quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:35 schreef Desiler het volgende:
Wie kan mijnes iets in de trend van het WK veranderen?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:52 schreef shiznuts het volgende:
Hoe WK-genoeg moet WK-genoeg zijn?
-> [ afbeelding ]
Nee maar die kan ik niet als usericon gebruiken ik heb nou een nieuwe misschien kan je die iets oranjes geven?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:52 schreef shiznuts het volgende:
Hoe WK-genoeg moet WK-genoeg zijn?
-> [ afbeelding ]
Je kan wel zorgen dat jij en iedereen, die zijn of haar instellingen goed heeft staan, die ziet en 'em dus gewoon gebruiken. Als je daarbovenop voor mensen die hebben ingesteld om alleen usericoons i.p.v. webicoons te zien wil verblijden met een WK-icoon, dan kun je vragen daarvan een korte of statische versie te maken.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:41 schreef Desiler het volgende:
[..]
Nee maar die kan ik niet als usericon gebruiken ik heb nou een nieuwe misschien kan je die iets oranjes geven?
Al zie je niet dat ie godverdomme roeptquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:44 schreef Scorpie het volgende:
ik wil die van Frank de Boer die aan zijn broek zit ten godverdomme roept, iemand die al omgeturnd toevallig?
http://i47.tinypic.com/2iuqsly.gif deze, maar dan kleiner...
quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:04 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Al zie je niet dat ie godverdomme roept![]()
[ afbeelding ]
Kan hem niet vinden, maar deze is ook primaquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:05 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Is in het vorige normale topic gemaakt meen ik. Eh, die is uit MyAT, ff zoeken dus.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:18 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
~ Bron
Nu ook in de smaak 50KB proof:
[ afbeelding ]
Zo?quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:45 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Zou iemand dit kunnen resizen naar ava-proporties?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:56 schreef PS2BuyCenter het volgende:
Kan iemand dit plaatje ff resizen naar ava-properties?
[ afbeelding ]
Bij voorbaat dank.
Bedanktquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
[ afbeelding ] of [ afbeelding ]
aste.
overigens is het gewone AVA requesttopic hier: Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #77
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |