Jawel joh, je slaagt welquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Primaaaa! Ja, ik moet zo m'n boeken al inleveren, echt bizar. Maar ze gingen echt heel lekker allemaal, sowieso geslaagd. En anders gooi ik mezelf voor de trein.
Hou ik je aan. Je ziet me volgend schooljaar niet meteen trouwens. Het eerste halfjaar loop ik stage dus je ziet me pas in januari of ik moet even langs komen op school.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh maar daar heb ik geen probleem mee, ik ben een prima schrijver. Wordt allemaal een eitje voor mij, ik ben echt voor zoiets gemaakt. Geloof me.![]()
En nee, die stage wist ik niet eens tot ik m'n intake had. Ik groet New York alvast, ik ken iemand die daar woont, dus dat gaat 'm worden.![]()
16 juni krijg ik de uitslag pas. Dus ik zit dan gewoon de hele dag op school, thuis zou ik echt gek worden.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jawel joh, je slaagt wel. Wanneer krijg je de uitslag? En wat ga je hierna doen
?
YOU FAG.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Hou ik je aan. Je ziet me volgend schooljaar niet meteen trouwens. Het eerste halfjaar loop ik stage dus je ziet me pas in januari of ik moet even langs komen op school.
Ja, dat duurt altijd zo kaolo lang, echt balenquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
16 juni krijg ik de uitslag pas. Dus ik zit dan gewoon de hele dag op school, thuis zou ik echt gek worden.En ik ga hierna International Event Management Studies doen. Vraag me niet hoe ik het uit moet leggen, want als ik dat doe, klinkt het echt superlame.
Maar het is met organiseren etc.
Doe ik speicaal omdat ik me dan kan voorbereiden op onze ontmoeting zo dadelijk.quote:
Ja echt hoor.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, dat duurt altijd zo kaolo lang, echt balen. Maar ik zal voor je duimen
.
Hmm, zoiets als vrijetijdsmanagement toch?
This scares me.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:47 schreef o.us het volgende:
[..]
Doe ik speicaal omdat ik me dan kan voorbereiden op onze ontmoeting zo dadelijk.
Ah ja, dat is ongeveer hetzelfdequote:Op donderdag 3 juni 2010 11:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja echt hoor.Maar lief van je.
Ik heb geen idee, het is gewoon met evenementen en zo. Men, ik weet echt niet hoe het uit te leggen is.
http://www.albeda.nl/deelnemer/opleidingengids_studiedetail.cfm?richting=48&studie=1245
hier.
Joa, ik moet wel. Maar ik ga na een jaar toch naar het HBO, dus zolang zal ik MBO niet meemaken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ah ja, dat is ongeveer hetzelfde. Ik wist niet dat je MBO ging doen?
MBO is echt zó aan. Wat een tijd heb ik daar gehad
. Alhoewel Albeda volgens mij wel kut is
.
Albedaquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ah ja, dat is ongeveer hetzelfde. Ik wist niet dat je MBO ging doen?
MBO is echt zó aan. Wat een tijd heb ik daar gehad
. Alhoewel Albeda volgens mij wel kut is
.
Zo kun je toch nooit meer voelen of je drinken wel warm isquote:
Albeda is toch alleen MBO? Alles op het MBO is kut geregeldquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:04 schreef o.us het volgende:
[..]
Albeda
Alles is ongeregeld, alles gaat kut, overgangsnormen werden pas een maand voor de zomervakantie bekend gemaakt waardoor iedereen nu aan het bikkelen is en je kan spijbelen als zo veel je wilt (wat slecht is, waardoor je het jaar niet haalt omdat je na een tijdje te lui bent om naar school te gaan)
We hadden een zakenlunch voor een cijfer twee weken geleden. Moesten we helemaal naar een restaurant in Zevenkamp (Rotterdam-Oost, best wel ver) kwamen we daaraan bleek dat ze niet gereserveerd haddenHelemaal voor niets dat end afgelegd
Kregen we wel onze geld terug. Morgen het zakenluch maar in een vestiging van het Albeda waar ze koksopleidingen aanbieden.. kijken of dat wel goed gaat
Ik las 'Albelda'.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zo kun je toch nooit meer voelen of je drinken wel warm is?
[..]
Albeda is toch alleen MBO? Alles op het MBO is kut geregeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |