quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:56 schreef Crack_ het volgende:
En het boeit jullie geen tyfus maar ik heb een nieuwe kooi voor mn hamster gekocht, en hij is echt echt echt heel groot..![]()
![]()
.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:54 schreef Potloodvis het volgende:
Ik zei het vanochtend ook al, ik wil wel weten wat voor verhaal zij nu klaar heeft.
Geilquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik had dit allemaal al aan NG verteld. Hij weet bijna alles, zelfs in welk huis ik woon.
Ik denk het wel, maar ik heb nu nog niet eens haar tong aangeraakt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mooi zo.
Denk je dat jij haar kan regelen?
Mattie, mensen in Peru hebben geen familie. Alles wordt daar uitgeroeid door de cocaïne maffia.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:57 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat doe je nou harteloos, bitch? Dat meisje heeft ook een familie.
Mijn weekplanning had ik zondag of maandag hier gewoon ik de slowchat gepost. Geen idee dus.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geil.
Ik heb mn huis hier een keer gepost, ghighigihg.
Waarom weet ik dit niet dan?
Dat gata niet meer lukken.. In zee gaat het nogal snel met je lichaam ..quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dat meisje in Aruba nog vinden en dat ie dan alsnog wordt opgepakt, of kan dat al niet meer? Dat hij al een rechtzaak heeft gehad en shit bedoel ik..
Oh hm.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mijn weekplanning had ik zondag of maandag hier gewoon ik de slowchat gepost. Geen idee dus.
DIEP IN DE ZEEEEEE, NATALEEE HOOOLLOOOOWAAAYquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat gata niet meer lukken.. In zee gaat het nogal snel met je lichaam ..
Ik ook, waarom niet?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:40 schreef reetveter het volgende:
Als ik me over 10 jaar verveel zit ik hier nog. Goede baan of niet.
Wie zegt dat ze in de zee ligtquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat gata niet meer lukken.. In zee gaat het nogal snel met je lichaam ..
Op dit moment sterft er ook iemand. Maak jij je daar ook druk om?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:57 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat doe je nou harteloos, bitch? Dat meisje heeft ook een familie.
Ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mattie, mensen in Peru hebben geen familie. Alles wordt daar uitgeroeid door de cocaïne maffia.
Dit dus. Fucking boeiendquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het gaat haar alleen om de sensatie. Dikke care dat er nu iemand zijn dochter/nichtjes is kwijt geraakt.
Zei Joran laatst tegen mequote:Op donderdag 3 juni 2010 16:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze in de zee ligt.
Maar het zou toch kunnen dat ze nog leeft enzo eigenlijk, en dat ze haar dan redden.
Ik leef in een hele liefdevolle wereld.
quote:
HAHAHA ALBERTO. DAT DIT KAN IN PERUUU!!!quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zei Joran laatst tegen me
Ik hoop echt dat Peter R hier bovenop duiktEn Alberto Stegeman, ongelofelijk dat deze man dit weer flikt!!
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:02 schreef wise het volgende:
[..]
Dit dus. Fucking boeiend
In peru is iemand vermoord. OH NOEZ¡¡¡
Ik keek net al even op de site van Peter, maar daar staat ook nog geen reet op, helaasquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Peter R hier bovenop duiktEn Alberto Stegeman, ongelofelijk dat deze man dit weer flikt!!
Ik hoop het ook, dat hij zijn hoofd maar hard stoot aan skelet met duiken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Jij was in Peru yea?quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |