Alberto en Peter in combinatie met elkaar zou echt kankergrappig zijnquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HAHAHA ALBERTO. DAT DIT KAN IN PERUUU!!!![]()
![]()
Oh.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik snap eckt niet wat je bedoelt.
Alweer zo'n leuk woordgrapje.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij was in Peru yea?
En tuurlijk duikt hij er weer boven op, hij heeft Joran nog nooit met rust gelaten volgens mij. Peter stopt pas met mensen volgen als het is opgelost.
ON GE LO FE LIJK, bel de smaakpolitiequote:Op donderdag 3 juni 2010 16:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HAHAHA ALBERTO. DAT DIT KAN IN PERUUU!!!![]()
![]()
Dat jij mijn sarcasme niet ziet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:02 schreef wise het volgende:
[..]
Dit dus. Fucking boeiend
In peru is iemand vermoord. OH NOEZ¡¡¡
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bohquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Alberto en Peter in combinatie met elkaar zou echt kankergrappig zijn! Ik zie ze samen nog wel een programma maken over Joran.
Dan ga ik echt hardhard zitten lachen voor m'n tv he. Meest epische combinatie die je kan bedenken. Of Paul de Leeuw. Paul de Leeuw is een baas.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Alberto en Peter in combinatie met elkaar zou echt kankergrappig zijn! Ik zie ze samen nog wel een programma maken over Joran.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Baby darling doll face honey
Met alleen maar historische one-linersquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
boh![]()
![]()
![]()
Wat een tof programma zou dat worden dan
JAquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Met alleen maar historische one-liners.
Dat wordt zo'n mooie uitzending dat hij op DVD wordt uitgebracht, en kopen dat ik ;m ga.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Met alleen maar historische one-liners.
Crack_ doelde op Joran.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik had dit allemaal al aan NG verteld. Hij weet bijna alles, zelfs in welk huis ik woon.
Sterf.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Op dit moment sterft er ook iemand. Maak jij je daar ook druk om?
Ik gun haar de kwelling van een eeuwig leven niet.quote:
Beste Bragi, helaas kan ik niet accepteren wat je hier zegt en ben ik genoodzaakt een TR te plaatsen. Ik wil gewoon normaal met je om kunnen gaan, maar op deze voet kunnen we niet verder.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |