Laat Fas het maar niet horen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:53 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb net een wijntje gedaan op een terrasje.
Ik snap dit statement niet in combinatie met de PI.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:53 schreef wolvendagen het volgende:
Die straalt mijn tevreden gezicht uit.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik snap dit statement niet in combinatie met de PI.
Oeh, heerlijk.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:53 schreef wolvendagen het volgende:
verklein woordenquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:53 schreef wolvendagen het volgende:
Uhu, met stokbroodjes en kruidenboter. Beetje jammer alleen dat ik moet werken vanavond.quote:
Kun je dan niet beter dequote:Op donderdag 3 juni 2010 14:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die straalt mijn tevreden gezicht uit.
Het was een klein wijntje op een klein terrasje, zeik niet zo.quote:
Nee.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter depakken, want de
is meer om onderhuidse steken uit te delen.
Bepalen is een groot woord, maar je kunt wel stellen dat ik enige invloed uitoefen, ja.quote:
Toch niet, jammer.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bepalen is een groot woord, maar je kunt wel stellen dat ik enige invloed uitoefen, ja.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Uhu, met stokbroodjes en kruidenboter. Beetje jammer alleen dat ik moet werken vanavond.
Als je het jammer vindt, waarom verander je het dan niet?quote:
met je kleine rokje en kort truitje en hakjes zekerjes.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het was een klein wijntje op een klein terrasje, zeik niet zo.
Hou gewoon je bek dicht als er niks nuttigs uit je kan komen, waardeloze kut user.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:59 schreef wise het volgende:
[..]
met je kleine rokje en kort truitje en hakjes zekerjes.
Oeh gezelliiiig.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:58 schreef ynuhh het volgende:
[..]![]()
Ik wacht op mijn vriend om straks lekker in het park hier aan de overkant op een kleedje te gaan liggen onder het genot van een glas rosé.
Als ik ooit in groningen ben gaan wij een wijntje doen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:01 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben jaloers wd en ynuhhhik ga nu naar college, boehoehoe. Nouja doei
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |