Dan nummers uitwisselen en afspreken en dan doei Allure_quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat. En ik zou 'm best op MSN willen. Dat worden legendarische gesprekken.
Oh oke ik dacht dat je er al op zat...quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik moet nog naar de PABO
En op het moment niet nee
Die spanning alleen alquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij snapt het helemaal. Hij zou volgens mij nog een bank kunnen overvallen en er mee weg kunnen komen, hij is een fucking sluwe vos.
Heb ik wel een spectaculaire dood en ben ik meteen wereldberoemd.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dan nummers uitwisselen en afspreken en dan doei Allure_Vinden we je ergens in stukken
Ja, zekerquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja prima weer hoor hier. Hoewel de wind nog wel te hard waait hierBij jou niet dan?
BONNIE EN CLYDE GEK.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die spanning alleen al. Die jongen kan het allemaal voor je regelen
.
[..]
Heb ik wel een spectaculaire dood en ben ik meteen wereldberoemd.
Dat zie ik wel zitten! Oké, hoe gaan we dit aanpakkenquote:
Peter R. heeft zijn email wel. En heeft hij geen hyves meer?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat zie ik wel zitten! Oké, hoe gaan we dit aanpakken? We moeten toch wel ergens zijn adres kunnen fixen. Maargoed, het komend jaar is ie waarschijnlijk op de vlucht
.
Cool, contacten we Peter evenquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Peter R. heeft zijn email wel. En heeft hij geen hyves meer?![]()
http://joran-sloot.hyves.nl/?ref=sr
Wat een kankerlelijk wijf.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Cool, contacten we Peter even.
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_pokervriend__.html
Sowieso heeft ie die chick niet verkracht, moet je die kop zien. Ook echt meteen roddels van hier tot Tokio over Joran. Allemaal bull.
Hoe?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zeker![]()
Daarnet knalde bijna een deur uit z'n sponningen.
Mooi zo.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:51 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat was dinsdagavond, maar ging goed.
De liefde kan bedrijven mozy, de lieeeefdequote:Op donderdag 3 juni 2010 15:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mooi zo.
Denk je dat jij haar kan regelen?
Ik hoop dat ze hem niet vinden, dat zou echt gaaf zijnquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat een kankerlelijk wijf.Ik zou mijn pik daar niet eens in stoppen.
Wat doe je nou harteloos, bitch? Dat meisje heeft ook een familie.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze hem niet vinden, dat zou echt gaaf zijn!
Ik had dit allemaal al aan NG verteld. Hij weet bijna alles, zelfs in welk huis ik woon.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:54 schreef Crack_ het volgende:
Ik zei het vanochtend ook al, ik wil wel weten wat voor verhaal hij nu klaar heeft.
Liefdesritueel is het.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De liefde kan bedrijven mozy, de lieeeefde.
Ik hoop dat ze dat meisje in Aruba nog vinden en dat ie dan alsnog wordt opgepakt, of kan dat al niet meer? Dat hij al een rechtzaak heeft gehad en shit bedoel ik..quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:57 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat doe je nou harteloos, bitch? Dat meisje heeft ook een familie.
Dat ie weer echt fucking nowhere te bekennen is en dat Peter weer achter hem aangaat en dat ik op zondagavond naar SBS6 zit te kijken naar Joran Deel 2 met de zeikstem van Peter op de achtergrond.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze hem niet vinden, dat zou echt gaaf zijn!
Het gaat haar alleen om de sensatie. Dikke care dat er nu iemand zijn dochter/nichtjes is kwijt geraakt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:57 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat doe je nou harteloos, bitch? Dat meisje heeft ook een familie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |