Dat soort mensen kost de Nederlandse samenleving jaarlijks 2 miljard.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mensen die vrij nemen van stage om te kunnen slapen.
Ik wil ookquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat soort mensen kost de Nederlandse samenleving jaarlijks 2 miljard.
wait, watquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mensen die vrij nemen van stage om te kunnen slapen.
[..]
Ik zag net echt een gespierde hunk foto van je.
pmquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mag ik 'm posten? Kan ik er zelf meteen ook even 'plezier' aan beleven.
Doe maar.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mag ik 'm posten? Kan ik er zelf meteen ook even 'plezier' aan beleven.
bv. rdrquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:46 schreef Skylark. het volgende:
Waarom post ik nog zoveel op FOK!. Er zijn echt genoeg andere (leukere) dingen om die tijd aan te besteden
.
Wat is dat voor rekenmethode danquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:46 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zag net echt het belachelijkste ooit, ik wilde iets bestellen op internet. Kwam er een toeslag bij van 7,50 (! ) vanwege de kleine ordergrootte. Zo werd een dingetje van 13 euro ineens 27 euro in totaal.
polaroid film (10 foto's) voor 18 euro, kwam er nog eens 15 euro verzend kosten bijquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:46 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zag net echt het belachelijkste ooit, ik wilde iets bestellen op internet. Kwam er een toeslag bij van 7,50 (! ) vanwege de kleine ordergrootte. Zo werd een dingetje van 13 euro ineens 27 euro in totaal.
Mind over body.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:48 schreef Skylark. het volgende:
Bragi, hoe heb jij het zolang volgehouden zonder FOK!?
13 + 7,50 + 6,50 (verzendkosten)..quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat is dat voor rekenmethode dan. Ik kom dan op 20,5
das toch echt niet zo moeilijk hoor. Ik kan makkelijk een maand zonder pc. (bijvoorbeeld als ik op vakantie ben)quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:48 schreef Skylark. het volgende:
Bragi, hoe heb jij het zolang volgehouden zonder FOK!?
Ja zo belachelijk dat soort dingen. Ik heb het ook met screenprotectors uit Engeland, kosten 1 pond maar zijn in totaal voor 2 pakjes 13 euro vanwege 'shipping and packaging'..quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:49 schreef wise het volgende:
[..]
polaroid film (10 foto's) voor 18 euro, kwam er nog eens 15 euro verzend kosten bij
Ik kan ook wel zonder pc hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:50 schreef wise het volgende:
[..]
das toch echt niet zo moeilijk hoor. Ik kan makkelijk een maand zonder pc. (bijvoorbeeld als ik op vakantie ben)
Laat Fas het maar niet horen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:53 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb net een wijntje gedaan op een terrasje.
Ik snap dit statement niet in combinatie met de PI.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:53 schreef wolvendagen het volgende:
Die straalt mijn tevreden gezicht uit.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik snap dit statement niet in combinatie met de PI.
Oeh, heerlijk.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:53 schreef wolvendagen het volgende:
verklein woordenquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:53 schreef wolvendagen het volgende:
Uhu, met stokbroodjes en kruidenboter. Beetje jammer alleen dat ik moet werken vanavond.quote:
Kun je dan niet beter dequote:Op donderdag 3 juni 2010 14:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die straalt mijn tevreden gezicht uit.
Het was een klein wijntje op een klein terrasje, zeik niet zo.quote:
Nee.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter depakken, want de
is meer om onderhuidse steken uit te delen.
Bepalen is een groot woord, maar je kunt wel stellen dat ik enige invloed uitoefen, ja.quote:
Toch niet, jammer.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bepalen is een groot woord, maar je kunt wel stellen dat ik enige invloed uitoefen, ja.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Uhu, met stokbroodjes en kruidenboter. Beetje jammer alleen dat ik moet werken vanavond.
Als je het jammer vindt, waarom verander je het dan niet?quote:
met je kleine rokje en kort truitje en hakjes zekerjes.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het was een klein wijntje op een klein terrasje, zeik niet zo.
Hou gewoon je bek dicht als er niks nuttigs uit je kan komen, waardeloze kut user.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:59 schreef wise het volgende:
[..]
met je kleine rokje en kort truitje en hakjes zekerjes.
Oeh gezelliiiig.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:58 schreef ynuhh het volgende:
[..]![]()
Ik wacht op mijn vriend om straks lekker in het park hier aan de overkant op een kleedje te gaan liggen onder het genot van een glas rosé.
Als ik ooit in groningen ben gaan wij een wijntje doen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:01 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben jaloers wd en ynuhhhik ga nu naar college, boehoehoe. Nouja doei
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |