Ik klaag wel eens over vrouwen... maar mannen kunnen er ook wat van.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:39 schreef Markster het volgende:
kan hij ietsje oranjeder
wacht laat maar, je mag ook een vlaggetje mooi in mijn rechter ( voor de kijker links) tand maken
sorryquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:48 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik klaag wel eens over vrouwen... maar mannen kunnen er ook wat van.
[ afbeelding ]
"Dit is trouwens echt een typisch karwijtje voor Muck, Briggy of BrandX."quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:32 schreef MissHobje het volgende:
Muck heeft voor mij mijn avatar gepimpt in WK stylThanks Muck
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:16 schreef Foxy-lady het volgende:
[ link | afbeelding ]
Is het misschien mogelijk dat Betty een oranje jurk aankrijgt, een mooie wk-hoed opkrijgt en een voetbal hooghoud?
Niet teveel eisen hoop ik
Ok, toch nog ff snel een laatste voor nu.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Kan iemand iets met mijn ava? Of een ander plaatje van een aardbei met oranje sfeer.
Bedankt! Ik vind 'm erg tof.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:58 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ok, toch nog ff snel een laatste voor nu.
Ik zag dat die aardbei die je nu hebt op MSN formaat was. Deze ook:
[ afbeelding ]
En voor FOK!:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:01 schreef shiznuts het volgende:
Ik vond dit wel een 'aardig' idee:
[ afbeelding ]
Maar helemaal oranje kan ook hoor:
[ afbeelding ]
Niemand die mij kan helpen?quote:Op zondag 6 juni 2010 23:08 schreef rickyszz het volgende:
Halllo, kan iemand een rood/wit/blauw vlaggetje in z'n linkerhand doen oid?![]()
Maak er maar in ieder geval er iets moois van!![]()
Mijn avatar: http://i41.tinypic.com/2itoeag.gif
De originele: http://i47.tinypic.com/2qn8sp2.gif
ook niemand die mij kan helpen?quote:Op zondag 6 juni 2010 16:39 schreef Desiler het volgende:
kan iemand deze gif verkleinen voor avatar formaat en hem iets oranjes geven?
[ afbeelding ]
Ik ben er heel blij mee, bedanktquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:02 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nou ben ik er ff klaar mee... sorry iedereen!
het zijn 42 frames (!) die ook nog eens heel onduidelijk zijn, en waarbij zijn linkerhand niet tot nauwelijks in beeld komt? Ook door de onduidelijkheid kan ik er nieis zinnigs van bakken iigquote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:16 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Niemand die mij kan helpen?![]()
of is ie te moeilijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |