo kun je toch nooit meer voelen of je drinken wel warm is?
[..]
Albeda is toch alleen MBO? Alles op het MBO is kut geregeld.
Dat had je al gevraagd, beste Skylark.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:20 schreef Skylark. het volgende:
WATCHA GONNA DO WHEN THE HOUNDS ARE CALLING
Het is een geen vraag, het is een lyric.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat had je al gevraagd, beste Skylark.
Oh, heus?quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het is een geen vraag, het is een lyric.
Die verslaan we met gemak.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:29 schreef Skylark. het volgende:
Zo goed was Brazilië niet in de voorrondes:
15-06-2008 Paraguay-Brazilië 2-0
19-06-2008 Brazilië-Argentinië 0-0
08-09-2008 Chili-Brazilië 0-3
11-09-2008 Brazilië-Bolivia 0-0
12-10-2008 Venezuela-Brazilië 0-4
16-10-2008 Brazilië-Colombia 0-0
29-03-2009 Ecuador-Brazilië 1-1
02-04-2009 Brazilië-Peru 3-0
06-06-2009 Uruguay-Brazilië 0-4
11-06-2009 Brazilië-Paraguay 2-1
06-09-2009 Argentninië-Brazilië 1-3
10-09-2009 Brazilië-Chili 4-2
11-10-2009 Bolivia-Brazilië 2-1
15-10-2009 Brazilië-Venezuela 0-0
quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Daar zit ik op school. Liever Hofplein dan Feijenoord of Charlois oid.
Valt op zich wel mee.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zo kun je toch nooit meer voelen of je drinken wel warm is?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:40 schreef Hoogstaande het volgende:
Gezocht: Joran van der Sloot, blanke jongeman, draagt een Peruaanse muts... met van de flapjes... tot over zijn oren...
quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:40 schreef Hoogstaande het volgende:
Gezocht: Joran van der Sloot, blanke jongeman, draagt een Peruaanse muts... met van de flapjes... tot over zijn oren...
Hooolyyy fuckquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:41 schreef Bragi het volgende:
MEXICAN DRUG LORD'S HOME AFTER BEING RAIDED
quote:
Vette shitquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:41 schreef Bragi het volgende:
MEXICAN DRUG LORD'S HOME AFTER BEING RAIDED
ik had geen zin om de post van bragi the quoten, dus dan maar zo.,quote:
Voor sommige mensen is dat dan juist een extra goed idee..quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:53 schreef o.us het volgende:
[..]
Er rijden trams langs dus dat lijkt mij geen goed idee.
quote:
Chronische vermoeidheid ofzo. Ik ga telaat slapen, sta tevroeg op. Gister was ik zo moe, dat ik me heb ziek gemeld op stage en heb besloten om uit te slapen.quote:
AANSTELLERRR.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Chronische vermoeidheid ofzo. Ik ga telaat slapen, sta tevroeg op. Gister was ik zo moe, dat ik me heb ziek gemeld op stage en heb besloten om uit te slapen.
Ik ben Ynuhh al aan het inmaken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:19 schreef Hoogstaande het volgende:
Play me in Pool: http://omgpop.com/i/pool/87rr4_mauc
uitslapen tot half 1quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:30 schreef reetveter het volgende:
[..]
Anders ik wel. Godverdomme om half 1 ontwaakte ik uit mijn coma
quote:
Mensen die vrij nemen van stage om te kunnen slapenquote:
Ik zag net echt een gespierde hunk foto van jequote:Op donderdag 3 juni 2010 14:30 schreef reetveter het volgende:
[..]
Anders ik wel. Godverdomme om half 1 ontwaakte ik uit mijn coma
Uitslapenquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:38 schreef wise het volgende:
[..]
![]()
Zelfs in het weekend / vakantie sta ik al om 8:30 a 9:00 naast mijn bed.
Of als ik er om 3:00 of 4:00 in mijn bed lig word ik altijd wakker voor 10:00 .
Heb ik tenminste heel de dag ipv half moe om 12:30 je bed uit strompelen.
Dat soort mensen kost de Nederlandse samenleving jaarlijks 2 miljard.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mensen die vrij nemen van stage om te kunnen slapen.
Ik wil ookquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat soort mensen kost de Nederlandse samenleving jaarlijks 2 miljard.
wait, watquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mensen die vrij nemen van stage om te kunnen slapen.
[..]
Ik zag net echt een gespierde hunk foto van je.
pmquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mag ik 'm posten? Kan ik er zelf meteen ook even 'plezier' aan beleven.
Doe maar.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mag ik 'm posten? Kan ik er zelf meteen ook even 'plezier' aan beleven.
bv. rdrquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:46 schreef Skylark. het volgende:
Waarom post ik nog zoveel op FOK!. Er zijn echt genoeg andere (leukere) dingen om die tijd aan te besteden
.
Wat is dat voor rekenmethode danquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:46 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zag net echt het belachelijkste ooit, ik wilde iets bestellen op internet. Kwam er een toeslag bij van 7,50 (! ) vanwege de kleine ordergrootte. Zo werd een dingetje van 13 euro ineens 27 euro in totaal.
polaroid film (10 foto's) voor 18 euro, kwam er nog eens 15 euro verzend kosten bijquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:46 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zag net echt het belachelijkste ooit, ik wilde iets bestellen op internet. Kwam er een toeslag bij van 7,50 (! ) vanwege de kleine ordergrootte. Zo werd een dingetje van 13 euro ineens 27 euro in totaal.
Mind over body.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:48 schreef Skylark. het volgende:
Bragi, hoe heb jij het zolang volgehouden zonder FOK!?
13 + 7,50 + 6,50 (verzendkosten)..quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat is dat voor rekenmethode dan. Ik kom dan op 20,5
das toch echt niet zo moeilijk hoor. Ik kan makkelijk een maand zonder pc. (bijvoorbeeld als ik op vakantie ben)quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:48 schreef Skylark. het volgende:
Bragi, hoe heb jij het zolang volgehouden zonder FOK!?
Ja zo belachelijk dat soort dingen. Ik heb het ook met screenprotectors uit Engeland, kosten 1 pond maar zijn in totaal voor 2 pakjes 13 euro vanwege 'shipping and packaging'..quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:49 schreef wise het volgende:
[..]
polaroid film (10 foto's) voor 18 euro, kwam er nog eens 15 euro verzend kosten bij
Ik kan ook wel zonder pc hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:50 schreef wise het volgende:
[..]
das toch echt niet zo moeilijk hoor. Ik kan makkelijk een maand zonder pc. (bijvoorbeeld als ik op vakantie ben)
Laat Fas het maar niet horen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:53 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb net een wijntje gedaan op een terrasje.
Ik snap dit statement niet in combinatie met de PI.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:53 schreef wolvendagen het volgende:
Die straalt mijn tevreden gezicht uit.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik snap dit statement niet in combinatie met de PI.
Oeh, heerlijk.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:53 schreef wolvendagen het volgende:
verklein woordenquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:53 schreef wolvendagen het volgende:
Uhu, met stokbroodjes en kruidenboter. Beetje jammer alleen dat ik moet werken vanavond.quote:
Kun je dan niet beter dequote:Op donderdag 3 juni 2010 14:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die straalt mijn tevreden gezicht uit.
Het was een klein wijntje op een klein terrasje, zeik niet zo.quote:
Nee.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter depakken, want de
is meer om onderhuidse steken uit te delen.
Bepalen is een groot woord, maar je kunt wel stellen dat ik enige invloed uitoefen, ja.quote:
Toch niet, jammer.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bepalen is een groot woord, maar je kunt wel stellen dat ik enige invloed uitoefen, ja.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Uhu, met stokbroodjes en kruidenboter. Beetje jammer alleen dat ik moet werken vanavond.
Als je het jammer vindt, waarom verander je het dan niet?quote:
met je kleine rokje en kort truitje en hakjes zekerjes.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het was een klein wijntje op een klein terrasje, zeik niet zo.
Hou gewoon je bek dicht als er niks nuttigs uit je kan komen, waardeloze kut user.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:59 schreef wise het volgende:
[..]
met je kleine rokje en kort truitje en hakjes zekerjes.
Oeh gezelliiiig.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:58 schreef ynuhh het volgende:
[..]![]()
Ik wacht op mijn vriend om straks lekker in het park hier aan de overkant op een kleedje te gaan liggen onder het genot van een glas rosé.
Als ik ooit in groningen ben gaan wij een wijntje doen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:01 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben jaloers wd en ynuhhhik ga nu naar college, boehoehoe. Nouja doei
!
Dat is misschien nog wel de beste optie, ondanks dat het nogal rigoreus is. En ik zou het een beetje zwak vinden, als ik zoiets nodig heb.quote:
Dat zou ik jammer vinden, aangezien je een leuke user bent.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat is misschien nog wel de beste optie, ondanks dat het nogal rigoreus is. En ik zou het een beetje zwak vinden, als ik zoiets nodig heb.
Als je gebanned bent heb je toch geen behoefte om op Fok! te zitten. De beste optie, ja.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat is misschien nog wel de beste optie, ondanks dat het nogal rigoreus is. En ik zou het een beetje zwak vinden, als ik zoiets nodig heb.
Lief dat je dat zegt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:07 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat zou ik jammer vinden, aangezien je een leuke user bent.
even TRquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hou gewoon je bek dicht als er niks nuttigs uit je kan komen, waardeloze kut user.
Doe maar. Je blijft een waardeloze kut user.quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Doe maar. Je blijft een waardeloze kut user.
Ban aangevraagd?quote:
Hij wil je gewoon.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Doe maar. Je blijft een waardeloze kut user.
Ze is 17, hoog arrogantie gehalte en gaat naar het mboquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:16 schreef Allure_ het volgende:
Hij wil je gewoon.
Ik ben 17. Ik ben niet arrogant, ik vind jou gewoon vervelend omdat je nooit normaal kan doen tegen me, ja dan kan je zoiets van me verwachten. En er is niks mis met het MBO, alsof je er dan niet kan komen. Spreek je over 5 jaar nog wel, gaan we zien wie het gemaakt heeft. Ik wil je wel 1 hint geven: jij niet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:17 schreef wise het volgende:
[..]
Ze is 17, hoog arrogantie gehalte en gaat naar het mbo. Nee dank je.
ik heb het al gemaakt, dus.... doe je best op het mbo.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben 17. Ik ben niet arrogant, ik vind jou gewoon vervelend omdat je nooit normaal kan doen tegen me, ja dan kan je zoiets van me verwachten. En er is niks mis met het MBO, alsof je er dan niet kan komen. Spreek je over 5 jaar nog wel, gaan we zien wie het gemaakt heeft. Ik wil je wel 1 hint geven: jij niet.
Nou, je hebt een kantoorbaan en mag de hele dag Fokken op je werk, nee, je hebt het inderdaad gemaakt hoor. Droevig ventje.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:26 schreef wise het volgende:
[..]
ik heb het al gemaakt, dus.... doe je best op het mbo.![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou, je hebt een kantoorbaan en mag de hele dag Fokken op je werk, nee, je hebt het inderdaad gemaakt hoor. Droevig ventje.
ok meester.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:27 schreef o.us het volgende:
wolvendagen en wise, kappen ajb. Reageren op elkaar hoeft niet.
Ben die van d66 aan het lezen, en die hebben wel aardige punten. Alleen nog geen idee wie mijn stem krijgt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:23 schreef remlof het volgende:
Hier zullen we links naar de (concept) verkiezingsprogramma's neerzetten zo gauw ze beschikbaar zijn.
De files zijn PDF files, als je ze niet kan lezen moet je even de Acrobat Reader installeren (of een andere PDF reader).
GroenLinks: http://tweedekamer.groenlinks.nl/files/GL_VP_2010.pdf
SP: http://www.sp.nl/service/(...)iezingsprogramma.pdf
CDA: http://www.cda.nl/Upload/(...)gsprogram_totaal.pdf
D66: http://www.d66.nl/andersj(...)/f=/vieyfi112am4.pdf
CU: helelangeurl
PvdA: http://nu.pvda.nl/binarie(...)gsprogramma_2010.pdf
TON: http://www.trotsopnederla(...)rtijprogramma%20.pdf
VVD: http://www.vvd.nl/vvd_conceptverkiezingspr2010.pdf
PvdD: http://www.partijvoordedi(...)ngsprogramma2010.pdf
SGP: http://www.sgp.nl/Media/d(...)0SGP%202010-2014.pdf
PVV: http://www.pvv.nl/images/(...)ingsProgrammaPVV.pdf
MenS: http://www.mensenspirit.n(...)Spirit-2010-2014-pdf
Wat doe jij precies over vijf jaar dan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou, je hebt een kantoorbaan en mag de hele dag Fokken op je werk, nee, je hebt het inderdaad gemaakt hoor. Droevig ventje.
Is het niet de bedoeling dat jij als je neven belt en gaat mee rellen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:27 schreef o.us het volgende:
wolvendagen en wise, kappen ajb. Reageren op elkaar hoeft niet.
Is maar een grapjequote:Op donderdag 3 juni 2010 15:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Is het niet de bedoeling dat jij als je neven belt en gaat mee rellen?
D66 lijkt mij ook een goede om op te stemmen, ben het wel vaak met hun eens.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:29 schreef wise het volgende:
[..]
you don't know shit
![]()
[..]
ok meester.
even wat anders;
[..]
Ben die van d66 aan het lezen, en die hebben wel aardige punten.
Heel veel geld maken met het bedrijf wat ik ga opzetten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat doe jij precies over vijf jaar dan?
http://www.luisterrijk.nl/verkiezingen/quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:29 schreef wise het volgende:
[..]
you don't know shit
![]()
[..]
ok meester.
even wat anders;
[..]
Ben die van d66 aan het lezen, en die hebben wel aardige punten. Alleen nog geen idee wie mijn stem krijgt.
Over 5 jaar, zit ik nog op de PABO.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat doe jij precies over vijf jaar dan?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Is het niet de bedoeling dat jij als je neven belt en gaat mee rellen?
quote:
Oké, spreek ik je over vijf jaar daar op aan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heel veel geld maken met het bedrijf wat ik ga opzetten.
Hoe wil je dat zonder e-mail en telefoonnummer doen, over vijf jaar ben ik hier weg hoor.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:30 schreef Bragi het volgende:
[..]
Oké, spreek ik je over vijf jaar daar op aan.
Weg uit NL of FOK!?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoe wil je dat zonder e-mail en telefoonnummer doen, over vijf jaar ben ik hier weg hoor.
what thequote:Op donderdag 3 juni 2010 15:30 schreef Bragi het volgende:
[..]
http://www.luisterrijk.nl/verkiezingen/
Ook dáár spreek ik je over vijf jaar op aan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoe wil je dat zonder e-mail en telefoonnummer doen, over vijf jaar ben ik hier weg hoor.
Dat zei ik 5 jaar geleden ookquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik hoop op beide want ik wil eigenlijk in Parijs wonen. Maar hou het voor nu maar op Fok. Over vijf jaar zie ik wel of ik emigreer.quote:
Hoe dan? Je hebt mijn nummer dan niet en mijn email evenmin.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:32 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ook dáár spreek ik je over vijf jaar op aan.
Dies gek. Op je 22e een bedrijf opzettenquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heel veel geld maken met het bedrijf wat ik ga opzetten.
Onee dat kan natuurlijk niet. Nee, iedereen in mijn familie kan het, behalve ik.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dies gek. Op je 22e een bedrijf opzetten.
Omdat over vijf jaar toch bar weinig is overgebleven van de dromen die je nu hebt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoe dan? Je hebt mijn nummer dan niet en mijn email evenmin.
Dat is de vraag niet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:34 schreef Bragi het volgende:
[..]
Omdat over vijf jaar toch bar weinig is overgebleven van de dromen die je nu hebt.
Als ik een briljant concept zou hebben zou ik het ook doen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
party en catering bedrijf / evenementenquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ongezien de tyfus.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:34 schreef wise het volgende:
[..]
party en catering bedrijf / evenementen
Yup, iig geen cda en vvdquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:30 schreef o.us het volgende:
[..]
D66 lijkt mij ook een goede om op te stemmen, ben het wel vaak met hun eens.
Maar wel het antwoord.quote:
Nee, mijn vraag was hoe je het voor elkaar wilde krijgen mij er dan naar te vragen, aangezien je daar de kans toch niet voor krijgen gaat. En nee, over vijf jaar ben ik hier zeker wel weg. En als ik iets wil, dan gebeurt het ook. Doorzettingsvermogen heb ik geen tekort aan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:35 schreef Bragi het volgende:
[..]
Maar wel het antwoord.
Al die dromen en opmerkingen over "over vijf jaar ben ik hier niet". Vraag me af of ze uitkomen. En als ze niet uitkomen, zit je dus over vijf jaar nog op FOK! en kan ik je erop aanspreken. Tadaa.
quote:
* Als medewerker evenementenorganisatie ben je betrokken bij de organisatie van evenementen, zoals congressen, festivals en sportevenementen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, het is gewoon met evenementen en zo. Men, ik weet echt niet hoe het uit te leggen is.
http://www.albeda.nl/deelnemer/opleidingengids_studiedetail.cfm?richting=48&studie=1245
hier.
Wel als het niet doorgaat.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, mijn vraag was hoe je het voor elkaar wilde krijgen mij er dan naar te vragen, aangezien je daar de kans toch niet voor krijgen gaat. En nee, over vijf jaar ben ik hier zeker wel weg. En als ik iets wil, dan gebeurt het ook. Doorzettingsvermogen heb ik geen tekort aan.
Ja, maar waar staat dat ik dat ook werkelijk in een bedrijf wil gebruiken? Nergens, goed gezien.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:37 schreef wise het volgende:
[..]
[..]
* Als medewerker evenementenorganisatie ben je betrokken bij de organisatie van evenementen, zoals congressen, festivals en sportevenementen.
* Je reserveert ruimtes. Je zorgt ervoor dat gasten worden ontvangen en ondergebracht. Je coördineert zaken als catering, schoonmaak en inrichting.
* Door je Engelstalige opleiding komen je capaciteiten vooral tot hun recht bij evenementen gericht op een internationaal gezelschap.
Dus evenementen, party en catering.
Ja.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:37 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wel als het niet doorgaat.
Realiteitszin ook? (Nofi)
Dus je doet een gaat een studie doen die niet aansluit bij het bedrijf dat je wilt starten?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar waar staat dat ik dat ook werkelijk in een bedrijf wil gebruiken? Nergens, goed gezien.
Wie zegt dat ik het een leuke opleiding vind, misschien vind ik het drie keer niks en ga ik na mijn MBO IEMS wel wat anders doen op het HBO. Wat loop je nou te kankeren en muiken elke keer?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:40 schreef wise het volgende:
[..]
Dus je doet een gaat een studie doen die niet aansluit bij het bedrijf dat je wilt starten?
--
Gerucht: Joran pleegde zelfmoord
Zou het????
Nee.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:40 schreef wise het volgende:
[..]
Gerucht: Joran pleegde zelfmoord
Zou het????
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:40 schreef reetveter het volgende:
Als ik me over 10 jaar verveel zit ik hier nog. Goede baan of niet.
Heb jij ook klapritme - les?quote:
je zegt tegenstrijdige dingen. Maar goed, het dringt niet tot je door. Ik hou wel opquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het een leuke opleiding vind, misschien vind ik het drie keer niks en ga ik na mijn MBO IEMS wel wat anders doen op het HBO. Wat loop je nou te kankeren en muiken elke keer?
Ik ben het zo met jou eens. Ook mooi hoe hij dit lichaam gewoon heeft laten liggen in z'n kamer. Fucking klassiek.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee.
Ik vind Joran echt stoer. Niet dat ie (waarschijnlijk) die chicks heeft vermoord, maar gewoon de manier hoe ie al jaren alles weet te omzeilen
. Echt twisted
.
Is het bij jou ook zulk lekker weer?quote:
Het is wel knap wat hij doetquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee.
Ik vind Joran echt stoer. Niet dat ie (waarschijnlijk) die chicks heeft vermoord, maar gewoon de manier hoe ie al jaren alles weet te omzeilen
. Echt twisted
.
Die kerel pleegt echt geen zelfmoord. Die geniet te veel van de aandacht die hij krijgt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:43 schreef wise het volgende:
[..]
je zegt tegenstrijdige dingen. Maar goed, het dringt niet tot je door. Ik hou wel op.
Iemand dat stuk over Joran gelezen? Zelfmoord is wel een makkelijk uitweg
Nee, ik zeg geen tegenstrijdige dingen. Als ik een opleiding event management ga doen wil dat niet automatisch zeggen dat ik daar ook de rest van mijn leven mee bezig ben.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:43 schreef wise het volgende:
[..]
je zegt tegenstrijdige dingen. Maar goed, het dringt niet tot je door. Ik hou wel op.
Iemand dat stuk over Joran gelezen? Zelfmoord is wel een makkelijk uitweg
En ook nog eens precies 5 jaar na de verdwijnig van Nathalie. Hoe geniaal.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben het zo met jou eens. Ook mooi hoe hij dit lichaam gewoon heeft laten liggen in z'n kamer. Fucking klassiek.
kquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik zeg geen tegenstrijdige dingen. Als ik een opleiding event management ga doen wil dat niet automatisch zeggen dat ik daar ook de rest van mijn leven mee bezig ben.
Ik zou die man echt 10 kudos geven op superdudes.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En ook nog eens precies 5 jaar na de verdwijnig van Nathalie. Hoe geniaal.
Ja prima weer hoor hier. Hoewel de wind nog wel te hard waait hierquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het bij jou ook zulk lekker weer?
Dat. En ik zou 'm best op MSN willen. Dat worden legendarische gesprekken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zou die man echt 10 kudos geven op superdudes.
Jij snapt het helemaal. Hij zou volgens mij nog een bank kunnen overvallen en er mee weg kunnen komen, hij is een fucking sluwe vos.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat. En ik zou 'm best op MSN willen. Dat worden legendarische gesprekken.
Dan nummers uitwisselen en afspreken en dan doei Allure_quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat. En ik zou 'm best op MSN willen. Dat worden legendarische gesprekken.
Oh oke ik dacht dat je er al op zat...quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik moet nog naar de PABO
En op het moment niet nee
Die spanning alleen alquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij snapt het helemaal. Hij zou volgens mij nog een bank kunnen overvallen en er mee weg kunnen komen, hij is een fucking sluwe vos.
Heb ik wel een spectaculaire dood en ben ik meteen wereldberoemd.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dan nummers uitwisselen en afspreken en dan doei Allure_Vinden we je ergens in stukken
Ja, zekerquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja prima weer hoor hier. Hoewel de wind nog wel te hard waait hierBij jou niet dan?
BONNIE EN CLYDE GEK.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die spanning alleen al. Die jongen kan het allemaal voor je regelen
.
[..]
Heb ik wel een spectaculaire dood en ben ik meteen wereldberoemd.
Dat zie ik wel zitten! Oké, hoe gaan we dit aanpakkenquote:
Peter R. heeft zijn email wel. En heeft hij geen hyves meer?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat zie ik wel zitten! Oké, hoe gaan we dit aanpakken? We moeten toch wel ergens zijn adres kunnen fixen. Maargoed, het komend jaar is ie waarschijnlijk op de vlucht
.
Cool, contacten we Peter evenquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Peter R. heeft zijn email wel. En heeft hij geen hyves meer?![]()
http://joran-sloot.hyves.nl/?ref=sr
Wat een kankerlelijk wijf.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Cool, contacten we Peter even.
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_pokervriend__.html
Sowieso heeft ie die chick niet verkracht, moet je die kop zien. Ook echt meteen roddels van hier tot Tokio over Joran. Allemaal bull.
Hoe?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zeker![]()
Daarnet knalde bijna een deur uit z'n sponningen.
Mooi zo.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:51 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat was dinsdagavond, maar ging goed.
De liefde kan bedrijven mozy, de lieeeefdequote:Op donderdag 3 juni 2010 15:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mooi zo.
Denk je dat jij haar kan regelen?
Ik hoop dat ze hem niet vinden, dat zou echt gaaf zijnquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat een kankerlelijk wijf.Ik zou mijn pik daar niet eens in stoppen.
Wat doe je nou harteloos, bitch? Dat meisje heeft ook een familie.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze hem niet vinden, dat zou echt gaaf zijn!
Ik had dit allemaal al aan NG verteld. Hij weet bijna alles, zelfs in welk huis ik woon.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:54 schreef Crack_ het volgende:
Ik zei het vanochtend ook al, ik wil wel weten wat voor verhaal hij nu klaar heeft.
Liefdesritueel is het.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De liefde kan bedrijven mozy, de lieeeefde.
Ik hoop dat ze dat meisje in Aruba nog vinden en dat ie dan alsnog wordt opgepakt, of kan dat al niet meer? Dat hij al een rechtzaak heeft gehad en shit bedoel ik..quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:57 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat doe je nou harteloos, bitch? Dat meisje heeft ook een familie.
Dat ie weer echt fucking nowhere te bekennen is en dat Peter weer achter hem aangaat en dat ik op zondagavond naar SBS6 zit te kijken naar Joran Deel 2 met de zeikstem van Peter op de achtergrond.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze hem niet vinden, dat zou echt gaaf zijn!
Het gaat haar alleen om de sensatie. Dikke care dat er nu iemand zijn dochter/nichtjes is kwijt geraakt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:57 schreef Bragi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:56 schreef Crack_ het volgende:
En het boeit jullie geen tyfus maar ik heb een nieuwe kooi voor mn hamster gekocht, en hij is echt echt echt heel groot..![]()
![]()
.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:54 schreef Potloodvis het volgende:
Ik zei het vanochtend ook al, ik wil wel weten wat voor verhaal zij nu klaar heeft.
Geilquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik had dit allemaal al aan NG verteld. Hij weet bijna alles, zelfs in welk huis ik woon.
Ik denk het wel, maar ik heb nu nog niet eens haar tong aangeraakt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mooi zo.
Denk je dat jij haar kan regelen?
Mattie, mensen in Peru hebben geen familie. Alles wordt daar uitgeroeid door de cocaïne maffia.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:57 schreef Bragi het volgende:
[..]
Mijn weekplanning had ik zondag of maandag hier gewoon ik de slowchat gepost. Geen idee dus.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geil.
Ik heb mn huis hier een keer gepost, ghighigihg.
Waarom weet ik dit niet dan?
Dat gata niet meer lukken.. In zee gaat het nogal snel met je lichaam ..quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dat meisje in Aruba nog vinden en dat ie dan alsnog wordt opgepakt, of kan dat al niet meer? Dat hij al een rechtzaak heeft gehad en shit bedoel ik..
Oh hm.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mijn weekplanning had ik zondag of maandag hier gewoon ik de slowchat gepost. Geen idee dus.
DIEP IN DE ZEEEEEE, NATALEEE HOOOLLOOOOWAAAYquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat gata niet meer lukken.. In zee gaat het nogal snel met je lichaam ..
Ik ook, waarom niet?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:40 schreef reetveter het volgende:
Als ik me over 10 jaar verveel zit ik hier nog. Goede baan of niet.
Wie zegt dat ze in de zee ligtquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat gata niet meer lukken.. In zee gaat het nogal snel met je lichaam ..
Op dit moment sterft er ook iemand. Maak jij je daar ook druk om?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:57 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mattie, mensen in Peru hebben geen familie. Alles wordt daar uitgeroeid door de cocaïne maffia.
Dit dus. Fucking boeiendquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het gaat haar alleen om de sensatie. Dikke care dat er nu iemand zijn dochter/nichtjes is kwijt geraakt.
Zei Joran laatst tegen mequote:Op donderdag 3 juni 2010 16:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze in de zee ligt.
Maar het zou toch kunnen dat ze nog leeft enzo eigenlijk, en dat ze haar dan redden.
Ik leef in een hele liefdevolle wereld.
quote:
HAHAHA ALBERTO. DAT DIT KAN IN PERUUU!!!quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zei Joran laatst tegen me
Ik hoop echt dat Peter R hier bovenop duiktEn Alberto Stegeman, ongelofelijk dat deze man dit weer flikt!!
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:02 schreef wise het volgende:
[..]
Dit dus. Fucking boeiend
In peru is iemand vermoord. OH NOEZ¡¡¡
Ik keek net al even op de site van Peter, maar daar staat ook nog geen reet op, helaasquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Peter R hier bovenop duiktEn Alberto Stegeman, ongelofelijk dat deze man dit weer flikt!!
Ik hoop het ook, dat hij zijn hoofd maar hard stoot aan skelet met duiken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Jij was in Peru yea?quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Alberto en Peter in combinatie met elkaar zou echt kankergrappig zijnquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HAHAHA ALBERTO. DAT DIT KAN IN PERUUU!!!![]()
![]()
Oh.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik snap eckt niet wat je bedoelt.
Alweer zo'n leuk woordgrapje.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij was in Peru yea?
En tuurlijk duikt hij er weer boven op, hij heeft Joran nog nooit met rust gelaten volgens mij. Peter stopt pas met mensen volgen als het is opgelost.
ON GE LO FE LIJK, bel de smaakpolitiequote:Op donderdag 3 juni 2010 16:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HAHAHA ALBERTO. DAT DIT KAN IN PERUUU!!!![]()
![]()
Dat jij mijn sarcasme niet ziet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:02 schreef wise het volgende:
[..]
Dit dus. Fucking boeiend
In peru is iemand vermoord. OH NOEZ¡¡¡
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bohquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Alberto en Peter in combinatie met elkaar zou echt kankergrappig zijn! Ik zie ze samen nog wel een programma maken over Joran.
Dan ga ik echt hardhard zitten lachen voor m'n tv he. Meest epische combinatie die je kan bedenken. Of Paul de Leeuw. Paul de Leeuw is een baas.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Alberto en Peter in combinatie met elkaar zou echt kankergrappig zijn! Ik zie ze samen nog wel een programma maken over Joran.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Baby darling doll face honey
Met alleen maar historische one-linersquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
boh![]()
![]()
![]()
Wat een tof programma zou dat worden dan
JAquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Met alleen maar historische one-liners.
Dat wordt zo'n mooie uitzending dat hij op DVD wordt uitgebracht, en kopen dat ik ;m ga.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Met alleen maar historische one-liners.
Crack_ doelde op Joran.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik had dit allemaal al aan NG verteld. Hij weet bijna alles, zelfs in welk huis ik woon.
Sterf.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Op dit moment sterft er ook iemand. Maak jij je daar ook druk om?
Ik gun haar de kwelling van een eeuwig leven niet.quote:
Beste Bragi, helaas kan ik niet accepteren wat je hier zegt en ben ik genoodzaakt een TR te plaatsen. Ik wil gewoon normaal met je om kunnen gaan, maar op deze voet kunnen we niet verder.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |