quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:33 schreef Papabear het volgende:
Mag mijn ava ook een WK make-over?![]()
Als het kan, ook graag in dit formaat:
[ afbeelding ]
Ik zou er een scheidsrechter van maken, en die badge wordt een rode kaart.....quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:06 schreef Rockiejj het volgende:
Kan iemand hiervan:
[ afbeelding ]
een plaatje maken, zodat ie een oranje voetbalshirtje draagt.
En misschien ook iets leuks met zn badge.
Ja! Dat is wel een vet idee!quote:Op zondag 13 juni 2010 08:27 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik zou er een scheidsrechter van maken, en die badge wordt een rode kaart.....
YWquote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 15:03 schreef Miam het volgende:
wie wil mij bewerken, Nederlands vlagje op de wang ofzo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Pieter-utd op 14-06-2010 17:08:46 ]
quote:Op zondag 13 juni 2010 13:57 schreef Paul-89 het volgende:
Kan iemand van deze foto een avater maken en dan bijv. zijn snor oranje en zijn shirt rood-wit blauwen rood-wit-blauw op de wangen. Zou leuk zijn.Evt. een vlaggetje erbij of een klein hoedje. Bedankt alvast.
http://94.100.122.238/823(...)23328148_5_wD0-.jpeg
thanks hunny!quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 18:09 schreef Edwinuss het volgende:
Kan iemand er iets leuks van maken? Alvast bedankt.![]()
[ afbeelding ]
Ik ben geen held met photoshop maar dit heb ik even vlug gemaakt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:28 schreef Whiskers het volgende:
wil iemand zo lief zijn om mijn onschuldig ava te voorzien van wat oranje en misschien een nl vlaggetje op de wang..?
Ik vind hem leukquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:51 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik ben geen held met photoshop maar dit heb ik even vlug gemaakt.
[ afbeelding ]
Je bent toch al in WK-sfeer?quote:
Ja, maar die is niet van mij.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:23 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Je bent toch al in WK-sfeer? [ afbeelding ]
Aub iemand voordat het wk is afgelopenquote:Op zondag 13 juni 2010 12:33 schreef PS2BuyCenter het volgende:
[ afbeelding ]
in een wk-sfeertje zetten, dus iets met oranje en een bal en mensen die juichen ( en een vlag miss) ofzo.
En dan vervolgens omschakelen naar dit plaatje:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |