quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:17 schreef standaard_broodrooster het volgende:
hey!
mag mijn poppetje een rood/wit/blauw shirt ipv die groene nu?
zo dus:
rood
wit
blauw
en terwijl mijn streepje knippert een klein voetballetje erop laten stuiteren? als een soort pong zegmaar dan mag die tekst wel even langer duren, een seconde of 2 langer.
avlast bedankt !
quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:18 schreef Jenn11 het volgende:
Iemand die de achtergrond oranje of rood/wit/blauw wilt maken?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:08 schreef Rave_NL het volgende:
De plaatjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
met de tekst:
"Daar kan slegs 'n regmatige kampioen wees..."
[ afbeelding ]
Enfin, iets in die trant
Laat je fantasie de vrije loop
quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:17 schreef standaard_broodrooster het volgende:
hey!
mag mijn poppetje een rood/wit/blauw shirt ipv die groene nu?
zo dus:
rood
wit
blauw
en terwijl mijn streepje knippert een klein voetballetje erop laten stuiteren? als een soort pong zegmaar dan mag die tekst wel even langer duren, een seconde of 2 langer.
avlast bedankt !
quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:18 schreef Jenn11 het volgende:
Iemand die de achtergrond oranje of rood/wit/blauw wilt maken?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:08 schreef Rave_NL het volgende:
De plaatjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
met de tekst:
"Daar kan slegs 'n regmatige kampioen wees..."
[ afbeelding ]
Enfin, iets in die trant
Laat je fantasie de vrije loop
geen idee wie of wat je bedoelt, en voor PM is geen noodzaak, gewoon hier in het topicquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:34 schreef Stink-ui het volgende:
iemand die mij SAW( je kent hem wel van de films) in het oranje met een rood wit blauwe stikker op zijn gezicht maken ofzo???
pm me
Bedankt!quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
waar blijft die van mij meeen..quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:15 schreef Thanaz het volgende:
kan iemand voor mij een video avatar maken uit die Nike commercial, het gedeelte met Simpsons Cristiano Ronaldo....
![]()
2:20 tot 2:25 van dit filmpje..
alvast enorm bedankt..
ok je kan dus alleen maar een paar plaatjes inkleuren..quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik kan dat niet, dat inkorten, en je vraag staat net een uurtje man
uhuh, alleen maar inkleuren, dat is wat ik doequote:Op woensdag 2 juni 2010 21:31 schreef Thanaz het volgende:
[..]
ok je kan dus alleen maar een paar plaatjes inkleuren..![]()
ik w8 nog wel effe..
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja dat weet ik welmaar hij mag zelf ook wel even wat moeite doen vind ik
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:33 schreef shiznuts het volgende:
[..]Okay dan. Doe ik um wel.
[ afbeelding ]
bijna perfect!quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
uhuh, alleen maar inkleuren, dat is wat ik doe
Ga vooral zo door en er is geen van de helpers hier die je gaan helpen, ondankbaar ding
Je bedoelt Ronal... D'OH!quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:15 schreef Thanaz het volgende:
kan iemand voor mij een video avatar maken uit die Nike commercial, het gedeelte met Simpsons Cristiano Ronaldo....
![]()
2:20 tot 2:25 van dit filmpje..
alvast enorm bedankt..
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:55 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Je bedoelt Ronal... D'OH!![]()
[ afbeelding ] Wepikoon tuulk.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:58 schreef thespindoctor het volgende:
tsja... ondanks de vraag om specifiek te zijn laat ik het in zijn geheel over aan de makers alhier om een mooie wk ava te maken
quote:
heldquote:
Eventueel ook onder de 10KB waardoor je hem tevens als upload/user-icoon kan instellen.quote:
maar nog steeds helemaal duidelijkquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:01 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Eventueel ook onder de 10KB waardoor je hem tevens als upload/user-icoon kan instellen.
[ afbeelding ] (minder frames, minder kleuren)
dankjewelquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:52 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ](krijg ik niet onder de 10KB overigens, dus webicoon)
?quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:08 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zeer goed gelukt, maar.... ()
Zou je er nog wat achter kunnen plakken??
Een oranje achtergrond met een lekker provocerende tekst met daarna een foto van juichende nederlanders?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:05 schreef i-love-noodles het volgende:
Zou iemand voor mij iets kunnen maken met rood wit blauwe noodles
Hahaha dodelijk. bedankt manquote:
Je hebt toch al?quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:09 schreef standaard_broodrooster het volgende:
kan iemand nog een beetje aan de mijne werken?
Nee.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:44 schreef Lauuwtje het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand hier een ava van maken en iets voor het wk![]()
P.s kan er dan ook een zonder wk, voor als t wk is afgelopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:49 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nee.Ja zie tSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben m even aan het uploaden, hij deed t net nog![]()
Goed idee ook.quote:
Ik ben slecht in paintquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:04 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Goed idee ook.Wij plaatjesmakers kost dat toch geen moeite. Mijn suggestie: paint zelf wat.
Hij staat hier, als ie t nu wel doet!quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:44 schreef Lauuwtje het volgende:
Kan iemand hier een ava van maken en iets voor het wk![]()
P.s kan er dan ook een zonder wk, voor als t wk is afgelopen?
heldquote:
Kijk, daar doe je het toch allemaal voor.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:37 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
held
kijk fobo voor je beloning
Zou de ava die ik nu heb er dan nog achter passen, en dan bijv.3 secondes blijven staan?quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:44 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Zou de ava die ik nu heb er dan nog achter passen, en dan bijv.3 secondes blijven staan?
Alvast bedankt!![]()
![]()
He shiznuts thanks man je bent geweldigquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:55 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Je bedoelt Ronal... D'OH!![]()
[ afbeelding ] Wepikoon tuulk.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:29 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Hij staat hier, als ie t nu wel doet!![]()
http://www.gifbin.com/984084
Ohh super! Danku zeerquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:47 schreef shiznuts het volgende:
[..]Hoeveel tijd hierin gezeten heeft...
[ afbeelding ]
Hier is de gewone:
[ afbeelding ]
Morgen weer een dag...
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:07 schreef verrefreddy het volgende:
Een huilende ronaldo zou ik wel heel mooi vinden
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:29 schreef ganzenherder het volgende:
Kan iemand mijn gansje wat aankleden met wat oranje kledij? Een bal erbij zou hij ook tof vinden
Ik kan niks leuks bedenken voor je gans.quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:37 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
held
kijk fobo voor je beloning
helemaal niet! Ben juist blij dat je het hebt opgelostquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:10 schreef shiznuts het volgende:
Sorry voor het wegkapen van jouw ava's hè!
Zo ben ik! Koelbox!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
helemaal niet! Ben juist blij dat je het hebt opgelost
Sure, why not request the impossible.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:00 schreef Rauzer het volgende:
Anne heeft voor mij een paar toffe icons gemaakt een tijd terug, maar zijn er hier geen mensen die wat met gifs kunnen? Dat Rauzer een aanloop neemt bijvoorbeeld en de bal recht in de smoel van dat meisje schiet
?
Wat knap!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:01 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ] -> [ afbeelding ] (wepikoonnekke)
Is 't wah...
Weer tientallen minuten van m'n leven die ik nooit meer terugkrijg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willem-Jan van Puffelen
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:23 schreef Rauzer het volgende:
ZOMG hoe geniaal shiznuts![]()
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voici monsieur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Oh, zoiets. Vaak zijn het van die dingen die mensen voor het maken van een icoon door hadden moeten geven, bijvoorbeeld dat ze naderhand zeggen 'oh, ik wilde graag met een oranje shirt aan en dat grietje had dan in een doel mogen staan, kun je dat nog ff doen?'.quote:
zoooo herkenbaarquote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:54 schreef shiznuts het volgende:
En dan denk ik vaak 'weet je wat jij zou moeten doen... @%$@^#%&'
Thanxquote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:00 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dan ga je deze geweldig vinden: http://theoatmeal.com/comics/design_hell![]()
Zo waar.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:31 schreef FP128 het volgende:
Ondanks dat ik na morgen niet meer in Nederland zal zijn,vraag ik toch een Oranje
kleurtje aan voor de duur van het WK voetbal.
Bedankt alvast.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:00 schreef HAL9000S het volgende:
Kan iemand deze avatar voorzien van een Oranjeshirtje???
[ afbeelding ]
Muchos Gracias!!!!!
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:09 schreef MissHobje het volgende:
Kan iemand mijn avatar een beetje ala de oranje voetbal gekte maken??
Bewegend vind ik leuk ( bal weg schoppend ofzooranje vlaggetjes of mijn vleugels
)
Wel mijn ava als basis uiteraard.
Ben benieuwd
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:02 schreef shiznuts het volgende:
Zucht, zal ik het nog maar eens zeggen dan...
Voor de duidelijkheid, krijg je de melding dat je icoon te groot is (voor het limiet van 10KB), dan ben je aan het proberen een icoon dat té groot in formaat is, in te stellen. Dit kan nu eenmaal niet, om niet teveel plaatsen en load zetten op de FOK!servers (Let wel! Je kunt met een abbo je limiet voor usericoons opkrikken tot wel 150KB). FOK! biedt dan nog wel de mogelijkheid deze onder te brengen om een andere server. Om het laden van pagina's niet al te lang te laten duren zijn deze echter gelimiteerd tot 100KB, houd je daar dus aan!
Belangrijke linkjes:
De usericoon manager (plaatjes standaardlimiet <10KB): http://forum.fok.nl/rde/usericon_manager
Profiel pagina: http://forum.fok.nl/user/profile (hier kun je naast het kopje 'Webicoon' de url/het adres van je webicoon instellen. Let wel dat de extensie een afbeeldingbestand moet zijn: vb. .gif of .jpg en ID-codes van sites vb. http://www.mijnsite.com/icoontje_fetch?=2342423 zal niet gaan werken)
Bij het instellen van een webicoon moet je erom denken je veranderingen ook op te slaan! Vul je alleen de url van je icoon in gebeurt er niks. Vul daarom onderaan de profielpagina nog een keer je wachtwoord in en sla de gegevens op. Zie je je webicoon nog altijd niet? Dan moet je je voorkeuren veranderen.
Voorkeuren pagina: http://forum.fok.nl/fok/edit_prefs
Onder de tab 'Weergave' kun je de opties voor het weergeven van icoons instellen. Zet daarvoor de volgende zaken op 'Ja':
- Alles onder het kopje "Weergaveopties: topics" en,
- "voorkeur voor usericons omkeren?"
Nu zou je je webicoon werkend moeten hebben! Let erop! 100KB is aardig limiterend. Icoontjes zijn bedoeld als herkenning van een user, niet om films op af te laten spelen! Icoontjesmakers kunnen geen wonderen verrichten, maar er is uiteraard wel heel veel mogelijk. Een seconde of drie uit een youtube-video, of bestaande plaatjes opleuken/bewerken. Stel je niet al te wilde dingen voor. Met 100KB lukt dat gewoon niet.Vragen staat natuurlijk altijd vrij. We helpen je graag!
Nee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:36 schreef NoizEkick het volgende:
Is shiznuts de enige die de aanvragen behandeld?
Zou tof zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:59 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nee.En ik ben ook maar een mens. Maar ik wil best - na het eten - kijken wat ik voor jullie kan doen.
Oh ja.quote:
Je webicoon is nu trouwens 134,54 KB, dat is eigenlijk niet toegestaan. Je mag maar maximaal 100KB aan webicoon hebben (alleen met een abbo kun je een uploadicoon van 150KB instellen).quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:12 schreef MissHobje het volgende:
Kan me ook best indenken dat het wel even werk is ofzo, maar mocht iemand iets leuks voor me willen doen, graag
Ik klaag wel eens over vrouwen... maar mannen kunnen er ook wat van.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:39 schreef Markster het volgende:
kan hij ietsje oranjeder
wacht laat maar, je mag ook een vlaggetje mooi in mijn rechter ( voor de kijker links) tand maken
sorryquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:48 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik klaag wel eens over vrouwen... maar mannen kunnen er ook wat van.
[ afbeelding ]
"Dit is trouwens echt een typisch karwijtje voor Muck, Briggy of BrandX."quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:32 schreef MissHobje het volgende:
Muck heeft voor mij mijn avatar gepimpt in WK stylThanks Muck
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:16 schreef Foxy-lady het volgende:
[ link | afbeelding ]
Is het misschien mogelijk dat Betty een oranje jurk aankrijgt, een mooie wk-hoed opkrijgt en een voetbal hooghoud?
Niet teveel eisen hoop ik
Ok, toch nog ff snel een laatste voor nu.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Kan iemand iets met mijn ava? Of een ander plaatje van een aardbei met oranje sfeer.
Bedankt! Ik vind 'm erg tof.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:58 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ok, toch nog ff snel een laatste voor nu.
Ik zag dat die aardbei die je nu hebt op MSN formaat was. Deze ook:
[ afbeelding ]
En voor FOK!:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:01 schreef shiznuts het volgende:
Ik vond dit wel een 'aardig' idee:
[ afbeelding ]
Maar helemaal oranje kan ook hoor:
[ afbeelding ]
Niemand die mij kan helpen?quote:Op zondag 6 juni 2010 23:08 schreef rickyszz het volgende:
Halllo, kan iemand een rood/wit/blauw vlaggetje in z'n linkerhand doen oid?![]()
Maak er maar in ieder geval er iets moois van!![]()
Mijn avatar: http://i41.tinypic.com/2itoeag.gif
De originele: http://i47.tinypic.com/2qn8sp2.gif
ook niemand die mij kan helpen?quote:Op zondag 6 juni 2010 16:39 schreef Desiler het volgende:
kan iemand deze gif verkleinen voor avatar formaat en hem iets oranjes geven?
[ afbeelding ]
Ik ben er heel blij mee, bedanktquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:02 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nou ben ik er ff klaar mee... sorry iedereen!
het zijn 42 frames (!) die ook nog eens heel onduidelijk zijn, en waarbij zijn linkerhand niet tot nauwelijks in beeld komt? Ook door de onduidelijkheid kan ik er nieis zinnigs van bakken iigquote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:16 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Niemand die mij kan helpen?![]()
of is ie te moeilijk
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:39 schreef Silv het volgende:
Iemand die deze leuk kan maken?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:45 schreef dvdfreak het volgende:
combinatie van deze 3
http://s.pinyinlyricsmani(...)tina-soccer-fans.jpg
+
http://i2.cdn.turner.com/(...).maradona.afp.gi.jpg
+
http://wendellwallace.fil(...)-babes-argentina.jpg
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:43 schreef Symphonic het volgende:
kan iemand ook iets van de mijn smaken (hij moet wel uploadbaar blijven)
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nog geen 8kb dus moet makkelijk kunnen.
Dankje.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:02 schreef rickyszz het volgende:
Oh oke, een voetbal er doorheen of een oranje tintje is ook wel goed
hier kijk je nu zo:quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:00 schreef Desiler het volgende:
Ik was 1 van de eerste van deze pagina's die erna vroeg en dan ben ik nog steeds niet geholpen valt me tegen
ik heb net gekeken naar die van jou. Ik heb hem wel al kleiner gemaakt naar forumformaat, maar zit me kapot te piekeren wat ik er verder mee moet doenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:00 schreef Desiler het volgende:
Ik was 1 van de eerste van deze pagina's die erna vroeg en dan ben ik nog steeds niet geholpen valt me tegen
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb net gekeken naar die van jou. Ik heb hem wel al kleiner gemaakt naar forumformaat, maar zit me kapot te piekeren wat ik er verder mee moet doen
Ook veel frames, waar veel in gebeurt. Is niet altijd makkelijk
edit: dit is hem iig verkleint:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:33 schreef Papabear het volgende:
Mag mijn ava ook een WK make-over?![]()
Als het kan, ook graag in dit formaat:
[ afbeelding ]
Ik zou er een scheidsrechter van maken, en die badge wordt een rode kaart.....quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:06 schreef Rockiejj het volgende:
Kan iemand hiervan:
[ afbeelding ]
een plaatje maken, zodat ie een oranje voetbalshirtje draagt.
En misschien ook iets leuks met zn badge.
Ja! Dat is wel een vet idee!quote:Op zondag 13 juni 2010 08:27 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik zou er een scheidsrechter van maken, en die badge wordt een rode kaart.....
YWquote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 15:03 schreef Miam het volgende:
wie wil mij bewerken, Nederlands vlagje op de wang ofzo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Pieter-utd op 14-06-2010 17:08:46 ]
quote:Op zondag 13 juni 2010 13:57 schreef Paul-89 het volgende:
Kan iemand van deze foto een avater maken en dan bijv. zijn snor oranje en zijn shirt rood-wit blauwen rood-wit-blauw op de wangen. Zou leuk zijn.Evt. een vlaggetje erbij of een klein hoedje. Bedankt alvast.
http://94.100.122.238/823(...)23328148_5_wD0-.jpeg
thanks hunny!quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 18:09 schreef Edwinuss het volgende:
Kan iemand er iets leuks van maken? Alvast bedankt.![]()
[ afbeelding ]
Ik ben geen held met photoshop maar dit heb ik even vlug gemaakt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:28 schreef Whiskers het volgende:
wil iemand zo lief zijn om mijn onschuldig ava te voorzien van wat oranje en misschien een nl vlaggetje op de wang..?
Ik vind hem leukquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:51 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik ben geen held met photoshop maar dit heb ik even vlug gemaakt.
[ afbeelding ]
Je bent toch al in WK-sfeer?quote:
Ja, maar die is niet van mij.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:23 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Je bent toch al in WK-sfeer? [ afbeelding ]
Aub iemand voordat het wk is afgelopenquote:Op zondag 13 juni 2010 12:33 schreef PS2BuyCenter het volgende:
[ afbeelding ]
in een wk-sfeertje zetten, dus iets met oranje en een bal en mensen die juichen ( en een vlag miss) ofzo.
En dan vervolgens omschakelen naar dit plaatje:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:35 schreef Desiler het volgende:
Wie kan mijnes iets in de trend van het WK veranderen?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:52 schreef shiznuts het volgende:
Hoe WK-genoeg moet WK-genoeg zijn?
-> [ afbeelding ]
Nee maar die kan ik niet als usericon gebruiken ik heb nou een nieuwe misschien kan je die iets oranjes geven?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:52 schreef shiznuts het volgende:
Hoe WK-genoeg moet WK-genoeg zijn?
-> [ afbeelding ]
Je kan wel zorgen dat jij en iedereen, die zijn of haar instellingen goed heeft staan, die ziet en 'em dus gewoon gebruiken. Als je daarbovenop voor mensen die hebben ingesteld om alleen usericoons i.p.v. webicoons te zien wil verblijden met een WK-icoon, dan kun je vragen daarvan een korte of statische versie te maken.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:41 schreef Desiler het volgende:
[..]
Nee maar die kan ik niet als usericon gebruiken ik heb nou een nieuwe misschien kan je die iets oranjes geven?
Al zie je niet dat ie godverdomme roeptquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:44 schreef Scorpie het volgende:
ik wil die van Frank de Boer die aan zijn broek zit ten godverdomme roept, iemand die al omgeturnd toevallig?
http://i47.tinypic.com/2iuqsly.gif deze, maar dan kleiner...
quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:04 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Al zie je niet dat ie godverdomme roept![]()
[ afbeelding ]
Kan hem niet vinden, maar deze is ook primaquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:05 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Is in het vorige normale topic gemaakt meen ik. Eh, die is uit MyAT, ff zoeken dus.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:18 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
~ Bron
Nu ook in de smaak 50KB proof:
[ afbeelding ]
Zo?quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:45 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Zou iemand dit kunnen resizen naar ava-proporties?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:56 schreef PS2BuyCenter het volgende:
Kan iemand dit plaatje ff resizen naar ava-properties?
[ afbeelding ]
Bij voorbaat dank.
Bedanktquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
[ afbeelding ] of [ afbeelding ]
aste.
overigens is het gewone AVA requesttopic hier: Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #77
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |