quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:17 schreef standaard_broodrooster het volgende:
hey!
mag mijn poppetje een rood/wit/blauw shirt ipv die groene nu?
zo dus:
rood
wit
blauw
en terwijl mijn streepje knippert een klein voetballetje erop laten stuiteren? als een soort pong zegmaar dan mag die tekst wel even langer duren, een seconde of 2 langer.
avlast bedankt !
quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:18 schreef Jenn11 het volgende:
Iemand die de achtergrond oranje of rood/wit/blauw wilt maken?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:08 schreef Rave_NL het volgende:
De plaatjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
met de tekst:
"Daar kan slegs 'n regmatige kampioen wees..."
[ afbeelding ]
Enfin, iets in die trant
Laat je fantasie de vrije loop
quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:17 schreef standaard_broodrooster het volgende:
hey!
mag mijn poppetje een rood/wit/blauw shirt ipv die groene nu?
zo dus:
rood
wit
blauw
en terwijl mijn streepje knippert een klein voetballetje erop laten stuiteren? als een soort pong zegmaar dan mag die tekst wel even langer duren, een seconde of 2 langer.
avlast bedankt !
quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:18 schreef Jenn11 het volgende:
Iemand die de achtergrond oranje of rood/wit/blauw wilt maken?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:08 schreef Rave_NL het volgende:
De plaatjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
met de tekst:
"Daar kan slegs 'n regmatige kampioen wees..."
[ afbeelding ]
Enfin, iets in die trant
Laat je fantasie de vrije loop
geen idee wie of wat je bedoelt, en voor PM is geen noodzaak, gewoon hier in het topicquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:34 schreef Stink-ui het volgende:
iemand die mij SAW( je kent hem wel van de films) in het oranje met een rood wit blauwe stikker op zijn gezicht maken ofzo???
pm me
Bedankt!quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
waar blijft die van mij meeen..quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:15 schreef Thanaz het volgende:
kan iemand voor mij een video avatar maken uit die Nike commercial, het gedeelte met Simpsons Cristiano Ronaldo....
![]()
2:20 tot 2:25 van dit filmpje..
alvast enorm bedankt..
ok je kan dus alleen maar een paar plaatjes inkleuren..quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik kan dat niet, dat inkorten, en je vraag staat net een uurtje man
uhuh, alleen maar inkleuren, dat is wat ik doequote:Op woensdag 2 juni 2010 21:31 schreef Thanaz het volgende:
[..]
ok je kan dus alleen maar een paar plaatjes inkleuren..![]()
ik w8 nog wel effe..
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja dat weet ik welmaar hij mag zelf ook wel even wat moeite doen vind ik
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:33 schreef shiznuts het volgende:
[..]Okay dan. Doe ik um wel.
[ afbeelding ]
bijna perfect!quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
uhuh, alleen maar inkleuren, dat is wat ik doe
Ga vooral zo door en er is geen van de helpers hier die je gaan helpen, ondankbaar ding
Je bedoelt Ronal... D'OH!quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:15 schreef Thanaz het volgende:
kan iemand voor mij een video avatar maken uit die Nike commercial, het gedeelte met Simpsons Cristiano Ronaldo....
![]()
2:20 tot 2:25 van dit filmpje..
alvast enorm bedankt..
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:55 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Je bedoelt Ronal... D'OH!![]()
[ afbeelding ] Wepikoon tuulk.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:58 schreef thespindoctor het volgende:
tsja... ondanks de vraag om specifiek te zijn laat ik het in zijn geheel over aan de makers alhier om een mooie wk ava te maken
quote:
heldquote:
Eventueel ook onder de 10KB waardoor je hem tevens als upload/user-icoon kan instellen.quote:
maar nog steeds helemaal duidelijkquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:01 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Eventueel ook onder de 10KB waardoor je hem tevens als upload/user-icoon kan instellen.
[ afbeelding ] (minder frames, minder kleuren)
dankjewelquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:52 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ](krijg ik niet onder de 10KB overigens, dus webicoon)
?quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:08 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zeer goed gelukt, maar.... ()
Zou je er nog wat achter kunnen plakken??
Een oranje achtergrond met een lekker provocerende tekst met daarna een foto van juichende nederlanders?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:05 schreef i-love-noodles het volgende:
Zou iemand voor mij iets kunnen maken met rood wit blauwe noodles
Hahaha dodelijk. bedankt manquote:
Je hebt toch al?quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:09 schreef standaard_broodrooster het volgende:
kan iemand nog een beetje aan de mijne werken?
Nee.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:44 schreef Lauuwtje het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand hier een ava van maken en iets voor het wk![]()
P.s kan er dan ook een zonder wk, voor als t wk is afgelopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:49 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nee.Ja zie tSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben m even aan het uploaden, hij deed t net nog![]()
Goed idee ook.quote:
Ik ben slecht in paintquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:04 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Goed idee ook.Wij plaatjesmakers kost dat toch geen moeite. Mijn suggestie: paint zelf wat.
Hij staat hier, als ie t nu wel doet!quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:44 schreef Lauuwtje het volgende:
Kan iemand hier een ava van maken en iets voor het wk![]()
P.s kan er dan ook een zonder wk, voor als t wk is afgelopen?
heldquote:
Kijk, daar doe je het toch allemaal voor.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:37 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
held
kijk fobo voor je beloning
Zou de ava die ik nu heb er dan nog achter passen, en dan bijv.3 secondes blijven staan?quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:44 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Zou de ava die ik nu heb er dan nog achter passen, en dan bijv.3 secondes blijven staan?
Alvast bedankt!![]()
![]()
He shiznuts thanks man je bent geweldigquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:55 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Je bedoelt Ronal... D'OH!![]()
[ afbeelding ] Wepikoon tuulk.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:29 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Hij staat hier, als ie t nu wel doet!![]()
http://www.gifbin.com/984084
Ohh super! Danku zeerquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:47 schreef shiznuts het volgende:
[..]Hoeveel tijd hierin gezeten heeft...
[ afbeelding ]
Hier is de gewone:
[ afbeelding ]
Morgen weer een dag...
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:07 schreef verrefreddy het volgende:
Een huilende ronaldo zou ik wel heel mooi vinden
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:29 schreef ganzenherder het volgende:
Kan iemand mijn gansje wat aankleden met wat oranje kledij? Een bal erbij zou hij ook tof vinden
Ik kan niks leuks bedenken voor je gans.quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:37 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
held
kijk fobo voor je beloning
helemaal niet! Ben juist blij dat je het hebt opgelostquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:10 schreef shiznuts het volgende:
Sorry voor het wegkapen van jouw ava's hè!
Zo ben ik! Koelbox!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
helemaal niet! Ben juist blij dat je het hebt opgelost
Sure, why not request the impossible.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:00 schreef Rauzer het volgende:
Anne heeft voor mij een paar toffe icons gemaakt een tijd terug, maar zijn er hier geen mensen die wat met gifs kunnen? Dat Rauzer een aanloop neemt bijvoorbeeld en de bal recht in de smoel van dat meisje schiet
?
Wat knap!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:01 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ] -> [ afbeelding ] (wepikoonnekke)
Is 't wah...
Weer tientallen minuten van m'n leven die ik nooit meer terugkrijg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willem-Jan van Puffelen
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:23 schreef Rauzer het volgende:
ZOMG hoe geniaal shiznuts![]()
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voici monsieur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Oh, zoiets. Vaak zijn het van die dingen die mensen voor het maken van een icoon door hadden moeten geven, bijvoorbeeld dat ze naderhand zeggen 'oh, ik wilde graag met een oranje shirt aan en dat grietje had dan in een doel mogen staan, kun je dat nog ff doen?'.quote:
zoooo herkenbaarquote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:54 schreef shiznuts het volgende:
En dan denk ik vaak 'weet je wat jij zou moeten doen... @%$@^#%&'
Thanxquote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:00 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dan ga je deze geweldig vinden: http://theoatmeal.com/comics/design_hell![]()
Zo waar.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:31 schreef FP128 het volgende:
Ondanks dat ik na morgen niet meer in Nederland zal zijn,vraag ik toch een Oranje
kleurtje aan voor de duur van het WK voetbal.
Bedankt alvast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |