Is het nog niet goed joh.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat alle marokkanen lui waren.
Ja! Dan kan je ook redelijk buiten zitten met de laptop.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:17 schreef o.us het volgende:
Boh, een zonnebril dragen brengt wel z'n voordelen met zich mee.
Klopt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:25 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ja! Dan kan je ook redelijk buiten zitten met de laptop.
Dat ook.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:26 schreef o.us het volgende:
[..]
Klopt.
Ik dacht eerder aan dames en in jouw geval heren checken zonder dat zij weten dat je hun aanstaart.
Ik ben op scorro. Lappie is verplicht dus ik kan gewoon rustig fokken tijdens de lessen. Maar dit geldt niet voor opleidingen buiten IBS of IEMS.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:27 schreef wolvendagen het volgende:
Boy, moet je niet naar school? Ik ga je in de gaten houden hè. Ik ben al aangenomen namelijk.
Je doet IEMS? Dat ga ik doenquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:28 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ben op scorro. Lappie is verplicht dus ik kan gewoon rustig fokken tijdens de lessen. Maar dit geldt niet voor opleidingen buiten IBS of IEMS.
Ik doe IBS.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je doet IEMS? Dat ga ik doenook met m'n laptopje.
Ik ben wel wat gewend hoor. 18 units over 3 jaar valt ook wel mee. En na 1 jaar kan ik doorstromen naar HBO en die afmakenquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik doe IBS.
Boh, geloof me, je gaat spijt krijgen. Je krijgt zoooooooooo veeeeeeeeeeeeel werk.
Precies hetzelfde dacht ik ook vorig jaar. Een unit pass je niet zomaar, en een assignment al helemaal nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben wel wat gewend hoor. 18 units over 3 jaar valt ook wel mee. En na 1 jaar kan ik doorstromen naar HBO en die afmaken.
Oh maar daar heb ik geen probleem mee, ik ben een prima schrijver. Wordt allemaal een eitje voor mij, ik ben echt voor zoiets gemaakt. Geloof me.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:35 schreef o.us het volgende:
[..]
Precies hetzelfde dacht ik ook vorig jaar. Een unit pass je niet zomaar, en een assignment al helemaal nietVoor sommige assignments moet je 20 pagina's voltypen. Ik zeg maar wat.
Maar wees eens eerlijk? Deed je om die buitenlandse stage in het derde jaar?
Primaaaa! Ja, ik moet zo m'n boeken al inleveren, echt bizar. Maar ze gingen echt heel lekker allemaal, sowieso geslaagd. En anders gooi ik mezelf voor de trein.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wel oké, jij dannn? Klaar met je examens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |