Ja.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:37 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wel als het niet doorgaat.
Realiteitszin ook? (Nofi)
Dus je doet een gaat een studie doen die niet aansluit bij het bedrijf dat je wilt starten?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar waar staat dat ik dat ook werkelijk in een bedrijf wil gebruiken? Nergens, goed gezien.
Wie zegt dat ik het een leuke opleiding vind, misschien vind ik het drie keer niks en ga ik na mijn MBO IEMS wel wat anders doen op het HBO. Wat loop je nou te kankeren en muiken elke keer?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:40 schreef wise het volgende:
[..]
Dus je doet een gaat een studie doen die niet aansluit bij het bedrijf dat je wilt starten?
--
Gerucht: Joran pleegde zelfmoord
Zou het????
Nee.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:40 schreef wise het volgende:
[..]
Gerucht: Joran pleegde zelfmoord
Zou het????
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:40 schreef reetveter het volgende:
Als ik me over 10 jaar verveel zit ik hier nog. Goede baan of niet.
Heb jij ook klapritme - les?quote:
je zegt tegenstrijdige dingen. Maar goed, het dringt niet tot je door. Ik hou wel opquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het een leuke opleiding vind, misschien vind ik het drie keer niks en ga ik na mijn MBO IEMS wel wat anders doen op het HBO. Wat loop je nou te kankeren en muiken elke keer?
Ik ben het zo met jou eens. Ook mooi hoe hij dit lichaam gewoon heeft laten liggen in z'n kamer. Fucking klassiek.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee.
Ik vind Joran echt stoer. Niet dat ie (waarschijnlijk) die chicks heeft vermoord, maar gewoon de manier hoe ie al jaren alles weet te omzeilen
. Echt twisted
.
Is het bij jou ook zulk lekker weer?quote:
Het is wel knap wat hij doetquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee.
Ik vind Joran echt stoer. Niet dat ie (waarschijnlijk) die chicks heeft vermoord, maar gewoon de manier hoe ie al jaren alles weet te omzeilen
. Echt twisted
.
Die kerel pleegt echt geen zelfmoord. Die geniet te veel van de aandacht die hij krijgt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:43 schreef wise het volgende:
[..]
je zegt tegenstrijdige dingen. Maar goed, het dringt niet tot je door. Ik hou wel op.
Iemand dat stuk over Joran gelezen? Zelfmoord is wel een makkelijk uitweg
Nee, ik zeg geen tegenstrijdige dingen. Als ik een opleiding event management ga doen wil dat niet automatisch zeggen dat ik daar ook de rest van mijn leven mee bezig ben.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:43 schreef wise het volgende:
[..]
je zegt tegenstrijdige dingen. Maar goed, het dringt niet tot je door. Ik hou wel op.
Iemand dat stuk over Joran gelezen? Zelfmoord is wel een makkelijk uitweg
En ook nog eens precies 5 jaar na de verdwijnig van Nathalie. Hoe geniaal.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben het zo met jou eens. Ook mooi hoe hij dit lichaam gewoon heeft laten liggen in z'n kamer. Fucking klassiek.
kquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik zeg geen tegenstrijdige dingen. Als ik een opleiding event management ga doen wil dat niet automatisch zeggen dat ik daar ook de rest van mijn leven mee bezig ben.
Ik zou die man echt 10 kudos geven op superdudes.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En ook nog eens precies 5 jaar na de verdwijnig van Nathalie. Hoe geniaal.
Ja prima weer hoor hier. Hoewel de wind nog wel te hard waait hierquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het bij jou ook zulk lekker weer?
Dat. En ik zou 'm best op MSN willen. Dat worden legendarische gesprekken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zou die man echt 10 kudos geven op superdudes.
Jij snapt het helemaal. Hij zou volgens mij nog een bank kunnen overvallen en er mee weg kunnen komen, hij is een fucking sluwe vos.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat. En ik zou 'm best op MSN willen. Dat worden legendarische gesprekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |