Sure, why not request the impossible.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:00 schreef Rauzer het volgende:
Anne heeft voor mij een paar toffe icons gemaakt een tijd terug, maar zijn er hier geen mensen die wat met gifs kunnen? Dat Rauzer een aanloop neemt bijvoorbeeld en de bal recht in de smoel van dat meisje schiet
?
Wat knap!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:01 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ] -> [ afbeelding ] (wepikoonnekke)
Is 't wah...
Weer tientallen minuten van m'n leven die ik nooit meer terugkrijg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willem-Jan van Puffelen
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:23 schreef Rauzer het volgende:
ZOMG hoe geniaal shiznuts![]()
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voici monsieur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Oh, zoiets. Vaak zijn het van die dingen die mensen voor het maken van een icoon door hadden moeten geven, bijvoorbeeld dat ze naderhand zeggen 'oh, ik wilde graag met een oranje shirt aan en dat grietje had dan in een doel mogen staan, kun je dat nog ff doen?'.quote:
zoooo herkenbaarquote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:54 schreef shiznuts het volgende:
En dan denk ik vaak 'weet je wat jij zou moeten doen... @%$@^#%&'
Thanxquote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:00 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dan ga je deze geweldig vinden: http://theoatmeal.com/comics/design_hell![]()
Zo waar.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:31 schreef FP128 het volgende:
Ondanks dat ik na morgen niet meer in Nederland zal zijn,vraag ik toch een Oranje
kleurtje aan voor de duur van het WK voetbal.
Bedankt alvast.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |